Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
lew skrev (3 minutter siden):

Guro er på tinder,lurer på hva hu ønsker seg der😅En mann på deling😅

Er ho? Den profilen skulle eg gjerne sett

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Petrine12 skrev (4 timer siden):

Har alltid havna på knøttsmå hotellrom i London sjølv 😅 Trangt og smått er det ofte, men dele seng? Aldri i livet… veldig mange hotell har rom med sengene i god avstand. 

Mulig det var på liven til Guro at hun nevnte at de skulle dele seng fordi det ble billigere, moren og venninnen deler også rom, men har valgt med to senger.

• Liker 1
Skrevet
Petrine12 skrev (12 timer siden):

Er ho? Den profilen skulle eg gjerne sett

Hu sa det på live😅Skulle gjerne sett jeg å.

Skrevet

Fin vlog idag😊

• Liker 5
Skrevet

I dag ble vondter nevnt ja

• Nyttig 4
Skrevet
Miss perfect skrev (3 minutter siden):

I dag ble vondter nevnt ja

Tilfeldigvis…

• Liker 4
Skrevet
Petrine12 skrev (43 minutter siden):

Tilfeldigvis…

Man går jo bare fra bord til bord....

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Digger at moren og venninnen velger pub på kveldene 💃 Jentene hadde nok lagt seg etter barne-tv, om det ikke var for at de mangler kjøleskap :knegg:

Koselig vlogg i dag, men er ikke så begeistret for alle innsidene av menyer 🥱

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

hver eneste tiktok uten unntak handler jo BARE om mat???

• Liker 3
Skrevet

Har vel stort sett vært mat mat mat i alle vloggene og? Og nå har vondter begynt å ta mer og mer plass. Lest her igjen eller?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Har vel stort sett vært mat mat mat i alle vloggene og? Og nå har vondter begynt å ta mer og mer plass. Lest her igjen eller?

Uavhengig av vekt så synes jeg det er veldig rart å ha så mye vondt samtidig som de har et så elendig kosthold hvor det spises både sent og tidlig. Hører de legger skylden på feiloperasjoner osv når det kommer til smertene, men altså...ALLE hadde vel gått rundt med verk i kroppen og lite motivasjon om man skulle spist så næringsfattig som de gjør?

• Liker 4
Skrevet
lllll skrev (1 time siden):

Uavhengig av vekt så synes jeg det er veldig rart å ha så mye vondt samtidig som de har et så elendig kosthold hvor det spises både sent og tidlig. Hører de legger skylden på feiloperasjoner osv når det kommer til smertene, men altså...ALLE hadde vel gått rundt med verk i kroppen og lite motivasjon om man skulle spist så næringsfattig som de gjør?

Ja og all vekten er tung å bære for kroppen over lang tid.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er altså  viktig for Pia å korrigere søstera om hun sier en halvtime feil om hvor lenge hun sov... :knegg: 

• Liker 5
Skrevet
Tradegy skrev (8 minutter siden):

Det er altså  viktig for Pia å korrigere søstera om hun sier en halvtime feil om hvor lenge hun sov... :knegg: 

Irriterende as fuck. . Tenk om hun er sånn utenfor vloggingen og. Mareritt..

• Liker 6
Skrevet

Fatter ikke at de ikke kan filme litt mer av omgivelsene når de er på tur. For det meste bare morgenrutiner, filming av føtter som går, mat på fat og «poff» hjemme igjen. Har et lite håp hver dag om å få se litt mer spennende filming, men nei…  

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Antrekket til Guro i dagens vlogg var virkelig ikke flatterende eller spesielt fint 😬

Det virker som hun ikke gidder å gjøre en innsats for å kle seg fint 🤔 Som med mye annet hun ikke gidder....

• Liker 6
Skrevet
Fnugg1 skrev (48 minutter siden):

Fatter ikke at de ikke kan filme litt mer av omgivelsene når de er på tur. For det meste bare morgenrutiner, filming av føtter som går, mat på fat og «poff» hjemme igjen. Har et lite håp hver dag om å få se litt mer spennende filming, men nei…  

De vil ikke filme andre mennesker

Skrevet
Iso1 skrev (9 minutter siden):

Og det er jo veldig bra, men eg vil stjerne sjå meir London 🥳 

• Liker 3
Skrevet
Iso1 skrev (11 minutter siden):

Går an å få med mye på film uten at andre mennesker blir med. De filmet mye mer variert for 10 år siden. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det går mye i mat,den kveldsmaten på rommet var jo som ein middag.Virker ikke som dem skal se på noe spes.Big Ben,slottet feks.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...