Gjest tullingfranord Skrevet 23. april 2020 #21 Skrevet 23. april 2020 (endret) Jeg ifølge en kvinne hadde ett "rasemessig handicap" hun skrev faktisk det (fattern er brasilianer) og hun trodde ikke sånne blandingsrase karer som meg ville ha noe suksess på tinder her i Norge. Sletta kontoen på tinder og bestemte meg for å treffe folk på byen istedet hadde mer suksess med det. Helt ærlig Tinder er en hookup app og ikke en spesielt god en med tanke på at det så jævla mange flere karer der inne og NTNU i Trondheim gjorde en studie som viser hvilken waste of time Tinder egentlig er for menn. Med mindre du har fysikken til The Rock eller oppfyller spesifikke krav good luck treffe ei på byen som du kan ha en samtale med for å se om det er noen kjemi er bedre, begge to kan gjøre seg ett intrykk av hverandre som ikke er en klein profil tekst eller cheesy profilbilde. Endret 23. april 2020 av tullingfranord
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #22 Skrevet 23. april 2020 Så det er godt utvalg av menn på Tinder... Anonymkode: 29afd...ce7
abc123detvardet Skrevet 23. april 2020 #23 Skrevet 23. april 2020 Det er vel to typer folk som er på datingsapper: de som leter etter forhold og de som vil knulle. 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #24 Skrevet 23. april 2020 Det verste jeg vet er menn som begynner med komplimenter på utseendet og legger til 😍 Hva søren skal jeg si til det?? Ingen ville ha sakt det der i virkeligheten, og det er fucking akward når jeg ikke engang har sakt hei. Jeg gidder ikke at fremmede menn snakker til meg på den måten. Anonymkode: 1a1d3...0ac
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #25 Skrevet 23. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi vil ikke oppfattes som "fuckboys". Vi vil vise at vi ser deg som en person og ikke bare som et ligg. Komplimenter har vi på lager, men de skal du få først når vi vet at vi har en sjanse. Det er egentlig det samme med sex når man har møtt en ny person man har kjemi med. Jeg vil ikke være for ivrig fordi jeg vil ikke at du skal tro at jeg bare vil ha sex med deg så derfor peller jeg ikke. Men hvis du gir meg lov skal jeg pelle masse og ha sex med deg så ofte du orker. Anonymkode: 7c4d4...067 Men må komplimenter kun være på utseende da? Man kan vel gi komplimenter for andre ting og fortsatt fremstå som seriøs? Anonymkode: 7eb94...e00 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #26 Skrevet 23. april 2020 2 timer siden, tullingfranord skrev: Jeg ifølge en kvinne hadde ett "rasemessig handicap" hun skrev faktisk det (fattern er brasilianer) og hun trodde ikke sånne blandingsrase karer som meg ville ha noe suksess på tinder her i Norge. wtf, hva feiler det folk 😩 Sitat Med mindre du har fysikken til The Rock eller oppfyller spesifikke krav good luck treffe ei på byen som du kan ha en samtale med for å se om det er noen kjemi er bedre, begge to kan gjøre seg ett intrykk av hverandre som ikke er en klein profil tekst eller cheesy profilbilde. Enig i at det er lettere å møte folk på byen. Har møtt alle mine ekser der. Som jente er det også 1000 ganger bedre fordi man vil vite hvordan en person er, og det gjør man ikke utifra en profil. Men det at man må ha kroppen til The Rock og sånt er ikke riktig, men det er nok noen koder som menn flest ikke har klekka ut, for mange av dere er sikkert ikke så ille som tiderprofilen deres tilsier 😅 Anonymkode: 1a1d3...0ac 1
herzeleid Skrevet 23. april 2020 #27 Skrevet 23. april 2020 22 timer siden, Bente1234 skrev: Har bitt meg merke i noe. Noen menn starter en prat med. Å du er så fin, nydelig, deilig, sexy... altså fint å høre det altså men det mistet helt betydningen for min del da jeg ser at det er kun menn som er ute etter ett ligg som er rause med komplimenter. Dvs de mener det ikke nen eneste måten å prøve å sjarmere noen til sengs for så og kaste etterpå. De som er åpen for noe litt mer seriøst gir som regel ikke 1 kompliment. Hvorfor er det sånn? Hadde betydd mye mer for meg å fått hørt det fra en som virkelig mener det. Det som skjer er jo at den dagen det dukker opp en som mener det tror en jo de bare er ute etter sex. Så har innsett at de må ikke bare si det men også vise at de mener det hvis en skal tørre å tro på noe en mann sier. Bare en observasjon. Det høres jo logisk ut at noen som starter en samtale med å snakke om at de synes du er seksuelt tiltrekkende heller enn forsøk på å bli kjent har intensjoner om å ende opp til sengs. Jeg tenker at litt av spørsmålet må bli hva et tema leder til, og "å du er så fin" leder kanskje til en annen samtale enn "hva tenker du om [tema]". Ellers høres det i mitt hode litt kleint ut å starte med "å du er så fin". Det gir liksom en veldig "hånda ned i buksa"-assosiasjon for min del og en virker fort ikke så sosialt kompetent.
GrønnNellik68 Skrevet 23. april 2020 Forfatter #28 Skrevet 23. april 2020 3 timer siden, herzeleid skrev: Det høres jo logisk ut at noen som starter en samtale med å snakke om at de synes du er seksuelt tiltrekkende heller enn forsøk på å bli kjent har intensjoner om å ende opp til sengs. Jeg tenker at litt av spørsmålet må bli hva et tema leder til, og "å du er så fin" leder kanskje til en annen samtale enn "hva tenker du om [tema]". Ellers høres det i mitt hode litt kleint ut å starte med "å du er så fin". Det gir liksom en veldig "hånda ned i buksa"-assosiasjon for min del og en virker fort ikke så sosialt kompetent. Ja det er akkurat det jeg har observert. Er vel naiv da som hele tiden har trodd de syns jeg fin😂. Har misforstått menn sikkert og. Da for meg hadde vært fint om en som er seriøs hadde sagt å du var fin så har lyst til å bli kjent med deg som åpningsreplikk ... hvorfor? 1 Ok da hadde jeg visst de likte trynet mitt i det minste 2 Gitt meg informasjon om at de ønsker å bli bedre kjent med meg. 3 Gi uttrykk for at de i utgangspunktet er ute etter noe seriøst men selvsagt kjemi og ting må stemme. Som regel må en jo chatte en stund før hvis jeg ikke spør med en gang.. hva søker du... er det noen å ha det gøy med, elskerinne så slipper en å kaste bort masse tid på noen som ikke ser etter det samme som meg. men der må jeg bli flinkere til å bli rett frem og spør rett frem fra starten av.
GrønnNellik68 Skrevet 23. april 2020 Forfatter #29 Skrevet 23. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men må komplimenter kun være på utseende da? Man kan vel gi komplimenter for andre ting og fortsatt fremstå som seriøs? Anonymkode: 7eb94...e00 Ja trenger ikke være utseende det kan jo være at de kan gi ett hint på om jeg var hyggelig å prate med eller ikke. Liker humoren din f. Eks.,, mange slags komplimenter .. jeg pleier å si fort at jeg syns de er kjekke men mulig det ikke er så lurt da det kanskje oppfattes av menn og at jeg bare er ute etter ett ligg ?? Aner ikke hvordan menn tenker der. Jeg er aldri ute etter ett ligg så jeg gir komplimenter når jeg mener det. Mulig d oppfattes feil😊
Engel Skrevet 24. april 2020 #30 Skrevet 24. april 2020 20 timer siden, Bente1234 skrev: Ja det er akkurat det jeg har observert. Er vel naiv da som hele tiden har trodd de syns jeg fin😂. Har misforstått menn sikkert og. Da for meg hadde vært fint om en som er seriøs hadde sagt å du var fin så har lyst til å bli kjent med deg som åpningsreplikk ... hvorfor? 1 Ok da hadde jeg visst de likte trynet mitt i det minste 2 Gitt meg informasjon om at de ønsker å bli bedre kjent med meg. 3 Gi uttrykk for at de i utgangspunktet er ute etter noe seriøst men selvsagt kjemi og ting må stemme. Som regel må en jo chatte en stund før hvis jeg ikke spør med en gang.. hva søker du... er det noen å ha det gøy med, elskerinne så slipper en å kaste bort masse tid på noen som ikke ser etter det samme som meg. men der må jeg bli flinkere til å bli rett frem og spør rett frem fra starten av. Altså, du vet jo at de liker trynet ditt/syns du er fin basert på at de tar kontakt 😉, den er da såpass opplagt at det ikke kan være nødvendig å utdype noe mer i starten. Forutsatt at du har bilde, og det har jo de fleste på datingapper. 2 vurderer man ut fra hva de skriver. Og kommer det antydning til sex i melding nr 2 så vet man hva de er ute etter. Og det er ikke vanskelig å avsløre de som er mindre direkte heller. Så lenge DU er tydelig på hva du vil så har jeg aldri opplevd at det har vært vanskelig å luke bort de useriøse. Og dette leder til nr 3. Vær tydelig selv, og spør dem hva de er ute etter, slik du skriver selv her også. Verre er det ikke. 2-3 meldinger på chat og du har kontroll på dette. Jada, finnes sikkert noen som lyver, men de avslører seg gjerne raskt.😊 Og om noen blir skremt av å få et sånt spørsmål tidlig, ja da kan de bare forsvinne tenker jeg. Av 10 stk som jeg begynner å chatte med så er det kanskje 4 som kan ende i en 1. date. Og da er jeg kritisk allerede ved sveiping, så profiler uten tekst og info ryker rett til venstre på Tinder, og på andre apper så avviser jeg mange hyggelig når de tar kontakt første gang om jeg ser at det er noen som overhodet ikke er interessante. Av de 4 som jeg møter, så er det kanskje 1 som jeg ender opp med å møte flere ganger. Og som regel stopper det opp også etter noen få dater. Det er ikke lett å finne en god match. Det skal funke for begge, og dermed kan det ta tid om man ikke er veldig heldig. Nå må jeg legge til at utfordringene er ikke over selv når man har funnet noen det faktisk fungere med heller, for det kan være mange skjær på veien. Mange voksne som har et eller flere lange forhold bak seg forventer tydelig å finne et nytt forhold helt uten utfordringer og problemer, og trekker seg ved første tegn på ulikhet og uenighet. Men alle forhold går opp og ned. Å finne noen som innser dette, og som tenker likt i forhold til "problemløsning" tenker jeg er et must. men det gjør det virkelig ikke enklere å finne kjæreste.😂 men det er ingen grunn til å gi opp. Det finnes bra menn der ute (og damer som ikke bare er ute etter sex, hr Aktiv (Lurer fortsatt på hvor du finner akkurat de damene som kun vil til sengs, ville kanskje sett litt på både hva du gir inntrykk av selv, og vært tydeligere før du møter noen)). Det er i alle fall dette jeg forteller meg selv.😂 Og kanskje har jeg møtt en nå? Skal møtes for 2. gang rett over helga, etter en veldig hyggelig gåtur tidlig i uka. Og det er avklart at vi søker det samme.😉 Og første møtet ga meg en skikkelig godfølelse, og absolutt en gryende interesse, følelser jeg ikke har kjent på samme måte på en god stund. Så gleder meg til neste gåtur.😊 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #31 Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 12.57, Hr. Aktiv skrev: Jeg mener damer hopper lett til sengs med en fyr så fremt det ikke er kjæresten. For kjæresten prøver de å unngå fysisk kontakt med. Klart det, når kjæresten blir den mest usexy personen noen måneder ute i forholdet Anonymkode: d1541...d4e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #32 Skrevet 24. april 2020 På 22.04.2020 den 12.57, Hr. Aktiv skrev: Jeg mener damer hopper lett til sengs med en fyr så fremt det ikke er kjæresten. For kjæresten prøver de å unngå fysisk kontakt med. "Kjæresten" bør begynne å lære seg at det alltid er en grunn til at kvinner ikke har lyst på sex. Som feks at kjæresten har ligget på sofaen hele dagen i joggebukse og ikke leet en finger for å bidra med husarbeid eller annet som må gjøres, at han har vært sur og grinete, gir null fysisk kontakt utenom når han håper på sex, null komplimenter, kanskje heller kritiserer ting som blir gjort eller ikke gjort osv. Det gir rett og slett ikke sexlyst. Manglende sexlyst generelt er et tegn på at det er noe annet i forholdet som ikke fungerer. Så det er det første du bør tenke på. Det er ikke sånn at kvinner egentlig har så mye lavere sexlyst enn menn, men det er andre ting som må fungere og være på plass for at de skal få lyst. Anonymkode: 89342...f03 2
GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 Forfatter #33 Skrevet 24. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: "Kjæresten" bør begynne å lære seg at det alltid er en grunn til at kvinner ikke har lyst på sex. Som feks at kjæresten har ligget på sofaen hele dagen i joggebukse og ikke leet en finger for å bidra med husarbeid eller annet som må gjøres, at han har vært sur og grinete, gir null fysisk kontakt utenom når han håper på sex, null komplimenter, kanskje heller kritiserer ting som blir gjort eller ikke gjort osv. Det gir rett og slett ikke sexlyst. Manglende sexlyst generelt er et tegn på at det er noe annet i forholdet som ikke fungerer. Så det er det første du bør tenke på. Det er ikke sånn at kvinner egentlig har så mye lavere sexlyst enn menn, men det er andre ting som må fungere og være på plass for at de skal få lyst. Anonymkode: 89342...f03 Du sa det meste men dette gjentar seg gang på gang rundt omkring ..
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #34 Skrevet 24. april 2020 At de gir et kompliment er helt ok selv om jeg lurer litt på hvor ektefølt det egentlig er fra deres side, men merker ganske kjapt hvor seriøs han er. Mange skriver at Tinder kun er en sexapp, men det synes ikke jeg. Man må bare lære seg å sile selv om det ikke alltid luker ut alle idioter. De som er seriøse er som regel interesserte i å bli kjent med meg som person og det ser man på spørsmålene de stiller. De som er useriøse stiller gjerne overfladiske spørsmål og svarer kort på mine spørsmål før de begynner med noe sexprat. De tror liksom at de ikke er lette å gjennomskue, men det er de jo ofte. Anonymkode: 31a5c...c73
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #35 Skrevet 24. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: "Kjæresten" bør begynne å lære seg at det alltid er en grunn til at kvinner ikke har lyst på sex. Som feks at kjæresten har ligget på sofaen hele dagen i joggebukse og ikke leet en finger for å bidra med husarbeid eller annet som må gjøres, at han har vært sur og grinete, gir null fysisk kontakt utenom når han håper på sex, null komplimenter, kanskje heller kritiserer ting som blir gjort eller ikke gjort osv. Det gir rett og slett ikke sexlyst. Manglende sexlyst generelt er et tegn på at det er noe annet i forholdet som ikke fungerer. Så det er det første du bør tenke på. Det er ikke sånn at kvinner egentlig har så mye lavere sexlyst enn menn, men det er andre ting som må fungere og være på plass for at de skal få lyst. Anonymkode: 89342...f03 Ja, men det er jo lettere å skylde på kvinner enn å faktisk gjøre noe og nå mener jeg ikke at bare menn skal jobbe med ting og prøve å få ting til å endre seg, men det er egentlig ganske typisk mange menn å skylde på andre og være konfliktsky. Anonymkode: 31a5c...c73
Kaptein Klein Skrevet 24. april 2020 #36 Skrevet 24. april 2020 (endret) Hvovidt de gir komplimenter har ingenting å gjøre med at de bare har lyst til å knulle eller ikke ditt komplette undermenneske med hva jeg vil anta er en to sifret IQ. Det betyr bare at de ikke har skjønt gamet, og ikke skjønner at majoriteten av menn prøver seg på denne infantile taktikken. Med mindre du har høvlet over samtlige som har gitt deg komplimenter og kan bekrefte at de bare var på jakt etter et ligg da. Hvis det er tilfellet må jeg bare legge meg langflat, og berømme deg for ditt bidrag til vitenskapen. Endret 24. april 2020 av Kaptein Klein 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #37 Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 10.10, Hr. Aktiv skrev: Jeg er en som er ute etter fast forhold. Synes jeg dama er pen sier jeg det. Holder ikke tilbake dette for å spille ett spill. Opplever at enkelte damer rygger litt ja fordi komplimentet kommer på date 2 og ikke date 3 som kansje var det beste i deres hode. Skuespill er ikke min greie så hvis de ikke takler dette så er de heller ingen partner for meg. Men damer er så dumme. Dere er grådige på musa etter dere har blitt sammen med en fyr, ikke før. Dere bør bli det motsatte. Jeg har datet så mange damer ja for jeg spør hvis jeg føler jeg ikke ønsker noe mere her om hva andre menn gjør. Bemerkelsesverdig mange damer havner i seng med fyren på første date! I helvete hvorfor det? Jeg blir nesten sett rart på når jeg ønsker å møtes i rolige atmosfærer i parken eller skogen uten noe press. Damer som ønsker å pule nå de blir så forfjamset og skuffet over at jeg ikke vil ha sex med dem. Liker jeg dem ikke? I utgangspunktet gjør jeg jo det, men de faller en del på stigen min ved å dra frem sexen fra dypet første gangen. Det er ikke slike damer jeg jakter. Så hyggelig du er som kaller damer for dumme horer. Anonymkode: b711f...fc8 2
Hr. Aktiv Skrevet 24. april 2020 #38 Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hyggelig du er som kaller damer for dumme horer. Anonymkode: b711f...fc8 Hvor stor det?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #39 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Hvor stor det? Du skriver det ikke bokstavelig, men det er tydeligvis det du mener. Anonymkode: b711f...fc8
Hr. Aktiv Skrevet 24. april 2020 #40 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skriver det ikke bokstavelig, men det er tydeligvis det du mener. Anonymkode: b711f...fc8 Jeg mener noen damer er dumme ja og jeg mener noen damer er horer, men ikke sammen. Har ingen grunn til å legge en mere dømmende grunn på dem enn de elegant klarer selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå