Gå til innhold

Blitt singel i en alder av 48

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 hours ago, Mysticgirl said:

Dette stemmer jo overhodet ikke. Sex er noe som blir bedre når man lærer hverandre å kjenne og finner ut hva den andre liker osv. Å feie over alle på date, er ikke den beste opplæringen eller å finne ut om dere funker sammen. Nervøsitet, at det er nytt osv, kan gjøre at man handler annerledes enn den man egentlig er når man er trygg.

Men er enig etterhvert at man bør finne en man er seksuell på linje med, men dette kan man finne ut etter ei stund. Man blir bare avstumpet og følelsesløs av å knulle flest mulige. Iallefall om man selv er ute etter noe fast. Man risikerer kjønnssykdommer også, og det er ikke noe særlig.

Man kan jo selvsagt ha sex på første treff, men da fordi man har lyst og ikke fordi man må feie over de for å sjekke om de er den rette 😂😂😂

Hvordan motsier noe som helst av det du lister opp det jeg skrev?

Er det trolig at sex som er dårlig i begynnelsen, blir bedre med tiden, enn sex som er bra helt fra begynnelsen?

Hvis sex er viktig, er det ikke da lurt å finne ut om sexen er god tidlig?

Hvis jeg vil ha en dame som drar meg inn etter øret på soverommet, klasker til meg i ansiktet og kommanderer meg til å slikke henne - kommer det til å være en god match med noen som ønsker at jeg skal brekke dem over låret mitt og rise henne på rumpa?

Hadde ikke sånt vært greit å finne ut med en gang istedenfor å date i måneder? Jeg bare lurer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok fordi menn over 40 forfaller i rasende fart.

Anonymkode: 2d939...f52

Tror nok dessverre begge kjønn forfaller omtrent like raskt i den alderen altså.😂 Men det er selvfølgelig store individuelle forskjeller, i tillegg til at en del av begge kjønn tydeligvis har filter for hva de selv ser i speilet...😉 Nå er det en kjennsgjerning at kvinner er mer tilbøyelig til å velge eldre menn enn motsatt også, så teorien din holder ikke helt.

Anonymkode: fe1ef...206

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...