Gå til innhold

Hvorfor skjuler folk at de har barn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke nevne det siden jeg ikke vet det ikke blir noe uansett, hva er poenget da?! Blir som å nevne på butikken at jeg har barn når jeg er der for å handle brød, unødvendig informasjon. Syns også det er slitsomt med menn som skal ha masse samtaler før man i det hele tatt har møttes. Kom på nå at en fyr ikke nevnte han hadde barn før etter to møter, det brydde meg ingenting. 

Anonymkode: ed7ef...1b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne «hen» er en gutt 

Anonymkode: e7ddb...ea0

hvor kommer det frem?

Anonymkode: dec30...43d

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir som å nevne på butikken at jeg har barn når jeg er der for å handle brød, unødvendig informasjon

Du kan umulig være så lettmøblert i toppetasjen som du fremstår her. Sammenligner du virkelig en dating app med en tur på butikken?:klo:

Anonymkode: 3eb79...086

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Gidder ikke nevne det siden jeg ikke vet det ikke blir noe uansett, hva er poenget da?! Blir som å nevne på butikken at jeg har barn når jeg er der for å handle brød, unødvendig informasjon. Syns også det er slitsomt med menn som skal ha masse samtaler før man i det hele tatt har møttes. Kom på nå at en fyr ikke nevnte han hadde barn før etter to møter, det brydde meg ingenting. 

Jeg mente siden jeg vet det ikke blir noe uansett. Og fyren aldri skal møte mitt barn. Da er det ikke vits å nevne det umiddelbart, nevner det heller under første møtet hvis det faller seg naturlig. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan umulig være så lettmøblert i toppetasjen som du fremstår her. Sammenligner du virkelig en dating app med en tur på butikken?:klo:

Anonymkode: 3eb79...086

butikken er en fantastisk sjekkeplass. så pass på dine egne manglende møbler.

Anonymkode: dec30...43d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver det ikke, for jeg vil ikke tiltrekke meg pedofile.

Anonymkode: f2bf6...e12

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente siden jeg vet det ikke blir noe uansett. Og fyren aldri skal møte mitt barn. Da er det ikke vits å nevne det umiddelbart, nevner det heller under første møtet hvis det faller seg naturlig. 

Deler vanligvis regningen når jeg er på date, men hvis noen venter til første møte med å nevne det, så skal jeg garantere at jeg unnskylder meg med å gå på toalettet og forsvinne. Snakk om respektløshet. De du møter bruker kanskje 3-4 timer på å pynte seg, dra til byen osv. for å møte deg og så er det helt bortkastet.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, SecondTry skrev:

Lagde profil på tinder for ca ett år tilbake. Skrev jeg hadde 2 barn. Fikk kanskje 15 "likes" på en mnd. 
Åpnet samme profil på tinder igjen for ca 1 mnd siden. Utelot å skrive at jeg har barn. Har vel nå 180 "likes" etter en mnd...

Brukte samme bilde, samme tekst osv, men  skrev ikke att jeg har barn.

Er mann.

Jeg skjønner at det kan være fristende å få mer respons, men du regelrett lurer jo de ikke ønsker en med barn fra før. Jeg skjønner godt om en del av dem blir forbanna. Det er noe veldig snikete og uærlig over å la være å nevne en så vesentlig del av hvem man er og hva man har å tilby.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn....

Anonymkode: 476c2...0d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer mer på de som har bilde av barna sine på Tinder😬 DET bør de barna få slippe ass...

Anonymkode: a40cd...035

• Liker 8
Gjest SecondTry
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det handler om å få flest mulig likes da? Hvor lenge holder du de sjult da? 

Anonymkode: 1af98...f4e

Nei, er ikke det jeg sier. Men det er jo ett veldig tydelig tegn på at ekstremt mange damer syrer unna når man har barn.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende vil vel at du skal bli kjent med hen først da, hen vil ha en kjæreste og ikke en stefar/stemor til barnet?

Anonymkode: c5c43...8dd

Ja men man får jo uansett noe ned barnet å gjøre om forholdet blir seriøst. Er ikke mulig å holde livet med kjæreste og livet med barn fullstendig adskilt. Er greit å la folk vite på forhånd om de har barn fra før, så de vet om de går inn i er forhold med en barnløs eller ikke. Det utgjør litt forskjell. Noen ønsker en partner uten barn kanskje, og da er det jo litt dumt at det kommer frem senere at vedkommende har barn. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, SecondTry skrev:

Lagde profil på tinder for ca ett år tilbake. Skrev jeg hadde 2 barn. Fikk kanskje 15 "likes" på en mnd. 
Åpnet samme profil på tinder igjen for ca 1 mnd siden. Utelot å skrive at jeg har barn. Har vel nå 180 "likes" etter en mnd...

Brukte samme bilde, samme tekst osv, men  skrev ikke att jeg har barn.

Er mann.

Men de 165 ekstra er jo ikke intressert i noen med barn, så de vil jo luke deg ut etterhvert uansett 😅

• Liker 2
Gjest SecondTry
Skrevet
7 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Jeg skjønner at det kan være fristende å få mer respons, men du regelrett lurer jo de ikke ønsker en med barn fra før. Jeg skjønner godt om en del av dem blir forbanna. Det er noe veldig snikete og uærlig over å la være å nevne en så vesentlig del av hvem man er og hva man har å tilby.

Ja, er helt enig, og jeg sier ifra at jeg har barn etter en melding eller 2. Og damer er akkurat like!

Gjest SecondTry
Skrevet
Akkurat nå, Korres skrev:

Men de 165 ekstra er jo ikke intressert i noen med barn, så de vil jo luke deg ut etterhvert uansett 😅

Ja, det vil de👍 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, psyklady said:

Deler vanligvis regningen når jeg er på date, men hvis noen venter til første møte med å nevne det, så skal jeg garantere at jeg unnskylder meg med å gå på toalettet og forsvinne. Snakk om respektløshet. De du møter bruker kanskje 3-4 timer på å pynte seg, dra til byen osv. for å møte deg og så er det helt bortkastet.

Gått bra så langt, når det har blitt nevnt har de sagt at de så det på insta før møtet og syns det er hyggelig. Tror ikke de opplever det bortkastet, for de ønsker å møtes igjen og holder kontakten.

Skrevet
8 minutter siden, SecondTry skrev:

Nei, er ikke det jeg sier. Men det er jo ett veldig tydelig tegn på at ekstremt mange damer syrer unna når man har barn.

Er jo derfor du bør nevne det da. Du vil vel helt ha en dame som ikke har det som dealbreaker? 

• Liker 2
Skrevet

Fordi barn er en total dealbreaker for de fleste på sjekkemarkedet?

Skrevet
20 minutter siden, SecondTry said:

Ja, men hva er det du tenker at skal skje da? At damene, når de har blitt kjent med deg, finner ut at det ikke gjør noe at du har barn likevel?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Søstera mi jobber i barnevernet og hun anbefalte meg å ikke nevne barn. Pedofile kan være på utkikk, dessverre...

Anonymkode: 092cb...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...