Gå til innhold

Våkna nå fordi jeg stresser etter 1.date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, men du skrev jo 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I mitt tilfellet så tok han aldri insj. og presterte å si at:

og det var utfra det jeg skrev at man ikke er interessert. Men en mann/dame som virkelig ER interessert, venter ikke to dager før man svarer. Da tenker jeg at løpet er kjørt. Da får man heller være så ærlig å si at ting ikke er på topp, svarer deg senere/i morgen eller hva man velger.

men nå har ikke jeg så mye mer å tilføye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på en gutt som jeg kunne tenkt meg å ha sex med-Vi prata og fikk en god del meldinger sendt-Han mente jeg tok for mye meldigner og snaps-Så da ville han ikke ha sex etter at jeg spurte han om hvorfor han ikke hadde vært helt ærlig med hva han tidligere hadde sagt ang en reise og ferietid.

Han ble ganske snurt-Faktsik så snurt for dette at han ikke ville ha sex engang. Det synes jeg var skikkelig slemt,akkurat som at han ønsket å ta hevn. Tror i grunn han venta på å kunne finne enuksylding,ettersom han kansje synes jeg brydde meg for mye om han. Sa direkte rett ut hvor kjekk han var hele tiden, og følrta MASSE.

Han begynte å snakke om kjemi- og da  kan du holde det gående lenge. For hva er kjemi og hvordan kan du defintere kjemi.

Jeg mener du bør kunne si noe på hva det er og hvorfor-Han holdt seg til ingen kjemi og ferdig snakka

Synes det var trist, og velger å falle på at han kun var interessert i ONS og turde ikke stå for det, og at han ville straffe for å føle seg tatt på noe i senere tid som han glemte ville sette kjepper i hjulene -Rett og slett møte seg selv.

Men dette ble en avsporing.

Gutter er ikke så lett å forstå seg på de heller :)

Anonymkode: 7999e...9c2

Nei det er vi ikke. Vi er helt sikkert like vanskelig vi også. Noen vil bare pule mens andre vil forplikte seg. Alle fremgår på forskjellig vis. 

Jeg hører bare om hva andre menn gjør da jeg aldri snakker med menn om hvordan og hvorfor. 

Men av de uttallige trådene her inne om akkurat ons. fella så burde damer vært smartere, men det skjer ikke meg vet du er for fremtredende her også lik resten av samffunnet. 

Desverre blir noen sure fordi deres plan går i vasken. Både menn og kvinner blir det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke dumpet. En date er ikke et forhold. Hallo. Han har lov til å ikke falle. 

Anonymkode: fec05...ff1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Nei det er vi ikke. Vi er helt sikkert like vanskelig vi også. Noen vil bare pule mens andre vil forplikte seg. Alle fremgår på forskjellig vis. 

Jeg hører bare om hva andre menn gjør da jeg aldri snakker med menn om hvordan og hvorfor. 

Men av de uttallige trådene her inne om akkurat ons. fella så burde damer vært smartere, men det skjer ikke meg vet du er for fremtredende her også lik resten av samffunnet. 

Desverre blir noen sure fordi deres plan går i vasken. Både menn og kvinner blir det. 

Sant! :)

 

Anonymkode: 7999e...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Måneskinn skrev:

Ja, men du skrev jo 

og det var utfra det jeg skrev at man ikke er interessert. Men en mann/dame som virkelig ER interessert, venter ikke to dager før man svarer. Da tenker jeg at løpet er kjørt. Da får man heller være så ærlig å si at ting ikke er på topp, svarer deg senere/i morgen eller hva man velger.

men nå har ikke jeg så mye mer å tilføye ;)

Synes du trekker forraske sluttninger-For hva legger du i det å være interessert? Synes det er lov å bruke mer tid enn hva du har satt opp som slingringsmonn her-Er bare det jeg prøver å melde ifra om :) Folk er forskjellige her,så skal ikke trekke dette nevoer hodet på deg eller overbevise deg-Ville bare gi deg en kontramening på perspektivet.

Dette blir veldig pirkete,og er ikke meningen å være vanskelig-Dette understreker vel bare det faktum at det handler om kjemi og hvordan du tenker,føler og hva slags måte du ser på sex,følelser og hva slags type connetions du har.

Forstår at du ikke har noe mer å tilføye- Er enig i dette på min side også! 

Du finner en annen som passer deg bedre TS :)

Anonymkode: 7999e...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Folk er forskjellige her,så skal ikke trekke dette nevoer hodet på deg eller overbevise deg-Ville bare gi deg en kontramening på perspektivet.

Ja, folk er forskjellige  - det er derfor du aldri vil få like svar. Alle føler og tenker forskjellig.

skjønte ikke helt hva alt dette ble, og du skriver litt rotete, men tror vi forstod hverandre til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.4.2020 den 16.04, Bente1234 skrev:

Egoistisk dritt som tror de kan komme unna uten noe forpliktende men samtidig få mus. I stedet for å være mann nok til å sjekke ut hva den andre part ønsker først og heller gå for de damer som er ute etter sex. Og han sårer ingen ved å gjøre det. 

Sånne svar går ofte igjen her på KG. Jeg tror ikke nødvendligvis at det alltid stemmer. Jeg tror like mye at behovet for bekreftelse er en årsak. Hun / han ville date meg, bekreftelse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Måneskinn skrev:

Ja, folk er forskjellige  - det er derfor du aldri vil få like svar. Alle føler og tenker forskjellig.

skjønte ikke helt hva alt dette ble, og du skriver litt rotete, men tror vi forstod hverandre til slutt :)

Ja- Jobber med å bli mer tydelig og konkret-Så du treffer faktisk veldig godt der!

Ville vel bare si at jeg prøvde å sette ord på at det finnes flere veier til rom, og egnetlig bare komme med mine meninger i saken-Siden jeg også prater med gutter og har litt erfaringer-Selv om ejg er relativt fersk i gamet!

Vi ble enige! :)

Anonymkode: 7999e...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja- Jobber med å bli mer tydelig og konkret-Så du treffer faktisk veldig godt der!

Ville vel bare si at jeg prøvde å sette ord på at det finnes flere veier til rom, og egnetlig bare komme med mine meninger i saken-Siden jeg også prater med gutter og har litt erfaringer-Selv om ejg er relativt fersk i gamet!

Vi ble enige! :)

Anonymkode: 7999e...9c2

Poenget mitt ble vel at: Sex på første eller 10 date betyr ingenting-Forhold kan ta slutt og det trenger ikke nødvendigvis å være sexen.

Poeng nummer to:

Jeg tenker ikke at løpet er kjørt etter 1 til 2 dager med stillhet, jeg tenker at det er forskjellig oppfattning av tid-Og at du kan komme fram til at det ikke trenger å kobles til føleser for deg eller at det har noe med deg å gjøre. Det kan ha med den andre personen sin energi pr dags dato og handlinger/hendelsser som livet gir deg underveis.

Du vet aldri,men synes det at løpet er kjørt er å være litt strengmed deg selv og den andre

Anonymkode: 7999e...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Candiru skrev:

Sånne svar går ofte igjen her på KG. Jeg tror ikke nødvendligvis at det alltid stemmer. Jeg tror like mye at behovet for bekreftelse er en årsak. Hun / han ville date meg, bekreftelse! 

Dette!

Enig i hva du skriver her!

 

Anonymkode: 7999e...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...