Gå til innhold

Kvinner som har barn med forskjellige menn, og som ikke er enker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om kvinner som har barn med forskjellige menn, hvor barnefedrene fortsatt er i live?

Anonymkode: 580b1...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med 2 menn, helt ok og tydeligvis blitt dagens normal. 3 eller flere, da mener jeg de burde latt være. En trenger ikke få barn med alle kjærestene sine.

Men må være ærlig å si at jeg savner at normalen er en mann hvor de holder sammen livet ut. Føler ikke det er vanlig lenger. Vet livet kan skje, så derav 2 er ok, men skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk ønsker barn med 3 eller flere menn, blir jo bare styr.

Anonymkode: 522f5...00f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om kvinner som har barn med forskjellige menn, hvor barnefedrene fortsatt er i live?

Anonymkode: 580b1...3fe

Synes det samme om de, som om menn som har flere barn med forskjellige kvinner, hvor barnemødrene fortsatt er i live. 

Anonymkode: 3257b...906

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om kvinner som har barn med forskjellige menn, hvor barnefedrene fortsatt er i live?

Anonymkode: 580b1...3fe

Tenker at de later som de er en golden retriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Atomlynet skrev:

Tenker at de later som de er en golden retriver. 

Hva mener du med dette?

Anonymkode: 580b1...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med 2 menn, helt ok og tydeligvis blitt dagens normal. 3 eller flere, da mener jeg de burde latt være. En trenger ikke få barn med alle kjærestene sine.

Men må være ærlig å si at jeg savner at normalen er en mann hvor de holder sammen livet ut. Føler ikke det er vanlig lenger. Vet livet kan skje, så derav 2 er ok, men skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk ønsker barn med 3 eller flere menn, blir jo bare styr.

Anonymkode: 522f5...00f

Ha,ha,ha, du savner at andre holder sammen med èn mann for livet?  Hvordan i all verden kan det plage deg?  Selv har jeg to barn med en mann og hadde aldri orket å begynne på "runde nr. 2", men jeg bryr meg da virkelig ikke om hvor mange menn andre har barn med. Det får være deres logistikk-problem 😄

Anonymkode: b7d8d...a52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med dette?

Anonymkode: 580b1...3fe

At de er rundt på alle som en kjøter med løpetid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutalt ærlig.. jeg ser ned på dem! Greit nok om man absolutt må skille seg, men man behøver ikke flytte inn med ny mann og lage nye kull...

Anonymkode: e8f91...478

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn med to menn og har vært gift med nr 2 i mange år. Faren til min eldste (som var hans første) har barn med tre kvinner, som fortsatt er i live.

Anonymkode: a35d9...955

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke noe spesielt om kvinner som får barn med flere menn. Hvorfor skulle jeg det?

Jeg tenker derimot at folk som moraliserer om kvinner som har barn med flere menn er mennesker jeg ikke har så mye til felles med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.familieverden.no/familieliv/personlige-historier/ikke-helt-a4/

Typisk kvinnelige feminister å kjøre sitt eget løp, ikke se konsekvensene av egne handlinger, og risikovurdere egne handlingsmønster....

 

 

Anonymkode: 2d0d1...ef4

Akkurat som menn alltid har gjort. Evner ikke å tenke konsekvenser, mangler impulskontroll og tar svært ofte livsfarlige sjangser. At menn tar mange feil valg ser jeg også svært ofte. Så gå å ta deg en bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da ingen ting å si. Barn trenger ikke fedre, og det er det samme om foreldrene holder sammen eller ikke. Så vi kan ikke dømme noen samlivsformer som dårligere enn andre.

Anonymkode: 5988d...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...