Gå til innhold

Burde mindre pene mennesker skygge unna for de vakre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, synes ikke man skal burde vike som i køen eller å gi den pene den beste maten. Men er man pen er det en verdi som gjør at en automatisk får en del fordeler. Det er ikke sikkert den pene eller de som gir fordelen tenker over at det er det vakre utseende som er årsaken. Altså er det sikkert mange som gjør som deg uten at de tenker over hvorfor. 

Anonymkode: b7a32...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er da ikke 1700- eller 1800-tallet. 

Anonymkode: 80b28...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la meg slippe frem i køen, så går det greit for min del altså.

Anonymkode: 64e5b...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er da ikke 1700- eller 1800-tallet. 

Anonymkode: 80b28...ad0

Gjorde de sånt på 1700- og 1800-tallet?

Anonymkode: 7505e...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anser meg selv som mindre pen, og jeg skygger unna for pene mennesker. Handler jeg på butikken og noen penere en meg kommer bak meg i køen, sier jeg høflig at du kan få gå foran meg, så stiller jeg meg heller bakerst slik at de mer attraktive skal få handle ferdig først. Er det en pen person i kassen hilser jeg ikke for å ødelegge utsikten, betaler og går ut. På jobb sitter jeg sammen med de minst attraktive, og kommer det noen pene så flytter jeg meg bare så dem får den beste plassen.

Har jeg felles middag med venner, så forsøker jeg alltid å ta sist, slik at de andre får velge de beste bitene, og jeg får bitene som er igjen og på "mitt nivå".  

Det som slår meg er at mange ikke innser hvor dem selv er, og ønsker og tror dem er høyere en dem selv er. Når jeg møter folk som er for høye på seg selv går dem til angrep på meg istedenfor å takk for at jeg faktisk hjelper dem. De fleste mindre pene skygger ikke unna for pene mennsker. Jeg lurer på hvorfor du ikke gjør det?

Anonymkode: cfe0f...235

Dette er ikke mulig å ta seriøst...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke faen om jeg skulle ha flyttet på meg for et pent menneske på grunn av at det er pent..?? Altså nei...hvorfor i all videste verden skulle jeg det. Så lenge du ikke er gammel eller spør veeeldig fint så står denne feite ræva i kø og de som kommer bak for holde seg der til det er deres tur.

Herlighet..:pinar:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, det beste er å være stygg og ha spisse albuer. Da får man det man vil ha, og i tillegg irriterer man fletta av folk med sånne dusteholdninger om utseende og hva man skal ha lov til etter hvor man er på skalaen.

Smil til verden, be om det du vil ha, vær takknemlig for det du får og respekter et nei. Det er greie regler å forholde seg til for oss alle, uansett utseende.

Anonymkode: 7b2c3...2ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater når mindre pene folk ikke viker for meg. Skjønner de ikke plassen sin? Tullinger!

Heier på deg, TS. Alle mindre pene skulle vært som deg. 

Anonymkode: 2bc59...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om så en av toppmodellene var innom min nærbutikk:
                    "nix sniking her og bak i køen med seg" hadde jeg sagt da.
p.s. jeg tar ikke trådstarters innlegg på alvor. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...