Gå til innhold

Hvorfor blir det laget så ekstremt mange tv-serier? Det kan jo ikke vært marked for alle seriene på Netflix? Så mye søppel også!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, 000VF000 skrev:

Smak og behag absolutt, men det er flere serier som regnes som de beste gjennom tidene og de har blitt produsert av HBO. The Wire, The Sopranos, Empire Boardwalk, Deadwood, Oz, Band of Brothers, The Pacific osv osv osv. 

Jepp, liker ingen av disse selv. Castle Rock på HBO var dog veldig bra synes jeg. Spesielt sesong 2. 

Anonymkode: 365fa...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er dere som klarer å se tv serier flere timer hver dag? Hvordan får dere tid og energi til det? Selv jeg som ikke er i jobb har aldri i verden klart å skulle se timesvis med serier hver eneste dag.

Anonymkode: 74856...8cf

Hvordan vi får energi til å se serier? Det er ikke slitsomt akkurat, så det er ikke noe jeg bruker energi på. Det er heller min måte å slappe av på som jeg bruker et par timer på om kveldene. 

Anonymkode: fdfce...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er dere som klarer å se tv serier flere timer hver dag? Hvordan får dere tid og energi til det? Selv jeg som ikke er i jobb har aldri i verden klart å skulle se timesvis med serier hver eneste dag.

Anonymkode: 74856...8cf

Jeg ser på det som en slags "jobb". Jeg prøver å komme gjennom 4 episoder hver dag. Jeg binger ikke, men ser hver episode i så kronologisk rekkefølge som jeg klarer (ved hjelp av apper). Klarer jeg 6-7 episoder, har det vært en god dag. Jeg har 132 aktive show på listen, men det er flere jeg har sett i de årene jeg har logget episodene og flere før den tid. Har nå over 200 episoder fra slutten av februar og til nå og nye dukker opp hver dag. (Regner med at jeg blir ferdig til sommeren og har nok å gå på til det kommer noe nytt. Skal klare å ikke runde noe som helst). Jeg gleder meg til enkelte serier og andre ser jeg bare fordi jeg har sett dem i årevis. Har ikke energi til å gjøre andre ting, så sitter foran dataen i noen timer hver dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem er dere som klarer å se tv serier flere timer hver dag? Hvordan får dere tid og energi til det? Selv jeg som ikke er i jobb har aldri i verden klart å skulle se timesvis med serier hver eneste dag.

Anonymkode: 74856...8cf

Hvem ser flere timer hver dag? Mange serier har gått over flere år.

Hvis du ikke er i jobb og ikke har tid  bør du bli mer effektiv.

Endret av 000VF000
Autokorrektur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, 000VF000 skrev:

Hvem ser flere timer hver dag? Mange serier har gått over flere år.

Hvis du ikke er i jobb og ikke har tid tilsetter bør du bli mer effektiv.

Tydeligvis flere som har svart i denne tråden. :P

Anonymkode: 74856...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i flere timer, men i to timer kanskje. Litt mer i helgene. Ikke så vanskelig å finne energi til det, er min måte å slappe av på. Så i stedet for å se ræl som går på vanlig TV så ser jeg en spennende TV-serie. Vet ikke hva jeg skulle funnet på dersom jeg ikke har hatt serier å slå ihjel tiden på heller. Har ingen hobbyer, og et heller ingen friskus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem er dere som klarer å se tv serier flere timer hver dag? Hvordan får dere tid og energi til det? Selv jeg som ikke er i jobb har aldri i verden klart å skulle se timesvis med serier hver eneste dag.

Anonymkode: 74856...8cf

Da må jeg spørre; hvem er dere som ikke ser tv serier flere timer hver dag?

Anonymkode: 1a5a5...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg spørre; hvem er dere som ikke ser tv serier flere timer hver dag?

Anonymkode: 1a5a5...ccf

Vi som trener mye, leser bøker, driver mye med friluftsliv og hund,studerer  og har andre hobbyer som opptar mesteparten av tiden? 🤷‍♀️ Altså nå snakker jeg ikke om de som ser kanskje to til toppen tre timer nødvendigvis (det skjer iblant at jeg gjør det selv på kveldstid etter middag og alt annet er ferdig og ut av veien), men mer de som klarer å være oppe i 6+ timer. Da kan man jo ikke gjøre noe særlig annet løpet av døgnet, og det må da være utrolig slitsomt for øynene og hodet å glo på en skjerm så lenge?

Anonymkode: 74856...8cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Netflix har snart 200 millioner abonnenter. 

Jeg gjentar 200 millioner. 

NRK anser en serie som har 900.000 seere en megasuksess. En netflix-serie kan antagelig få 1 million seere bare på feiltrykk på fjernkontrollen. 

Anonymkode: 99168...dcb

Ganske rar sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg spørre; hvem er dere som ikke ser tv serier flere timer hver dag?

 

De som har et liv? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg spørre; hvem er dere som ikke ser tv serier flere timer hver dag?

Anonymkode: 1a5a5...ccf

Jeg ser ikke TV-serier hver dag. Kan ta en maraton en regnfull lørdag eller søndag. Finnes mye annet å tilbringe tiden med. Jeg ser ikke TV hver dag heller.

 

Anonymkode: 3ee79...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det produseres ganske så mye, noe for alle. Jeg foretrekker krim/thriller/action. Akkurat nå ser jeg på en serie fra Israel som heter Fauda. Elsker den serien. Når den er ferdig skal jeg se Ozark ses. 3. Når den er ferdig går jeg videre til 24, har kommet til ses. 6 der. Alltid noe å se på. 2-3 episoder hver dag. Behøver ikke sette av voldsomt med tid til det. Har full jobb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...