AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #41 Del Skrevet 22. april 2020 Håbeo selvfølgelig Anonymkode: 161b4...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #42 Del Skrevet 22. april 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: På engelsk. Har aldri hørt noen som sier det med norsk uttale. Lurer på hvordan de uttaler den første bokstaven i CNN Anonymkode: 8ab1e...1b5 Jeg sier se-enn-enn. Og håbeo. Og Amazon uttaler jeg sånn som østlendinger uttaler Volvo Amazon. Jeg uttaler tilogmed Titanic som titanik (sånn som vi alle gjorde før Hollywoodfilmen kom). Anonymkode: 345ed...ecf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #43 Del Skrevet 22. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg sier se-enn-enn. Og håbeo. Og Amazon uttaler jeg sånn som østlendinger uttaler Volvo Amazon. Jeg uttaler tilogmed Titanic som titanik (sånn som vi alle gjorde før Hollywoodfilmen kom). Anonymkode: 345ed...ecf Er det lov å spørre om alder og hvor du kommer fra? Har aldri hørt noen som uttaler det likt som deg. Anonymkode: 8ab1e...1b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #44 Del Skrevet 22. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lov å spørre om alder og hvor du kommer fra? Har aldri hørt noen som uttaler det likt som deg. Anonymkode: 8ab1e...1b5 29 år, fra Oslo. Anonymkode: 345ed...ecf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomlynet Skrevet 22. april 2020 #45 Del Skrevet 22. april 2020 Age med norsk bo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. april 2020 #46 Del Skrevet 22. april 2020 Engelsk HBO. Når det gjelder engelsk (og noen andre språk) så prøver jeg å holde meg til originalen, fremfor en fornorskning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 23. april 2020 #47 Del Skrevet 23. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Siennenn Håbeo Anonymkode: 12bf3...758 Hvorfor uttaler du CNN med engelsk uttale, men ikke HBO? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta* Skrevet 23. april 2020 #48 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg uttaler de aller fleste tingene på den norske måten. Jeg er norsk og skammer meg ikke over det. La oss ta et eksempel: "Palmolive" såpe....det uttaler jeg rett frem og med norsk aksent, som det står skrevet. Altså ikke palm-olive som på engelsk. Det funker helt fint det. Jeg liker den norske måten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 23. april 2020 #49 Del Skrevet 23. april 2020 Stort sett på engelsk med mine jevnaldrende og yngre. På norsk til eldre. Fordi det også er slik hbo omtales av de ulike gruppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #50 Del Skrevet 23. april 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: 29 år, fra Oslo. Anonymkode: 345ed...ecf Takk for svar. Jeg tenkte du kunne være mye eldre, men du er yngre enn meg 5 hours ago, Hoppetaujenta* said: Jeg uttaler de aller fleste tingene på den norske måten. Jeg er norsk og skammer meg ikke over det. La oss ta et eksempel: "Palmolive" såpe....det uttaler jeg rett frem og med norsk aksent, som det står skrevet. Altså ikke palm-olive som på engelsk. Det funker helt fint det. Jeg liker den norske måten. Det er ikke så rart. Vi har jo vokst opp med hyppige Palmolive-reklamer hvor det uttales på den norske måten. Anonymkode: 8ab1e...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #51 Del Skrevet 23. april 2020 21 timer siden, Peanut skrev: Engelsk HBO. Når det gjelder engelsk (og noen andre språk) så prøver jeg å holde meg til originalen, fremfor en fornorskning Du sier "Ju-ess-ei" også, eller? Anonymkode: e2104...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. april 2020 #52 Del Skrevet 23. april 2020 39 minutter siden, AnonymBruker said: Du sier "Ju-ess-ei" også, eller? Anonymkode: e2104...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå