Gå til innhold

Fikk mld av et kvinnemenneske om hvor slem jeg var


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg hadde gått til politiet og hvertfall tatt det opp og fortalt de hva som skjedde slik at de har dette loggført i saka. Hun som sendte melding vil jo muligens bli et potensielt offer etterhvert. Da er det jo greit at du har gitt politiet beskjed om hva som hendte om hennes navn dukker opp i en situasjon hos politiet senere.

Anonymkode: 89674...73c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde gått til politiet og hvertfall tatt det opp og fortalt de hva som skjedde slik at de har dette loggført i saka. Hun som sendte melding vil jo muligens bli et potensielt offer etterhvert. Da er det jo greit at du har gitt politiet beskjed om hva som hendte om hennes navn dukker opp i en situasjon hos politiet senere.

Anonymkode: 89674...73c

Det hadde ikke jeg giddet å gjort, og i verste fall kan det ødelegge for denne damen om han skulle voldta henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Kitten skrev:

Det hadde ikke jeg giddet å gjort, og i verste fall kan det ødelegge for denne damen om han skulle voldta henne.

Hvordan kan det ødelegge for henne at politiet vet om dette? Om hun så blir voldtatt, så er vel sannsynligheten større for at han blir dømt fordi de allerede har en sak på han allerede.

 

 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorilla skrev:

Hvordan kan det ødelegge for henne at politiet vet om dette? Om hun så blir voldtatt, så er vel sannsynligheten større for at han blir dømt fordi de allerede har en sak på han allerede.

 

 

Fordi i den meldingen TS fikk så står det jo hvor fælt dette er for den stakkars mannen. Det kan bli brukt mot henne ved en eventuell sak senere. Og det er ikke TS sitt anvar å beskytte henne, så jeg hadde aldri giddet å bruke tid på det hos politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, The Kitten skrev:

Fordi i den meldingen TS fikk så står det jo hvor fælt dette er for den stakkars mannen. Det kan bli brukt mot henne ved en eventuell sak senere. Og det er ikke TS sitt anvar å beskytte henne, så jeg hadde aldri giddet å bruke tid på det hos politiet.

Jeg er også enig i at TS må beskytte seg selv og tenke på seg selv fremfor alt i denne situasjonen. Det beste rådet vi kan gi henne er å holde seg langt unna slike folk, og overhodet ikke kontakte dem igjen. Om hun ønsker å gå til politiet, så har de taushetsplikt, men det er som du sier at hun kan bli dratt inn i noe som bare vil gjøre det vondt verre. 
 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slo opp og anmeldte exen min p.g.a han voldtok meg. Jeg hadde det blytungt og vanskelig i tida etterpå og har det fortsatt pga den voldtekten. 

I helga tikket det inn en mld på tlf min fra et ukjent nr. Der stod ting som at jeg skulle visst hvilket helvete *navn på min eks* har gått gjennom pga meg, at jeg er ondskapsfull og at karma vil møte meg. 

Når jeg søkte opp nummeret kom det opp navnet til en jente fra samme sted som eksen min bor. 

Jeg slettet og blokkerte med engang. Men nå kjenner jeg på et intenst raseri, går han virkelig rundt og påstår at det var jeg som gjorde noe galt den gangen? Ut ifra det hun skrev er det han som er offeret her og jeg burde skamme meg??? 

Jeg skulle skrevet noe tilbake til henne. Jeg er lei meg nå og føler at det som skjedde med meg er uvesentlig. Et ukjent menneske kommer og smekker meg på fingrene angående mitt livs verste mareritt...... Hva vil jeg med dette innlegget, forhåpentligvis høre fra andre voldtektsofre som kan forstå 😥

Anonymkode: 96205...9d5

Han kommer nok ikke til å presentere seg for nye damer som en voldtektsmann nei. Han sier nok at alt er din skyld så høster han sympati og sikkert ny dame. De kjenner bare han og ikke deg, så da tror de nok at det han sier er sannheten. Desverre. Du kan opplyse henne om sannheten så kanskje hun tror deg og kan unngå å gå i samme felle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å tenke høyt;

kan jo hende at du er en psycho bitch som faktisk anklager en uskyldig fyr for voldtekt. Ikke første gang det har skjedd.

Anonymkode: 4023b...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å lese at dette har skjedd deg ts. Og alle dere andre som kommenterer også. Jeg vet åssen dere har det, jeg har selv vært utsatt for både overgrep og voldtekt. 

Du har gjort alt riktig ts! Og det beste du gjør nå er å drite i hele kjærringa. Mest sannsynlig så har eksen din hjernevasket henne og du kommer desverre ikke til å nå igjennom. Men dersom hu tar kontakt med deg igjen så spar på meldingene og eventuelt anmeld for trakassering. 

Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Ikke bry deg! Det er aldri offeret sin feil. Aldri. Hun der høres ut som ei som bare skal være ekkel mot andre. Synes du burde gå til politiet med det, så får hun det på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å tenke høyt;

kan jo hende at du er en psycho bitch som faktisk anklager en uskyldig fyr for voldtekt. Ikke første gang det har skjedd.

Anonymkode: 4023b...11a

🤦‍♀️ 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å tenke høyt;

kan jo hende at du er en psycho bitch som faktisk anklager en uskyldig fyr for voldtekt. Ikke første gang det har skjedd.

Anonymkode: 4023b...11a

Noen ganger er det greit å ikke tenke høyt. Dette er en av de gangene. 

Ja, falske anmeldelser forekommer, men i forhold til hvor mange som ikke anmelder eller voldtektsmenn som ikke blir dømt så er det en dråpe i havet. 

Falske anmeldelser blir også, som regel, oppdaget under etterforskningen. Det er ikke slik at man kan anmelde en person for voldtekt og så tar politiet automatisk ut tiltale. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all støtten. 

Angrer på at jeg ikke tok vare på meldingen, men den kom så brått på. Fikk tilbake den samme angsten jeg var plaget av den gangen og begynte å gråte. Verste var vel det at jeg fikk høre fra et menneske jeg ikke kjenner at jeg er et dårlig menneske. Lurer på hva han har sagt, hvem hun er og hva slags relasjon de har. Jeg tenker at jeg skulle gitt henne en ordntlig kjeft smelle tilbake, eller kanskje jeg skulle advart henne in case hun er i et forhold med han. Men alt det er fortid for meg og jeg har endelig klart å legge det bak meg. Skal vedde på at han har oppmuntret henne til å ta kontakt med meg, men han skal ikke få vinne. Dermed konkluderer jeg med at jeg gjorde rett i å ikke svare. 

Til dere som sier dere også har opplevd voldtekt, jeg føler med dere alle ❤️

Anonymkode: 96205...9d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2020 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Takk for all støtten. 

Angrer på at jeg ikke tok vare på meldingen, men den kom så brått på. Fikk tilbake den samme angsten jeg var plaget av den gangen og begynte å gråte. Verste var vel det at jeg fikk høre fra et menneske jeg ikke kjenner at jeg er et dårlig menneske. Lurer på hva han har sagt, hvem hun er og hva slags relasjon de har. Jeg tenker at jeg skulle gitt henne en ordntlig kjeft smelle tilbake, eller kanskje jeg skulle advart henne in case hun er i et forhold med han. Men alt det er fortid for meg og jeg har endelig klart å legge det bak meg. Skal vedde på at han har oppmuntret henne til å ta kontakt med meg, men han skal ikke få vinne. Dermed konkluderer jeg med at jeg gjorde rett i å ikke svare. 

Til dere som sier dere også har opplevd voldtekt, jeg føler med dere alle ❤️

Anonymkode: 96205...9d5

Jeg skjønner at det gjorde vondt. Du er IKKE et dårlig menneske.  ❤️
 

 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg føler med deg. Jeg har også anmeldt voldtekt av min ex, nå har han ny kjæreste og hun tror jeg har anmeldt falskt. Det gjør så utrolig vondt! 

Anonymkode: 8bfca...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2020 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Bare for å tenke høyt;

kan jo hende at du er en psycho bitch som faktisk anklager en uskyldig fyr for voldtekt. Ikke første gang det har skjedd.

Anonymkode: 4023b...11a

Bare for å tenke høyt;

Kan jo hende at du er en psycho drittsekk som er akkurat samme typen som TS' eks. Eller kanskje du er ham og prøver å spre dritten din her inne også, i panikk over å bli avslørt.

Anonymkode: f20ce...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...