Gå til innhold

Til damer på sjekker'n

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går du i bilbutikken hvis du har 5 kroner? Nei selvsagt ikke, fordi du vet allerede før du forlater huset at bilbutikken ikke er interessert i de 5 kronene dine. Skal du i bilbutikken må du ha minst noen ti-tusen.

Anonymkode: 426aa...492

Folk er forskjellige, noen vil synes at 10 eller 11cm er for lite mens andre ikke vil. det vet man ikke før man har tatt ned buksen eller det har kommet opp i samtale. Det høres for meg helt merkelig ut at en mann med 10 cm lang tiss skal være forpliktet til å gå med et skilt rundt halsen som opplyser om dette. Slutt med de kjøp/salg anekdotene dine, de er latterlig irrelevant. 

Anonymkode: 0427f...1e2

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avvist for størrelsen? Altså, det må være vondt, men sånn rent praktisk:

Hvordan vet kvinna hvor liten du er? Er det ei tidligere erobring som har sagt fra og sladret til hele bygda om hvor liten du er? Blir du avvist på soverommet når dere er avkledd og du er klar til å pløye iveg, eller tar du penis fram på nattklubben og viser fram? (I siste tilfelle skjønner jeg at du blir avvist, men det har nok ikke med penislengden per se å gjøre, vil jeg anta.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes garantert kvinner som foretrekker din størrelse ts. Du må bare ikke gi opp. 

Anonymkode: cd865...b69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er forskjellige, noen vil synes at 10 eller 11cm er for lite mens andre ikke vil. det vet man ikke før man har tatt ned buksen eller det har kommet opp i samtale. Det høres for meg helt merkelig ut at en mann med 10 cm lang tiss skal være forpliktet til å gå med et skilt rundt halsen som opplyser om dette. Slutt med de kjøp/salg anekdotene dine, de er latterlig irrelevant. 

Anonymkode: 0427f...1e2

Ble litt nyskjerrig. Er du mann eller kvinne? Jeg syns også dem bilbutikk anektodene hans var noe tåpelige.

Anonymkode: fb406...f90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, draug 75 skrev:

Avvist for størrelsen? Altså, det må være vondt, men sånn rent praktisk:

Hvordan vet kvinna hvor liten du er? Er det ei tidligere erobring som har sagt fra og sladret til hele bygda om hvor liten du er? Blir du avvist på soverommet når dere er avkledd og du er klar til å pløye iveg, eller tar du penis fram på nattklubben og viser fram? (I siste tilfelle skjønner jeg at du blir avvist, men det har nok ikke med penislengden per se å gjøre, vil jeg anta.)

Ja jeg har blit baksnakket på bygda og ja det er noen damer som faktisk har sagt rett ut at jeg har liten.Ikke vist den fram på nattklubb.

Skrevet

Ja jeg har blit baksnakket på bygda og ja det er noen damer som faktisk har sagt rett ut at jeg har liten.

Fyfaen for noen tisper.

• Liker 3
Gjest tullingfranord
Skrevet (endret)
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det er pinlig å skulle si fra at sex er utelukket når en mann står med buksa på knærne. Da blir det heller klein sex i stedet. Og så blir det kun med den ene gangen.

Anonymkode: 38ebc...6fc

Er enig med en annen som poster her at du kanskje burde ha informert om dette, jeg selv har 15cm og har fått høre det er alt for lite, ei dame jeg så en dating side faktisk spesifiserte at hun ville ha over 20 cm jeg vetta da faen hvor mange menn som faktisk har det en gang med tanke på at gjennomsnittet i landet er 14.3 cm.

Så kanskje du får spesifisere så er kun den minoriteten her i landet som har såpass som bare spørr deg på date.

Og til TS det finnes kvinner med alle ulike preferanser der ute og sex er mer en bare penetrering.

Endret av tullingfranord
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dere er jo ganske flinke til å si i fra på forhånd om feks høyde, så hvorfor ikke penis-størrelse?

Jeg personlig sier klart fra at jeg foretrekker en viss størrelse. (rundt 15-18 cm) Og damer som sier at kukstørrelsen ikke teller, juger. Selvsagt finnes det unntak, men da tror jeg de har fått følelser for typen først. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig sier klart fra at jeg foretrekker en viss størrelse. (rundt 15-18 cm) Og damer som sier at kukstørrelsen ikke teller, juger. Selvsagt finnes det unntak, men da tror jeg de har fått følelser for typen først. 

ok og siden de har fått følelser så betyr det plutselig ikke noe da eller? Ikke for å betvile det du sier men hvordan vet du at dem som sier noe annet juger? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull😂 hvorfor skulle vi juge om det? Ikke snakk for alle jenter er du snill. Like dumt som å si at alle menn foretrekker jenter med f.eks store pupper.. 

Jeg hadde sex på date nr 1 med min nåværende kjæreste, hadde ikke følelser for han på det tidspunktet . Sexen var super, på tross av liten størrelse. 
Ikke automatisk godt med store peniser hvis en er relativ trang selv. 

Anonymkode: c32a7...6bc

• Liker 2
Gjest bienvilleparish
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat men hvorfor kan ikke du si i fra på forhånd at du forventer en viss størrelse?Og hva er liten ?

Hvorfor kan ikke du heller skrive i din tinderprofil at du har liten pikk? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, oxycodone skrev:

Fordi jeg har lest at kvinner ikke bryr seg om størrelsen.

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har lest at kvinner ikke bryr seg om størrelsen.

Noen gjør det 

Gjest tullingfranord
Skrevet
1 minutt siden, oxycodone said:

Noen gjør det 

Oh lord og du ga meg råd på min tråd jeg håper din tinder profil har KUN ETNISKE NORDMENN skrevet der.

Men jeg har en synkene følelse av at det tørr du ikke å skrive.

AnonymBruker
Skrevet

ok og siden de har fått følelser så betyr det plutselig ikke noe da eller? Ikke for å betvile det du sier men hvordan vet du at dem som sier noe annet juger? 

Jeg har enda tilgode å høre fra damer at de ikke har et minstemål. Og de som er sammen med menn som er lite utstyrt, forteller alltid at følelsene kom først. At kukstørrelsen betydde mindre så lenge alt annet stemte med typen.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull😂 hvorfor skulle vi juge om det? Ikke snakk for alle jenter er du snill. Like dumt som å si at alle menn foretrekker jenter med f.eks store pupper.. 

Jeg hadde sex på date nr 1 med min nåværende kjæreste, hadde ikke følelser for han på det tidspunktet . Sexen var super, på tross av liten størrelse. 
Ikke automatisk godt med store peniser hvis en er relativ trang selv. 

Anonymkode: c32a7...6bc

Som sagt så sa jeg at det fantes unntak ;) Og selv du må innrømme at enkelte stillinger ikke kan utføres når mannen er minimalt utstyrt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, oxycodone skrev:

Noen gjør det 

Ja men hvorfor kan ikke heller dem som er opptatt av det si i fra? Og hva anser du som liten?

Gjest bienvilleparish
Skrevet
Akkurat nå, tullingfranord skrev:

Oh lord og du ga meg råd på min tråd jeg håper din tinder profil har KUN ETNISKE NORDMENN skrevet der.

Men jeg har en synkene følelse av at det tørr du ikke å skrive.

Jeg har ikke startet tråd om det heller. Typisk utlendinger å bli sure fordi noen har en annen preferanse enn dem. Må forøvrig bla gjennom like mange utlendinger selv om jeg skriver at jeg ikke vil ha det, er ikke akkurat som at man kan huke av dette på forhånd. 

Gjest tullingfranord
Skrevet (endret)
3 minutter siden, oxycodone said:

Jeg har ikke startet tråd om det heller. Typisk utlendinger å bli sure fordi noen har en annen preferanse enn dem. Må forøvrig bla gjennom like mange utlendinger selv om jeg skriver at jeg ikke vil ha det, er ikke akkurat som at man kan huke av dette på forhånd. 

Der har vi det endelig litt spontan ærlighet vi "utlendinger" har tjenestegjort i Norsk uniform og har Norsk mor født og oppvokst her men takk jeg "utlendingen" ska dra så fort korona jævelskapen er over så slapp helt av du får en mindre å deale med.

Og du kan ha det skrevet i profilen din ingenting som hindrer deg i å gjøre det.

Endret av tullingfranord
Gjest bienvilleparish
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men hvorfor kan ikke heller dem som er opptatt av det si i fra? Og hva anser du som liten?

Fordi de fleste har gjennomsnittlig, derfor det heter det. Så man regner med man får det da, så lenge ingen sier noe. Jeg anser liten som under gjennomsnittet. 

Skrevet
12 minutter siden, oxycodone skrev:

Hvorfor kan ikke de damene som synes at fisting både enkel og dobbel er lettvint heller skrive at de er romslige?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...