Gå til innhold

Hva har du lyst på akkurat nå?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på en spesialavtale med et veldig snilt og økonomisk rikt menneske som vil sponse meg og min lille bilpark resten av livet mitt, så jeg slipper å ta opp lån for å holde ved like ting som går i stykker og ruster fortere enn jeg kan si onomatopoetikon hundre ganger etter hverandre i revers! :jepp:  Jeg har ganske beskjedne ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har lyst på en spesialavtale med et veldig snilt og økonomisk rikt menneske som vil sponse meg og min lille bilpark resten av livet mitt, så jeg slipper å ta opp lån for å holde ved like ting som går i stykker og ruster fortere enn jeg kan si onomatopoetikon hundre ganger etter hverandre i revers! :jepp:  Jeg har ganske beskjedne ønsker. 

Du kan date Olav Thon :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Winza skrev:

Her :)

8C5753E4-4BAA-4239-A399-FFFD8C53FFD7.jpeg.5ba30629ff04285b6218a1037112d996.jpeg

Supert!! Nam🤤 Jeg hadde en god følelse på at du var omtenksom Winza, tusen takk!😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gjort meg ferdig med det jeg hadde lyst på: et vakkert utseende eple. *som var fryktelig surt* :daane: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Har akkurat gjort meg ferdig med det jeg hadde lyst på: et vakkert utseende eple. *som var fryktelig surt* :daane: 

Maksimal og umiddelbar tilfredsstillelse:jepp: Ingenting er som små gleder. Jeg fikk akutt behov for kos fra hunden og ble gjengjeldt umiddelbart. 35 kilos kos. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bonusmammaen skrev:

Supert!! Nam🤤 Jeg hadde en god følelse på at du var omtenksom Winza, tusen takk!😘

Jeg burde kanskje kjøpe en ny en til deg da denne har stått ute i et døgn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...