AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Jeg er en mann på 28 år som har litt komplekser for penis-størrelsen.Jeg har blitt avvist opptil flere ganger på grunn av størrelsen og lurer på hvorfor damer på feks Tinder ikke oppgir i sin profil at dem vil ha en viss størrelse på utstyret. 1. Syns dere det er ubehagelig å innrømme det og redd for å virke useriøse? 2.Foretrekker/forventer dere at menn med lite utstyr sier i fra selv? 3.Syns dere menn med liten penis faktisk skal si i fra på forhånd? Anonymkode: fb406...f90 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Har de sagt at det er på grunn av størrelsen, eller er det noe du antar? Anonymkode: 0427f...1e2 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har de sagt at det er på grunn av størrelsen, eller er det noe du antar? Anonymkode: 0427f...1e2 Ja noen har sagt det og noen er intuisjon.Kan forresten opplyse om at den er ca 11 cm lang og 11 i omkrets. Anonymkode: fb406...f90 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Så trist at du blir avvist pga størrelse. Hvis en jente avviser deg pga dette , så kan det kanskje være like greit at du slipper å bruke mer tid på henne. Er du sikker på at det er grunnen? Eller er det du som trekker den konklusjonen? Jeg var selv på Tinder en stund, og er kjæreste med en jeg traff der. Han har ikke stort utstyr, noe jeg reagerte på med en gang (har ikke tenkt noe over dette med str før,’og mine exer har hatt større). Men jeg hang meg ikke opp i dette, jeg liker han godt, han kan sine saker ifht sex, og jeg er ikke interessert i å la penisstørrelse ødelegge for noe som kan bli bra. Det er lett å trekke slutning om at det er størrelsen som gjør at noen avviser en, men som i all dating så ender mange dater med å ikke bli noe, stor eller liten penis, det er desverre endel av gamet. Ikke mist moter, vi er mange jenter som ikke er opphengt i størrelse 😊 Anonymkode: c32a7...6bc 9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 Ja, jeg ville forventet at en mann med liten kuk sier fra. Men ikke før det ble antydet at det ble snakk om sex. Enkelte småfisker må man bare slippe ut i havet igjen... Når det er sagt, så finnes det menn som er kreative og dyktige til andre seksuelle ting, enn bare å ta inn og ut kuken. Og det er sikkert damer som tenner på kreative løsninger. Anonymkode: 38ebc...6fc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så trist at du blir avvist pga størrelse. Hvis en jente avviser deg pga dette , så kan det kanskje være like greit at du slipper å bruke mer tid på henne. Er du sikker på at det er grunnen? Eller er det du som trekker den konklusjonen? Jeg var selv på Tinder en stund, og er kjæreste med en jeg traff der. Han har ikke stort utstyr, noe jeg reagerte på med en gang (har ikke tenkt noe over dette med str før,’og mine exer har hatt større). Men jeg hang meg ikke opp i dette, jeg liker han godt, han kan sine saker ifht sex, og jeg er ikke interessert i å la penisstørrelse ødelegge for noe som kan bli bra. Det er lett å trekke slutning om at det er størrelsen som gjør at noen avviser en, men som i all dating så ender mange dater med å ikke bli noe, stor eller liten penis, det er desverre endel av gamet. Ikke mist moter, vi er mange jenter som ikke er opphengt i størrelse 😊 Anonymkode: c32a7...6bc Svarte på det samme spørsmålet litt lenger opp Litt opphengt er du jo siden du reagerte.Hvor liten var den da ? Anonymkode: fb406...f90
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ville forventet at en mann med liten kuk sier fra. Men ikke før det ble antydet at det ble snakk om sex. Enkelte småfisker må man bare slippe ut i havet igjen... Når det er sagt, så finnes det menn som er kreative og dyktige til andre seksuelle ting, enn bare å ta inn og ut kuken. Og det er sikkert damer som tenner på kreative løsninger. Anonymkode: 38ebc...6fc Hvorfor forventer du at en mann med liten skal si i fra? Anonymkode: fb406...f90 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Svarte på det samme spørsmålet litt lenger opp Litt opphengt er du jo siden du reagerte.Hvor liten var den da ? Anonymkode: fb406...f90 Jeg vil ikke kalle meg opphengt, ble kun litt overrasket ettersom jeg kun har hatt erfaring med menn som har vært større, så det var litt nytt for meg. Har ikke målt den (det ville vært litt sært 😂), men ca 10 cm lang og relativt tynn. Fordelen er at jeg tidligere har opplevd mye smerte ved samleie, hvor mannen har måttet lirke seg inn. Nå kan vi bare kjøre på, ingen smerte, og veldig godt 😊det viktigste for meg er at han lærer seg å lese mine signaler, skjønne hva kroppen min reagerer på, og at han ikke bare fokusere på inn og ut, men stimulering andre steder, med munn, fingre og penis. Jeg får aldri orgasme ved kun penetrering, så hans evner til å stimulere klitoris er mye viktigere enn størrelse på penis. Han er den beste elskeren jeg noensinne har hatt🤩 Anonymkode: c32a7...6bc 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #9 Skrevet 28. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor forventer du at en mann med liten skal si i fra? Anonymkode: fb406...f90 Fordi det er pinlig å skulle si fra at sex er utelukket når en mann står med buksa på knærne. Da blir det heller klein sex i stedet. Og så blir det kun med den ene gangen. Anonymkode: 38ebc...6fc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #10 Skrevet 28. april 2020 Helt ærlig, eneste problemet jeg noen gang har hatt i forhold til størrelse er når jeg har vært borti noen med for stor. Det kan fort bli vondt. Var en gang borti en med veldig kort og brei, og det var kanskje ikke helt min smak. 😅 Men ellers tenker jeg at litt mindre enn snittet er myyye bedre enn større. Og så vil jo damer her være veldig forskjellig. Akkurat som at det er forskjeller på hva menn foretrekker på puppestørrelse. Anonymkode: aa1bc...84c 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #11 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er pinlig å skulle si fra at sex er utelukket når en mann står med buksa på knærne. Da blir det heller klein sex i stedet. Og så blir det kun med den ene gangen. Anonymkode: 38ebc...6fc Akkurat men hvorfor kan ikke du si i fra på forhånd at du forventer en viss størrelse?Og hva er liten ? Anonymkode: fb406...f90
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #12 Skrevet 28. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er pinlig å skulle si fra at sex er utelukket når en mann står med buksa på knærne. Da blir det heller klein sex i stedet. Og så blir det kun med den ene gangen. Anonymkode: 38ebc...6fc Her er det du som er for dårlig til å kommunisere. Kanskje du burde si ifra om at du er en size-queen? Anonymkode: 0427f...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #13 Skrevet 28. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig, eneste problemet jeg noen gang har hatt i forhold til størrelse er når jeg har vært borti noen med for stor. Det kan fort bli vondt. Var en gang borti en med veldig kort og brei, og det var kanskje ikke helt min smak. 😅 Men ellers tenker jeg at litt mindre enn snittet er myyye bedre enn større. Og så vil jo damer her være veldig forskjellig. Akkurat som at det er forskjeller på hva menn foretrekker på puppestørrelse. Anonymkode: aa1bc...84c Ok men hva anser du som snittet? Anonymkode: fb406...f90
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #14 Skrevet 28. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat men hvorfor kan ikke du si i fra på forhånd at du forventer en viss størrelse?Og hva er liten ? Anonymkode: fb406...f90 Jeg gjør det. Men jeg synes menn burde si fra dersom de har liten penis. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det du som er for dårlig til å kommunisere. Kanskje du burde si ifra om at du er en size-queen? Anonymkode: 0427f...1e2 Jeg er langt fra size-queen. Jeg tenner en normal kuk. En på 11 cm. Er liten. Ikke en micropenis, men likevel liten. Og en mann med liten penis, VET at den er liten. Og da er det vanlig høflighet å si fra til eventuell partner. Anonymkode: 38ebc...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #15 Skrevet 28. april 2020 Jeg er kjøpmann og forventer at de som kommer til butikken min faktisk har penger å handle for. Har de ikke det synes jeg de bør holde seg hjemme i stedet for å kaste bort tiden min. Sånn er det på sjekkemarkedet også. Det forventes at du har det som etterspørres uten at dette må påpekes spesielt. Har du ikke det bør du finne på noe annet, heller enn å kaste bort tiden til de som er på markedet. Anonymkode: 426aa...492 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #16 Skrevet 28. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er langt fra size-queen. Jeg tenner en normal kuk. En på 11 cm. Er liten. Ikke en micropenis, men likevel liten. Og en mann med liten penis, VET at den er liten. Og da er det vanlig høflighet å si fra til eventuell partner. Anonymkode: 38ebc...6fc Som du ser selv i tråden her er det andre kvinner som ikke ser på dette som et problem. Hvis mannen så på det som et problem ville han vel ikke gått på date med deg. Med andre ord er det ditt problem, da burde du være ansvarlig for å si ifra før det blir kleint. Anonymkode: 0427f...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #17 Skrevet 28. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er kjøpmann og forventer at de som kommer til butikken min faktisk har penger å handle for. Har de ikke det synes jeg de bør holde seg hjemme i stedet for å kaste bort tiden min. Sånn er det på sjekkemarkedet også. Det forventes at du har det som etterspørres uten at dette må påpekes spesielt. Har du ikke det bør du finne på noe annet, heller enn å kaste bort tiden til de som er på markedet. Anonymkode: 426aa...492 Hvordan skal jeg vite hva som etterspørres hvis dem ikke sier i fra?Og man hører jo til stadighet at kvinner ikke bryr seg om størrelsen. Anonymkode: fb406...f90 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #18 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg vite hva som etterspørres hvis dem ikke sier i fra?Og man hører jo til stadighet at kvinner ikke bryr seg om størrelsen. Anonymkode: fb406...f90 Går du i bilbutikken hvis du har 5 kroner? Nei selvsagt ikke, fordi du vet allerede før du forlater huset at bilbutikken ikke er interessert i de 5 kronene dine. Skal du i bilbutikken må du ha minst noen ti-tusen. Anonymkode: 426aa...492
Cinnamondiva Skrevet 28. april 2020 #19 Skrevet 28. april 2020 Vel, 11 cm er kanskje liten, men ikke en dumpegrunn. Nesten det samme som å dumpe en dame for puppene sine. Hva med heller å se personlighet og å finne på noe mer kreativt i senga. Uansett oral sex er bedre og romantikk 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #20 Skrevet 28. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det. Men jeg synes menn burde si fra dersom de har liten penis. Jeg er langt fra size-queen. Jeg tenner en normal kuk. En på 11 cm. Er liten. Ikke en micropenis, men likevel liten. Og en mann med liten penis, VET at den er liten. Og da er det vanlig høflighet å si fra til eventuell partner. Anonymkode: 38ebc...6fc Men dere er jo ganske flinke til å si i fra på forhånd om feks høyde, så hvorfor ikke penis-størrelse? Anonymkode: fb406...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå