Gå til innhold

Til damer på sjekker'n

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg oppgir på min okc profil slik at menn kan avvise meg istedenfor at jeg trenger å spørre dem på forhånd. På tinder så skriver jeg det på privatmld hvis vi faktisk diskuterer om å være intim. Jeg forventer ikke at mannen skal si ifra men jeg er ganske tydelig på det. Kanskje det er frekt av meg, men jeg vet selv av erfaring at forhold mellom en under gjennomsnittet virker ikke for meg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

G punktet på damer er da ikke mer enn 7-8 cm inn, ts burde fint kunne klare å tilfredstille damer sånt sett.

Anonymkode: cd865...b69

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, oxycodone skrev:

Fordi de fleste har gjennomsnittlig, derfor det heter det. Så man regner med man får det da, så lenge ingen sier noe. Jeg anser liten som under gjennomsnittet. 

Her lugger det litt. Dem fleste har gjennomsnittlig sier du men det er vel minst like mange som har under gjennomsnittet.Faktisk sier eksperter at medianen er litt under gjennomsnittet.Altså har de fleste menn under gjennomsnittet.

Anonymkode: fb406...f90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Under gjennomsnittet så sier du fra! 

Anonymkode: 38ebc...6fc

er du mann eller dame?Jeg foretrekker at dere som svarer anonymt sier om dere er mann eller dame da jeg først og fremst er interessert i hva damer mener.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er du mann eller dame?Jeg foretrekker at dere som svarer anonymt sier om dere er mann eller dame da jeg først og fremst er interessert i hva damer mener.

Dame

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame

ok.hvorfor skal man si i fra om det? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok.hvorfor skal man si i fra om det? 

Les tidligere svar.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les tidligere svar.

finner ikke noe andre svar annet enn den bilbutikk greia. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

finner ikke noe andre svar annet enn den bilbutikk greia. 

Da anbefaler jeg at du leser på nytt. For det er gitt deg svar.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ok men hva anser du som snittet?

Vel, lommelegen påstår at snittet for hvite europeiske menn ligger på rett 13 - 15 cm i lengde. Her vil jo hvordan du utfører måling ha betydning i en sammenlikning. Jeg har aldri målt noen partners penis, så snittet på mine tidligere partnere kan jeg ikke gi. 🤣 Men jeg vet at jeg egentlig kun har reagert på str når det har blitt for stort, nettopp fordi det da gjør vondt. Spesielt om den er lang. Å droppe en fyr pga str alene hadde jeg aldri gjort. Men klart, hadde typen vært for stor for meg måtte man kanskje jobbet med teknikk for å få et godt sexliv for begge. 😅

Anonymkode: aa1bc...84c

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet
1 time siden, tullingfranord skrev:

Der har vi det endelig litt spontan ærlighet vi "utlendinger" har tjenestegjort i Norsk uniform og har Norsk mor født og oppvokst her men takk jeg "utlendingen" ska dra så fort korona jævelskapen er over så slapp helt av du får en mindre å deale med.

Og du kan ha det skrevet i profilen din ingenting som hindrer deg i å gjøre det.

Slapp av, du er jo helt rabiat? Fordi en person på kg har sine preferanser som du ikke faller under trenger du ikke klikke. 

Gjest tullingfranord
Skrevet (endret)
21 minutter siden, oxycodone said:

Slapp av, du er jo helt rabiat? Fordi en person på kg har sine preferanser som du ikke faller under trenger du ikke klikke. 

Nope preferanser er okay noe jeg gjorde helt klart og det er dine også men det var ikke det jeg reagerte på.

Det var den TYPISK utlendinger setninger jeg reagerte på som om vi er monolitt som alle tenker det samme eller er typiske i vår oppførsel.

Jeg tror jeg traff en nerve der siden du helt klart ignorerte at jeg skrev at preferanser er okay dine også og istedet kalte meg rabiat fordi jeg våget å stille spørsmål til akkurat den.

Så kanskje du skal slappe av for jeg er helt rolig (hvilepuls akkurat nå faktisk lol) men jeg tror jeg traff en nerve der men hva vet vel jeg den rabiate utlendingen vi er jo TYPISK sånn vi.

Endret av tullingfranord
Skrevet (endret)

Som ekspert, så burde vel jeg trå til her da det kan være vanskelig å navigere i et terreng preget av bløff og løgner! Den mest "seriøse" såkalte undersøkelsen av penisstørrelse opererer med en gjennomsnitt på 13.12 cm i lengde, og 11.66 cm i omkrets.Dette er bare bløff, og laget kun for å berolige menn med liten penis, noe som vissnok også var hensikten.Andre undersøkelser forteller at dem aller fleste målte peniser er 13-18 cm ! Men gjennomsnittet er 13.1 altså?? Her glipper det litt for meg! Andre hevder gjennomsnittet er 12.7, 14,14,7,15,16 osv.Det finnes ingen seriøse tall på dette, og jeg tviler på at det i det heletatt har vært noen undersøkelser på dette.
Det jeg vet er at gjennomsnittet er høyere enn det som blir oppgitt, og en kvalifisert gjettning anslår jeg 16-18 cm.

Så hva er en liten penis? I følge den mest "seriøse" undersøkelsen, som jeg refererte til, så er vissnok ikke penis liten før den er under 9.5 cm! Så du trenger ikke si i fra til kvinner at du har liten penis hvis den er over 9.5 he he .Har du 9.6 cm i erigert/strukket tillstand, så kan du med "loven" i hånd si at du slett ikke har liten penis! Micropenis er vissnok under 8.5 cm.Man finner heller ingen sammenheng mellom rase og størrelse..antagelig er mann redd for rasismebeskyldninger.Alle skal med ;)

https://nhi.no/kroppen-var/organer/penis-hvor-lang-er-den/

I den virkelige verden er det slik at dem aller fleste kvinner mener alt under ca 15 cm er liten.Såkalte sexualrådgivere, leger, og andre som liksom skal være eksperter sier gjerne at kvinner ikke er opptatt av størrelsen, og at det bare er menn som er det.Dette er bare bløff, og det blir sagt kun for å berolige usikre menn. I virkeligheten er kvinner svært opptatt av dette, og er den liten eller i den nedre skalaen(i en kvinnes øyne) så er det helt avgjørende i negativ forstand! Men tykkelsen er nok det viktigste..Jeg tør påsta at hvis du har en penis på f.eks 12 cm med matchende tykkelse, så vil du være uaktuell for 80% av alle kvinner! Eksperter sier gjerne at noen liker store og andre liker små, som om dette nærmest skulle være 50/50..i virkeligheten er det vel mer 99/1 .Man må også huske at når en kvinne sier hun liker små, eller mindre så mener hun 13-15 cm, og ikke under 10 hvis noen skulle tror det.

Hvorfor vil ikke kvinner ha menn med liten? Det fordeler seg på 3 hovedgrunner.
* nytelse/funksonalitet ca 25%
* Estetikk ca 25%
* Nederlag ca 50%.De anser det som et nederlag og skulle bli sammen med noen med liten penis, og mener de fortjener bedre, og de vet hvor utskjelt menn med liten er i venninnegjengen.. uansett hvordan dem er skapt selv.

Til slutt vil jeg advare menn med liten penis om å treffe kvinner i sitt nærmiljø.Kvinner vil nesten garantert fortelle andre i venninnegjengen om dine mangler, og det kan være svært ubehagelig, spesielt hvis du kommer fra et relativt lite sted/by.

Endret av Vikenmann42
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om strl på kjønn.

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Nope preferanser er okay noe jeg gjorde helt klart og det er dine også men det var ikke det jeg reagerte på.

Det var den TYPISK utlendinger setninger jeg reagerte på som om vi er monolitt som alle tenker det samme eller er typiske i vår oppførsel.

Jeg tror jeg traff en nerve der siden du helt klart ignorerte at jeg skrev at preferanser er okay dine også og istedet kalte meg rabiat fordi jeg våget å stille spørsmål til akkurat den.

Så kanskje du skal slappe av for jeg er helt rolig (hvilepuls akkurat nå faktisk lol) men jeg tror jeg traff en nerve der men hva vet vel jeg den rabiate utlendingen vi er jo TYPISK sånn vi.

Er vel heller du som fikk en nerve truffet siden du oppsøker meg i en annen tråd og pøser ut om dine ting som noe denne tråden ikke handler om. 

Gjest tullingfranord
Skrevet
42 minutter siden, oxycodone said:

Er vel heller du som fikk en nerve truffet siden du oppsøker meg i en annen tråd og pøser ut om dine ting som noe denne tråden ikke handler om. 

Det var relevant siden vi snakket om å være ærlige på profiler og fortelle noen hva du forventet av noen, i ditt tilfelle så kunne du skrevet kun Etniske Nordmenn så slipper du oss typiske sinte utlendinger da vettu var bare ett råd ;)

Det er helt greit fordi det er en preferanse akkurat som å si at du har en preferanse for en viss penis størrelse, men når du slengte ut typisk utlendinger replikken det var det jeg reagerte på.

Du ignorerer at jeg faktisk ikke har noe problem med din preferanse overhodet.

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Det var relevant siden vi snakket om å være ærlige på profiler og fortelle noen hva du forventet av noen, i ditt tilfelle så kunne du skrevet kun Etniske Nordmenn så slipper du oss typiske sinte utlendinger da vettu var bare ett råd ;)

Det er helt greit fordi det er en preferanse akkurat som å si at du har en preferanse for en viss penis størrelse, men når du slengte ut typisk utlendinger replikken det var det jeg reagerte på.

Du ignorerer at jeg faktisk ikke har noe problem med din preferanse overhodet.

Hvorfor skal jeg skrive det når jeg uansett må sveipe de til venstre? Du ser ikke forskjellen her? 

Gjest tullingfranord
Skrevet (endret)
1 hour ago, oxycodone said:

Hvorfor skal jeg skrive det når jeg uansett må sveipe de til venstre? Du ser ikke forskjellen her? 

Jeg tenkte mer på at du skulle unngå at de matcha med deg noen av oss kan faktisk Norsk eller du kan skrive på det på Engelsk

Ta med penis size requirement i samme slengen

Endret av tullingfranord
Gjest Hildur70
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig sier klart fra at jeg foretrekker en viss størrelse. (rundt 15-18 cm) Og damer som sier at kukstørrelsen ikke teller, juger. Selvsagt finnes det unntak, men da tror jeg de har fått følelser for typen først. 

Jeg foretrekker max 15 cm, gjerne mindre pga at jeg ellers får smerter.  Selv om jeg har født to store barn 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...