AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #21 Skrevet 23. april 2020 Står opp, tisser, røyker en halv røyk, drikker litt vann, tar på deo, pusser tenner, kler på meg og tar på dagkrem og væter håret for at det skal ligge slik jeg vil. Sminker meg, smører et par skiver jeg kan spise i rapporten på jobb, tar litt paste i håret og setter det opp i klemme og går ut døra. Skulle ønske jeg kunne hoppet over sminken, da kunne jeg sovet 15 min lengre, men føler meg så stygg uten. Misunner de som ikke er avhengige av å sminke seg. Har jeg fri daffer jeg ofte i morgenkåpa til langt på dag og alt stell tar evigheter. Anonymkode: 9a276...5e0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #22 Skrevet 23. april 2020 Akkurat nå har jeg hjemmekontor, og da ser rutinen omtrent sånn ut: står opp og tisser, kler på meg, henter/lager kaffe, og setter meg foran pc. Ved jobb har det variert litt etter hvor trøtt jeg er, men typisk ringer vekkerklokka, jeg går på kjøkkenet og lager kaffe, tisser, henter kaffe og tar den med tilbake i senga. Står opp når jeg absolutt må, kler på meg, spiser frokost, putter ferdig laget lunsj i sekken, pusser tenner og er akkurat litt i seineste laget ut døra. Anonymkode: ed6a9...2da
Gjest Familytree Skrevet 23. april 2020 #23 Skrevet 23. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: morgenrutine? Jeg har ikke sett sola på flere uker😂
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #24 Skrevet 24. april 2020 Står opp, tisser, drikker to kopper kaffe, lager frokost til barna, kler på de minste, får de eldste til å øve mens jeg smører matpakker, kler på meg og pusser tennene på to minutter (helst mindre ), pakker sekkene ferdig og kler på/maser om yttertøy, sender de store på skolen og tar tvillingene i vogn og følger til barnehagen. Må være på jobb til klokka 8. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å betale for Aftenposten, egentlig, jeg har jo aldri tid til å lese den Anonymkode: 7e4b7...735 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #25 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Står opp, tisser, drikker to kopper kaffe, lager frokost til barna, kler på de minste, får de eldste til å øve mens jeg smører matpakker, kler på meg og pusser tennene på to minutter (helst mindre ), pakker sekkene ferdig og kler på/maser om yttertøy, sender de store på skolen og tar tvillingene i vogn og følger til barnehagen. Må være på jobb til klokka 8. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å betale for Aftenposten, egentlig, jeg har jo aldri tid til å lese den Anonymkode: 7e4b7...735 Dette er normalen da. De siste ukene har det sett annerledes ut, med hjemmekontor og hjemmeskole. Mindre tidspress, men minst like mye jobb. Anonymkode: 7e4b7...735
antonie Skrevet 24. april 2020 #26 Skrevet 24. april 2020 Står opp, tar på morgenkåpe, setter på tevann, setter på podcast, renser ansikt + hudpleierutine, tisser, pusser tenner, ta på linser, sminke, kle på meg, ordne termos med te, pakke veske.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #27 Skrevet 24. april 2020 Dusjer alle kvelden i forveien? Anonymkode: be046...435 1
annebanane Skrevet 24. april 2020 #28 Skrevet 24. april 2020 Våkner, sjekker mobilen, dusjer, tar på meg klær og mascara, fyller vannflasken, tar ferdigpakket veske/sekk i hånden og går ut døren. Evnt våkner, ligger opp til flere timer i sengen og halvsover/trykker på mobilen/hører på podcast, dusjer og så starter jeg dagen. Denne er å foretrekke da jeg ikke er en morgenperson.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #29 Skrevet 24. april 2020 Står opp, tar på morgenkåpe. Tar med baby på badet hvor jeg skifter bleie på henne, og går på do. Lager til flaske til baby, og mater henne. Skifter til klær. Spiser selv etterpå. Så fikser jeg meg litt (pusser tenner, kanskje litt mascara) før jeg leker/snakker/koser med baby og legger henne for en blund igjen Anonymkode: fdfff...16f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #30 Skrevet 24. april 2020 På hjemmekontoret; våkner ca kl 6. Setter på kaffe fra telefonen. Går gjennom dagens kalender og to-do liste på telefonen, og leser mail. Står opp, vasker ansikt, grer meg, pusser tenner, tar på treningstøy. Tar en kopp kaffe mens jeg surfer litt på nett (nå). Tar en kopp kaffe med meg, og jobber i ca 2 timer. Spiser frokost. Trener. En vanlig arbeidsdag. våkner ca kl 6. Setter på kaffe fra telefonen. Går gjennom dagens kalender og to-do liste på telefonen, og leser mail. Står opp. Tar en dusj. Pusser tenner, fikser hår. Tar på meg klær som er lagt frem dagen før. Henter en kopp kaffe. Sminker meg mens jeg hører på podcast. Kjører på jobb. Spiser frokost etter å ha jobbet i ca to timer. Anonymkode: 9ba1a...1f1
Kokoloko Skrevet 24. april 2020 #31 Skrevet 24. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dusjer alle kvelden i forveien? Anonymkode: be046...435 Det samme lurte jeg på og... jeg må alltid dusje på morgenen, ellers føler jeg meg ikke ren...
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #32 Skrevet 24. april 2020 Står opp 2 timer før jeg må dra på jobb. Går på do, vasker hender. Lager frokost til katten. Bløtfor. Går på badet. Filer føttene for hard hud og napper kjønnshår med pinsett. Fast rutine hver morgen uansett jobb eller fri. Dusjer og pusser tennene i dusjen mens shampoo virker i håret. Tørker meg, smører inn kroppen med bodykrem og føner håret. Sminker meg og kler på meg. Spiser brødskiver og melk. (som er smurt opp kvelden før samtidlig med matpakken jeg tar med på jobb. Surfer på kvinneguiden og andre steder som været.. mens jeg spiser frokosten. Pusser raskt over tennene igjen for matrester. Føner håret enda litt tørrere. Litt død tid.. der jeg gjør forskjellig ting. Fra dag til dag. Finner bil og husnøkler. Sjekker at arbeidsnøklene også er med. 2 timer har gått... Kjører ut bilen av garasjen og drar på jobb. Anonymkode: fb26b...6d3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #33 Skrevet 24. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dusjer alle kvelden i forveien? Anonymkode: be046...435 Jeg dusjer normalt hver morgen. Men sitter nå på hjemmekontor, og trener da før lunsj, da utsetter jeg dusjen til etter trening. På vanlige arbeidsdager med kontor først og trening etterpå dusjer jeg to ganger om dagen. Anonymkode: 9ba1a...1f1
Gnå Skrevet 24. april 2020 #34 Skrevet 24. april 2020 Nå som jeg har hjemmekontor: Tisser, tar på treningsklær mens jeg laster ned nye podcast-episoder, tar på joggesko, løper meg en tur, dusjer, tørker meg, tar på truse, smører meg med bodylotion og tar på deodorant, greier håret, tar på resten av klærne, smører ansiktet, går på kjøkkenet, skrur på datamaskinen, lager kaffe mens dataen skrur seg på, drikker kaffe og starter arbeidsdagen. Hvis jeg har tid, sjekker jeg SoMe og aviser før jeg begynner å jobbe.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #35 Skrevet 24. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dusjer alle kvelden i forveien? Anonymkode: be046...435 Dusjer stort sett om kvelden, ja. Når man som regel trener i løpet av dagen er det ikke noe behagelig å legge seg uten å ha dusja først, og er ikke bra for hverken hud og hår å dusje to ganger i løpet av en dag. 😛 Anonymkode: 64239...a2f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #36 Skrevet 24. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dusjer stort sett om kvelden, ja. Når man som regel trener i løpet av dagen er det ikke noe behagelig å legge seg uten å ha dusja først, og er ikke bra for hverken hud og hår å dusje to ganger i løpet av en dag. 😛 Anonymkode: 64239...a2f (jeg som svarte to dusj om dagen over) Håret mitt vaskes to ganger i uka. Mannen dusjer to ganger om dagen han og, inkludert hår, og det er tipp-topp tross 40+ i alder. Aldri hatt problemer med huden. Ikke tørr hud en gang, aldri eid en body-lotion. Så dette er nok individuelt. Sliter man med hudproblemer bør man jo unngå hyppig dusjing. Anonymkode: 9ba1a...1f1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #37 Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: (jeg som svarte to dusj om dagen over) Håret mitt vaskes to ganger i uka. Mannen dusjer to ganger om dagen han og, inkludert hår, og det er tipp-topp tross 40+ i alder. Aldri hatt problemer med huden. Ikke tørr hud en gang, aldri eid en body-lotion. Så dette er nok individuelt. Sliter man med hudproblemer bør man jo unngå hyppig dusjing. Anonymkode: 9ba1a...1f1 Det er helt greit, men det er unødvendig å dusje så ofte som folk flest gjør (hver dag eller flere ganger om dagen) mtp hygiene. Hvis man synes det er veldig behagelig eller vil gjøre det for å våkne skal jeg ikke si noe på det så klart. Det er en myte som har fått godt fotfeste at man er uhygienisk osv hvis ikke man dusjer hver dag, og da gjør det jo ikke akkurat huden noen ekstra tjenester å ta den under varmt vann oftere enn nødvendig, spes hvis man bruker mye såpe. Men så klart er det individuelt om det er et problem eller ikke! Anonymkode: 64239...a2f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #38 Skrevet 24. april 2020 Står opp, tar på morgenkåpe, går på do, slipper ut katten, setter på kaffen, slipper katten inn igjen, finner fram våtfor til katten, drikker kaffe mens jeg leser enten på mobilen eller noe annet (tar meg god tid), dusjer og kler meg, smører nistepakke, drar hjemmefra. Anonymkode: 20177...c55
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #39 Skrevet 24. april 2020 Står opp, tar på nattkåpe, tisser og pusser tennene. Setter på kaffe og tar ut frossen frukt og bær fra fryseren. Vasker ansiktet og legger på serum, krem og sminke. Kler på meg. Lager smoothie, fyller kaffe i termokoppen min. Legger smoothien i sekken, tar kaffen i hånda, og går til bussen. Anonymkode: 8f131...318
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #40 Skrevet 24. april 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Dusjer alle kvelden i forveien? Anonymkode: be046...435 Jeg jobber i et fysisk yrke, så jeg dusjer alltid på ettermiddagen etter jobb, og aldri om morgenen. Anonymkode: 8f131...318
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå