Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Iso1 skrev (12 minutter siden):

Og hva så? Hvis det er sånn hun vil ha det så er det sånn hun skal få ha det! Går ikke ut over noen andre, gjør det vel?

Det er jo høyst sannsynligvis tegn på et underliggende problem. Regrediering i psykologisk forstand kan være en forsvarsmekanisme. Denne kan godt ha røtter i en utfordrende oppvekst med mobbing som tvillingene ved flere anledninger har nevnt. Jovisst, det går utover både henne og menneskene i livet hennes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Petrine12 skrev (4 timer siden):

Var dei ikkje innom Disney i London? Gave til Mikkel? 

Han fikk klistremerker og klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpa dei var innom og har kjøpt noke likevel. Petter er den utrulige snille mannen! Min hadde aldri godtatt den vektforandringa der 😔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (1 minutt siden):

Håpa dei var innom og har kjøpt noke likevel. Petter er den utrulige snille mannen! Min hadde aldri godtatt den vektforandringa der 😔

Det sier vel mer om din mann det 😄 Elsker man noen, så har ikke vekten noe å si 😄

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petrine12 skrev (15 timer siden):

Det kan se ut som Pia er på vei i samme retning. Kostholdet har begynt å skli ut igjen, hun har gått opp i vekt og det er minimalt med fysisk aktivitet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (15 timer siden):

Det sier vel mer om din mann det 😄 Elsker man noen, så har ikke vekten noe å si 😄

Men det må likevel være forferdelig å se partneren sin spise seg ihjel.  Hun har ikke lenger energi til å holde huset ryddig og rent, hun har smerter i kroppen og neglisjerer egenpleie. Det er ikke kjærlighet å la det der skje. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diencephalon skrev (19 minutter siden):

Men det må likevel være forferdelig å se partneren sin spise seg ihjel.  Hun har ikke lenger energi til å holde huset ryddig og rent, hun har smerter i kroppen og neglisjerer egenpleie. Det er ikke kjærlighet å la det der skje. 

Nå er det jo ikke alt som vises i vloggene heller da. Jeg tror ikke akkurat Guro er stolt av å ha gå opp i vekt. Men jeg vet selv hvor vanskelig det er å gå ned i vekt, det er ingen quick fix 😊 

Men det er som sagt ikke alt som vises på vloggene 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (6 minutter siden):

Nå er det jo ikke alt som vises i vloggene heller da. Jeg tror ikke akkurat Guro er stolt av å ha gå opp i vekt. Men jeg vet selv hvor vanskelig det er å gå ned i vekt, det er ingen quick fix 😊 

Men det er som sagt ikke alt som vises på vloggene 😊

Det tror ikke jeg heller. Men du må vite at Guro for bare noen år tilbake gjennomførte en fedmeoperasjon og var i en kort periode innenfor normal BMI. I forkant av operasjonen ble hun informert om hvordan hun måtte spise for å opprettholde vekten. Nå er hun trolig farlig nær startvekt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Pia øka kjapt i vekt no. Ser ein video fra berre noken mnd tilbake er der stor forskjell. Blubben blir aldri vekk 😔 Dei var jo tynne begge to! So jævlig trist å sjå på. Tenke det er litt av grunnen til at Guro ikkje vil vere åleine med Mikkel. Ho klare vel knapt gå/ springe etter han. Sidan dei er so mykje ilag innbille eg meg dei et og ser mykje serie ilag 😏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diencephalon skrev (7 minutter siden):

Det tror ikke jeg heller. Men du må vite at Guro for bare noen år tilbake gjennomførte en fedmeoperasjon og var i en kort periode innenfor normal BMI. I forkant av operasjonen ble hun informert om hvordan hun måtte spise for å opprettholde vekten. Nå er hun trolig farlig nær startvekt. 

Jeg vet at Guro har hatt en slankeoperasjon 😊 Har sett et par videoer fra den gangen hun var tynnere og det er virkelig en helt annen Guro. Så jeg håper hun snart innser at hun må gjøre noe med vekten. Synes det er rart at hun ikke tar seg tid til en liten gåtur i hverdagen. Trenger ikke være mer enn en halvtime 😊 Men virker som de er mer opptatt av å filme videoer og være på kjøpesenteret. Det er liksom helt feil prioriteringer 🤔 

Jeg vurderer sterkt å slutte å se på dem, da det stort sett er de samme videoene dag etter dag 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for den psykiske helsa❤️ Ete sunt og litt trim gjer underverker for den delen der…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diencephalon skrev (På 11.2.2024 den 16.19):

Farlig nær startvekt, hun er vel større nå enn før slankeoperasjonen? Ikke lenge siden jeg så klipp fra rett før hun opererte og hun ser mindre ut der enn nå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diencephalon skrev (På 10.2.2024 den 17.53):

Om ikke spesifikt en diagnose, så er likevel interessene påfallende for en kvinne i slutten av 30-årene. Hun leser ungdomslitteratur, samler på Disney-objekter og innreder boligen som et barnerom. Hun søker ikke voksentilværelsen, og er tilsynelatende (for) trygg i rammene hun har. Det fremstår nesten litt regredierende. 

SPOT ON!👏🏻 Heartstopper greia er bare utrolig sær. Hun virker jo helt obsessed! Egen hylle på stua og attpåtil kopierer hun stilen til noen av karakterene fra serien..hun er så godt som 40, ikke 15.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Smurfii skrev (På 14.2.2024 den 17.31):

SPOT ON!👏🏻 Heartstopper greia er bare utrolig sær. Hun virker jo helt obsessed! Egen hylle på stua og attpåtil kopierer hun stilen til noen av karakterene fra serien..hun er så godt som 40, ikke 15.

De virker lettere tilbakestående begge to🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forkjøa og sett gamle vlogger siste dagane. Var berre noken daga Pia var dårlig i beina? Var mars ho vart innlagt/legevakt etc og mai/juni gjekk ho lange tura med rullator. Var jo veldig aktiv tida etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (17 timer siden):

Er forkjøa og sett gamle vlogger siste dagane. Var berre noken daga Pia var dårlig i beina? Var mars ho vart innlagt/legevakt etc og mai/juni gjekk ho lange tura med rullator. Var jo veldig aktiv tida etterpå. 

Tror hun var ganske lenge ute pga bena, hun mistet visst følelsen helt og for ikke mange dagene siden sa hun at om hun skulle snakke om hvor ofte hun hadde vondt i bena hadde hun nesten ikke snakket om noe annet i vloggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Mardina skrev (På 11.2.2024 den 0.07):

Synes det er en uting å kommentere andres vekt slik det gjøres av noen her inne. 

Som du skriver elsker man noen har ikke vekten noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...