AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #41 Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 12.57, Hr. Aktiv skrev: Jeg mener damer hopper lett til sengs med en fyr så fremt det ikke er kjæresten. For kjæresten prøver de å unngå fysisk kontakt med. Jeg håper så inderlig, inderlig at du finner en dame som er SÅÅÅ mye bedre enn eksene dine og mer som de normale som det er flest av! Anonymkode: 2f0a5...648
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #42 Skrevet 24. april 2020 På 23.4.2020 den 6.04, AnonymBruker skrev: Men må komplimenter kun være på utseende da? Man kan vel gi komplimenter for andre ting og fortsatt fremstå som seriøs? Anonymkode: 7eb94...e00 du kan jo ikke gi komplimenter på noe annet, når det stort sett bare er bilder som presenteres på Tinder. Anonymkode: 4ba55...9b9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #43 Skrevet 24. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: "Kjæresten" bør begynne å lære seg at det alltid er en grunn til at kvinner ikke har lyst på sex. Som feks at kjæresten har ligget på sofaen hele dagen i joggebukse og ikke leet en finger for å bidra med husarbeid eller annet som må gjøres, at han har vært sur og grinete, gir null fysisk kontakt utenom når han håper på sex, null komplimenter, kanskje heller kritiserer ting som blir gjort eller ikke gjort osv. Det gir rett og slett ikke sexlyst. Manglende sexlyst generelt er et tegn på at det er noe annet i forholdet som ikke fungerer. Så det er det første du bør tenke på. Det er ikke sånn at kvinner egentlig har så mye lavere sexlyst enn menn, men det er andre ting som må fungere og være på plass for at de skal få lyst. Anonymkode: 89342...f03 Så du bruker sex som belønning, eller skal jeg si valuta? Anonymkode: 4ba55...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #44 Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 12.55, Hr. Aktiv skrev: Jeg har den oppfatningen da jeg hører på hva damer og menn sier. Forbausende mange blir med hjem første daten. Akkurat det synes jeg er rart. For det forer jo bare opp disse som skal pule nå bare. Det hender jeg kysser eller stryker på henne før date 3-4, men sex tja. det kan vente ennda en stund hvis jeg vil finne ut om hvor hun er. Desperate kvinner orker jeg ikke. Kvinner som skal fange meg med musa si vet jeg ikke om jeg gidder flere ganger. Coronatiden er døden for bygging av en seriøs relasjon. Damer skygger banen fordi de ikke får være fysiske. Har det samme inntrykket av menn. Iallfall de jeg er interessert i. De svarer ikke. Og oppfattet en nylig første date som at han ga blaffen i coronaregler og at jeg var velkommen på overnatting... Nei, vet du hva.. Hadde håpet at corona-smittevern hjalp for å lokke de seriøse mer frem. Men de er ikke der! Iallfall ikke de jeg vil møte! Det hele blir for dumt. Anonymkode: d219c...f29
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #45 Skrevet 24. april 2020 På 23.4.2020 den 4.37, AnonymBruker skrev: Så det er godt utvalg av menn på Tinder... Anonymkode: 29afd...ce7 Menn? I wish.. Anonymkode: d219c...f29
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #46 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har det samme inntrykket av menn. Iallfall de jeg er interessert i. De svarer ikke. Hadde håpet at corona-smittevern hjalp for å lokke de seriøse mer frem. Men de er ikke der! Iallfall ikke de jeg vil møte! Det hele blir for dumt. Anonymkode: d219c...f29 Hvis de du er interessert i ikke er interessert i deg så er du urealistisk med tanke på hvem du kan få. Det handler ikke om at menn er useriøse Anonymkode: d5a90...b24
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #47 Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 13.26, Hr. Aktiv skrev: Det skrives også sidevis opp og ned på her på forumet og ellers på internett om at damer faktisk har dårligere sexlyst enn mannen. For min del så stemmer det. Bortsett fra at jeg presser ikke, men hun vet at jeg har lyst. Det i seg selv var nok til at hun ikke ønsket hverken nærhet eller kos nettopp fordi sex var så langt nede på prioriteringslista hennes at det var ikke aktuelt. I hennes verden var det inngangsbilletten til å fange meg. Når hun hadde gjort det så kunne hun kjøre si linje med flott hus, bil osv. Meg tittet hun ikke på. For jeg var bare den bautaen som fikset dette for henne. Ikke rart at du bare møter damer med lav sexlyst når du dumper dem som du merker har lyst på deg... 🍑🍒🍈🍈 Anonymkode: caca9...191
Hr. Aktiv Skrevet 24. april 2020 #48 Skrevet 24. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart at du bare møter damer med lav sexlyst når du dumper dem som du merker har lyst på deg... 🍑🍒🍈🍈 Anonymkode: caca9...191 Ja, men jeg vil ikke ha ei hotwife eller drive på med ei dame som har ubeskyttet gb hver uke.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #49 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Ja, men jeg vil ikke ha ei hotwife eller drive på med ei dame som har ubeskyttet gb hver uke. Heh. Jeg hadde sex med kjæresten min 30 min inn i vår 1.date. Eller skal jeg si at det var han som hadde sex med meg fort? Vi var to om det. Flaks for ham og oss at han ikke var like fordomsfull som deg, da. Jeg hadde kommet ut av et langt monogamt forhold noen mnd tidligere. Har knapt hatt ons i mitt liv, langt mindre gb. Nå har vi vært kjærester et år. Anonymkode: caca9...191
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #50 Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har knapt hatt ons i mitt liv, langt mindre gb Det er jo derfor du kommer til å begynne å mase om det, i følge Hr.A. Anonymkode: bacea...4db
Hr. Aktiv Skrevet 24. april 2020 #51 Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heh. Jeg hadde sex med kjæresten min 30 min inn i vår 1.date. Eller skal jeg si at det var han som hadde sex med meg fort? Vi var to om det. Flaks for ham og oss at han ikke var like fordomsfull som deg, da. Jeg hadde kommet ut av et langt monogamt forhold noen mnd tidligere. Har knapt hatt ons i mitt liv, langt mindre gb. Nå har vi vært kjærester et år. Anonymkode: caca9...191 Ett år med sex har jeg hatt i miner forhold også. Etter vi flyttet sammen ble det mye mye mindre og mange større krav på andre plan. Men sex på første date til meg blir garantert 1. sideoppslag i avisa. Den foregår på offentlig sted. Ser hva mine kamerater driver på med. De hadde også sex neste med en gang de møttes og damene farer rundt å knuller nesten hva som helst. Gubbene vet ingenting.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #52 Skrevet 24. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis de du er interessert i ikke er interessert i deg så er du urealistisk med tanke på hvem du kan få. Det handler ikke om at menn er useriøse Anonymkode: d5a90...b24 Med en gang menn har litt å velge i på slike apper så er de useriøse ja. Og jeg legger ikke lista høyt, heller vel lavt. Jeg kan ikke satse på noen jeg ikke ville orka tanken på røre heller. Eller ville du? Tror du det er slik relasjoner oppstår? Iallfall når foto er det første som skal selge deg på markedet? Seriøst, jeg må vite, hvor langt hadde du tøyd den? Syns jeg strekker meg ganske langt altså, men kjedelig å bruke tid på så mange første dater hvor jeg blir skuffa av helhetsinntrykket. Hvor mye tid skal man bruke om det ikke er liv laga, spør jeg? Jeg har tøyd denne før og gått på flere dater med de jeg ikke hadde så godt inntrykk av, for å virkelig gi dem en sjanse. Men etter tre, kanskje fire dater syns jeg det er nok jeg, om jeg ikke er mer interessert. Hva er din erfaring da? Få høre nå. Jeg venter. Gjerne fra flere her også. Også litt seriøst da. Stikk fingern i jorda og vær ærlig. Ikke bare sleng ut det samme om at man har for høye krav osv. Anonymkode: d219c...f29
Gjest tullingfranord Skrevet 26. april 2020 #53 Skrevet 26. april 2020 (endret) On 4/23/2020 at 6:05 AM, AnonymBruker said: wtf, hva feiler det folk 😩 Enig i at det er lettere å møte folk på byen. Har møtt alle mine ekser der. Som jente er det også 1000 ganger bedre fordi man vil vite hvordan en person er, og det gjør man ikke utifra en profil. Men det at man må ha kroppen til The Rock og sånt er ikke riktig, men det er nok noen koder som menn flest ikke har klekka ut, for mange av dere er sikkert ikke så ille som tiderprofilen deres tilsier 😅 Anonymkode: 1a1d3...0ac Meh jeg ga rett og slett opp dating og for en som meg så er det en replikk jeg har hørt noen ganger og det er enten det jeg skrev tidligere som jeg fikk på tinder. eller så fikk jeg høre denne jeg liker deg svært godt men jeg kan ikke date deg ekke rasist altså men rasebevist vi kan vel være venner fulgt av fucked up conversation om hvor tolerant hun er. Dating i Trondheim kan være interessant Sykepleier fra St.Olav tilogmed så tenkte jeg gidder ikke mer. Jeg ga rett og slett opp. Endret 26. april 2020 av tullingfranord
Antiviruset Skrevet 26. april 2020 #54 Skrevet 26. april 2020 På 24.4.2020 den 22.49, AnonymBruker skrev: Hvor mye tid skal man bruke om det ikke er liv laga, spør jeg? Jeg har tøyd denne før og gått på flere dater med de jeg ikke hadde så godt inntrykk av, for å virkelig gi dem en sjanse. Men etter tre, kanskje fire dater syns jeg det er nok jeg, om jeg ikke er mer interessert. Dette er jo helt innenfor! Er du ikke interessert så er det jo akkurat det du bør gjøre, avslutte det. Det samme gjør de som du vil ha, men de vil ikke ha deg. De er ikke interessert og kutter det ut. Dette har da ikke noe med at de ikke er seriøse! Matchen var bare ikke der. Finne noe der interessen er like sterk hos begge er bare ikke lett. Er den litt til stede kan man forsøke litt videre, men ikke dra det for lang slik at en fører den andre ut i et hekt. Da er det bare å si klart ifra at det ikke blir mer. Man er ikke useriøs da, heller tvert om. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #55 Skrevet 27. april 2020 På 24.04.2020 den 20.31, AnonymBruker skrev: Så du bruker sex som belønning, eller skal jeg si valuta? Anonymkode: 4ba55...9b9 Selvfølgelig ikke. Prøver bare å forklare at kvinner har andre kriterier for å ha lyst på sex enn mange menn. Late, uflidde mannfolk på sofaen, som tar kjæresten for gitt, gir ingen sexlyst! Men det skjønner jeg er svært tungt for mange å forstå. Anonymkode: 89342...f03 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå