Gå til innhold

Hvorfor er Ronny Brede Aase så PR-kåt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det har blitt helt sykelig. Først hadde han den podcasten at han var i karantene. Så skulle han ha påskeunderholdning. Også har han vært på det meste av tv-show i Norges land. Hvorfor er han så desperat etter oppmerksomhet plutselig?

Og jeg syns egentlig han virker som en fin og jovial fyr, jeg elsket jo P3-morgen og syntes han var helt strålende der. Syns bare det er så rart at han plutselig skal stikke seg fram overalt, vil han bli superkjendis tro? 

Anonymkode: 9d643...d72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt akkurat det samme, men det gjelder i grunnen mange som jobber innenfor se-meg-se-meg-se-meg-feltet. Jeg er så fryktelig lei av ansiktene og stemmene deres at jeg ikke orker noe som har med dem å gjøre lengre. 

Anonymkode: d9d9b...0ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøver vel bare å ha en jobb? Han jobber i underholdningsbransjen så da er han jo synlig. Tror ikke han er spesielt PR kåt nei! 😅

Anonymkode: e1730...dce

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt akkurat det samme, men det gjelder i grunnen mange som jobber innenfor se-meg-se-meg-se-meg-feltet. Jeg er så fryktelig lei av ansiktene og stemmene deres at jeg ikke orker noe som har med dem å gjøre lengre. 

Anonymkode: d9d9b...0ca

Else Kåss Furuset er en versting! Hun har i mange år vært overalt hele tiden! Alle kanaler på tv og radio, sceneshow osv. Hun er virkelig oppbrukt! 

Anonymkode: 30758...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det har blitt helt sykelig. Først hadde han den podcasten at han var i karantene. Så skulle han ha påskeunderholdning. Også har han vært på det meste av tv-show i Norges land. Hvorfor er han så desperat etter oppmerksomhet plutselig?

Og jeg syns egentlig han virker som en fin og jovial fyr, jeg elsket jo P3-morgen og syntes han var helt strålende der. Syns bare det er så rart at han plutselig skal stikke seg fram overalt, vil han bli superkjendis tro? 

Anonymkode: 9d643...d72

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Else Kåss Furuset er en versting! Hun har i mange år vært overalt hele tiden! Alle kanaler på tv og radio, sceneshow osv. Hun er virkelig oppbrukt! 

Anonymkode: 30758...36d

Det har med yrkene deres å gjøre, det vil si at de er populære og ettertraktede. Skjønner hva dere mener, men det er jo sånn det er med kjendiser.

Det har jo vært det samme med Kristoffer Joner, Aksel Henie og Pia Tjelta. Og sikkert enda flere. Det har vært perioder der jeg har hatt inntrykk av at de har vært med i absolutt alle norske filmer som har vært laget. Det har vært litt sånn at jeg har følt at jeg har hengt meg mer opp i "Å nei, ikke han igjen" enn å faktisk se og vurdere filmen for det den er verdt. Og så kommer media i tillegg. Men det er vel bare sånn det blir. Det er jobben deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både Ronny og Else som dere nevner er folkelige, artige og hjertevarme. Ser heller de hundre ganger mer enn ørten influencere. Else har dessuten bidratt til mer åpenhet rundt psykisk helse.

Jeg tar gjerne Ronny mer i monitor, savner han i P3 morgen og synes det er helt konge med podcasten han og Tuva har nå. Sånne ting vil det alltid være ulike meninger rundt, men tenker det at akkurat han har mer mulighet til ting nå som han er ferdig med P3, og kan takke ja til flere ting.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Ronny og gjengen i P3 morgen, og synes at det du skriver her er jantelov. Han er et mediatryne - det er jobben hans. Og han er DYKTIG. Men PR kåt? Hva er meningen med denne tråden, egentlig? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noen NRK liker bedre enn andre, man skal gjerne være politisk korrekt i forhold til hva statskanalen skal ha oss til å mene til enhver tid.
Og alle slike kjendisprogrammer er utrolig hjernedøde, det handler liksom ikke om noe annet enn kjendiser. Før handlet programmene om noe synes jeg å huske, og kjendisene var der for å levere noe annet enn seg selv.

Anonymkode: 8a401...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får det være nok! Ronny er en kjernekar!

Anonymkode: 68fa9...b38

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fordi det er jobben deres. De jobber som programledere osv. Da må de jo naturlig nok dukke opp her og der over tid, ellers så vil de jo ikke ha inntekt....

Anonymkode: a9707...216

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på I Karantene hver dag og koser meg. Syns det er utrolig synd han ikke jobber i P3-morgen lenger, selv om jeg forstår han trengte noe nytt etter 10 år. I Karantene kommer det noen nyhetsnanalyser innimellom også - han er jo utdannet journalist og godt oppdatert. Og samspillet mellom han og Tuva er helt fantastisk.

Anonymkode: d32b8...ea4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2020 den 0.25, Taffel skrev:

Savner Ronny og gjengen i P3 morgen, og synes at det du skriver her er jantelov. Han er et mediatryne - det er jobben hans. Og han er DYKTIG. Men PR kåt? Hva er meningen med denne tråden, egentlig? 

Har ingenting med jantelov å gjøre, jeg skriver jo at han er dyktig. Men hvorfor skal han stikke seg fram i absolutt alle sammenhenger for tiden? Er da nok av andre mediepersoner som ikke holder på sånn. 

Jeg ser verken Silje eller Markus stille opp på alt som fins av radio/tv/avisintervjuer i et kjør. De har vært med på en del ja, men eksponerer seg overhodet ikke på samme måte. 

Liker du ikke tråden, så er det bare å la være å lese den :) Ganske enkelt egentlig. 

Anonymkode: 9d643...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Har ingenting med jantelov å gjøre, jeg skriver jo at han er dyktig. Men hvorfor skal han stikke seg fram i absolutt alle sammenhenger for tiden? Er da nok av andre mediepersoner som ikke holder på sånn. 

Jeg ser verken Silje eller Markus stille opp på alt som fins av radio/tv/avisintervjuer i et kjør. De har vært med på en del ja, men eksponerer seg overhodet ikke på samme måte. 

Liker du ikke tråden, så er det bare å la være å lese den :) Ganske enkelt egentlig. 

Anonymkode: 9d643...d72

Han skal vel ha en inntekt som alle andre. Får tilbud, tar dem. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev:

 Aldri hørt om fyren før...           

Anonymkode: 797ea...22f

Da er du helt fjern ihvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronny er jo bare god og en utrolig fin fyr. Ser gjerne mer til han, og han er ikke akkurat den første jeg tenker på når jeg hører ordet "pr'-kåt".

Anonymkode: c70d3...7e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.4.2020 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Har ingenting med jantelov å gjøre, jeg skriver jo at han er dyktig. Men hvorfor skal han stikke seg fram i absolutt alle sammenhenger for tiden? Er da nok av andre mediepersoner som ikke holder på sånn. 

Jeg ser verken Silje eller Markus stille opp på alt som fins av radio/tv/avisintervjuer i et kjør. De har vært med på en del ja, men eksponerer seg overhodet ikke på samme måte. 

Liker du ikke tråden, så er det bare å la være å lese den :) Ganske enkelt egentlig. 

Anonymkode: 9d643...d72

Han er en jovial fyr som mange liker. Lett å få seg jobb og å få mulighet til å stille opp i diverse program og intervju da.

Virker som om du tror at det er han selv som ringer opp ulike medier for å bli intervjuet og få tilbud om jobb og derav fremstår som PR-kåt. Tror heller det er omvendt 😉

Kan være at Silje foreksempel ikke orker å stille til mange intervju/tilbud om jobb. Samme med Markus. Kanskje de føler de har nok. Betyr ikke at Ronny er PR-kåt av den grunn. Han virker som en godt likt fyr med en avslappende holdning til livet og kanskje derfor enkel å få med på intervju og ulike mediejobber 😊

Anonymkode: 7cd9f...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 8.46, AnonymBruker skrev:

Else Kåss Furuset er en versting! Hun har i mange år vært overalt hele tiden! Alle kanaler på tv og radio, sceneshow osv. Hun er virkelig oppbrukt! 

Anonymkode: 30758...36d

Ja riktig !   Å hva i all verden har søstra hennes i media å gjøre ?  Har hun gjort noe som helst annet enn å være søstra til Else ?  Det er synd på de med at de har mistet mor og bror i selvmord, men ærlig talt.... det er jammen mange andre som har opplevd tragedier i familien også.  Helt unødvendig at de må ta så stor plass. Nesten like kvalmt som Samuel og bestefar, det er det absolutt kvalmeste innen selvforherligelse og pr-kåthet som finnes. 

Anonymkode: 061e0...4cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Utrolig rart at han skal være overalt.

Anonymkode: 495e7...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/21/2020 at 5:52 PM, AnonymBruker said:

 Aldri hørt om fyren før...           

Anonymkode: 797ea...22f

Vel du sitter på internett, Google is a friend. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...