Gå til innhold

Din morgenrutine.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din morgenrutine? Hva gjør du fra du står opp til du reiser på jobb?

Hvis du ikke jobber så vil jeg gjerne høre hva du gjør allikevel. 

Anonymkode: b34e5...3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våkner, går å tisser, tar medisin og tran, kler på meg, legger matpakka i veska og går ut døra :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Står opp

Drikker kaffe mens jeg gjør franskøvelser på mobilen

Kler på meg

Spiser frokost 

Så begynner jeg på skolearbeidet.

Endret av The Kitten
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Våkner, sjekker mobilen, drikker vann, tisser, vasker hendene, tar på linser, vasker ansiktet og smører det inn med krem, spiser frokost, drikker kaffi, sminker meg og kler på meg, reiser på jobb. 

Anonymkode: c8e56...b08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Våkner i 6-tiden, går på badet, kler på meg, spiser havregrøt og drikker en kopp kaffe, går tur med hunden, kommer inn igjen og smører meg mer mat som jeg har ila. formiddagen på hjemmekontor. Starter å jobbe ganske etter det. :) Noen dager gjør jeg yoga før jobb eller etter å ha sittet et par timer, noen dager ikke.

Anonymkode: 64239...a2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i jobb akkurat nå, og har en unge. 

Tar på morgenkåpe og briller og tisser. Så får ungen en flaske melk og litt mat i sofaen mens jeg tar en kopp kaffe mens vi ser på barnetv i ca en halvtime. Etterhvert steller vi oss (hun leker på rommet sitt mens jeg ordner meg) før jeg leverer henne i barnehagen. 

Anonymkode: ee45f...699

• Liker 1
Skrevet

Sjekker mail, står opp, lager frokost til barna og gir dem vitaminbjørner, går på badet, kler og sminker meg, kler barna, smører meg frokost og tar vitaminer, lager kaffe på termokopp, legger matpakkene i sekkene og får alle ut i bilen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står opp og skifter bleie på ettåring,putter han i leikegrind,setter på vannkoker og går på badet. Tisser,vasker og har på briller. Lager en kopp kaffe til meg,og en kopp vann til ungen. Drikker kaffen mens jeg ser på/snakker med han mens han leker seg. Når han vil opp av lekegrinda,setter han seg i stolen sin,og ser barnetv mens jeg koker havregrøt til han. Så drikker jeg en kopp kaffe til mens jeg gir ham,før vi går på badet og steller for dagen. Etter det vekker vi skolejentene,de elsker å bli vekket av ren og blid liten en❤

Anonymkode: 38439...778

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Står opp, går på toalettet, vasker hendene, pusser tennene, sminker meg, lufter hundenw og går på jobb. Spiser frokost der.

Anonymkode: 72fb9...eab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Våkner ved 6 tiden, truer meg til å ligge til 8, lager meg kaffe, setter meg på stua og slår på lyden på mobilen. Mens kaffen kjølner går jeg på do. Pusser tenna etter kaffe. 

Ved tildligvakt er det å stå opp 06, pusse tenna mens jeg drar på meg buksa før jeg setter meg i bilen å drar.

Anonymkode: 35264...27f

AnonymBruker
Skrevet

Står opp.

Kler på meg.

Går på badet.

Lager kaffe.

Spiser frokost.

Drikker kaffe og tar en røyk.

Slår på datamaskinen og begynner skolearbeidet.

Anonymkode: 7cacb...e3f

AnonymBruker
Skrevet

Våkner, tar medisin, drikker litt vann, sjekker mobilen 
står opp, går på do

pusser tennene, hudpleierutine

lager kaffe og kler på meg mens den kjølner litt
setter på tv-en og sitter med iPaden med en kopp eller to med kaffe 

Anonymkode: dc592...502

Skrevet (endret)

Jeg er for øyeblikket ikke i jobb men

Våkner, går på toalettet, tar medisiner, tar på meg morgenkåpe og går på kjøkkenet og drikker ca 0,5 l vann. Legger havregryn i bløt og setter meg og sjekker mobilen, etter ca 30-60 min lager jeg frokost og drikker kaffe. Deretter trener jeg og så vasker jeg fjeset og kler på meg. 

Skal jeg tidlig ut er det 

våkne- toalett -medisiner-vann- bløtlegge gryn - kle på meg/ sminke/stelle meg- lage frokost/spise/drikke kaffe- ut av huset

Endret av Thjelp
AnonymBruker
Skrevet

Våkner rundt kl 6, sjekker nyheter, face og Instagram på mobilen. Går på rommet til sønnen min og tar med han opp. Går opp og tar meg et glass cola zero (drikker ikke kaffe så må få i meg noe koffein), går på badet, grer håret og tar i tørrshampoo(dusjer på kvelden), vasker ansiktet og smører inn med krem samtidig som jeg prøver å hindre sønnen min i å rive ned hele badet😂 Tisser mens kremen tørker litt. Deretter sminker jeg meg og kler på meg. Kler og steller sønnen min. Så går vi opp og han får frokost før jeg spiser et par skiver. 

Anonymkode: 39663...36c

Skrevet

Står opp rundt 6.

dusjer, sminker meg, kler på meg.

kaffe og litt skolearbeid ( er student)  en times tid før jeg vekker frøkna, ordner frokost til henne før hjemmeskole kl 8.30.

Skrevet

Står opp kl 06:30 -går rett i dusjen- sminker meg- føner håret- retter ut/krøller håret- kler på meg- spiser et knekkebrød med gulost- reiser på jobb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Står opp 9, tisser, drikker en halv liter vann mens jeg ser YouTube-videoer, kler på meg joggebukse, går tur med hunden. 

Anonymkode: 8fe77...dd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Våkner, ammer, sjekker mobilen, står opp, tisser, kler på meg, skifter bleie, kler på baby, sminker meg, gir frokost til baby, pusser tenner, kler på yttertøy

Anonymkode: 86c8b...f1e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis jeg jobber:

Står opp.

Tar på klær som er gjort klart dagen før.

Setter på kaffen som er gjort klart dagen før.

Pusser tenna og børster håret. Eventuelt litt sminke.

Lager meg brødskiver,havregrøt eller granloa og drikker kaffe. Leser avisen eller ser på tv i ca 20 min før jeg tar bussen til jobb.

Hvis jeg har fri:

Står opp.

Setter på kaffen som er gjort klart dagen før.

Tar med kaffen til senga og leser avisen eller ei bok.

Endret av miaw
AnonymBruker
Skrevet

Står opp, kler på meg noe behagelig. Går på toalettet. Lager frokost og kaffe. Spiser, og så dusjer jeg eller skifter til noe annet og sminker meg. Nå har jeg stort sett bare hjemmekontor, så er ikke alltid jeg skifter til noe annet, men pleier sminke meg bittelitt.

Anonymkode: 74d21...b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...