Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Gjest Heartgirl
Petrine12 skrev (På 14.2.2024 den 8.21):

Guro er større enn noken gang ja. 

Synes det er en uting å kommentere kroppen til en annen person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Synes det er en uting å kommentere kroppen til en annen person. 

Helt enig, det er noe man bare ikke gjør rett og slett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 minutter siden):

Synes det er en uting å kommentere andres vekt slik det gjøres av noen her inne. 

Som du skriver elsker man noen har ikke vekten noe å si. 

Sier mye om folk her inne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 22.2.2024 den 11.15):

Synes det er en uting å kommentere andres vekt slik det gjøres av noen her inne. 

Som du skriver elsker man noen har ikke vekten noe å si. 

Tvillingene har selv valgt å eksponere seg for offentligheten. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diencephalon skrev (2 timer siden):

Tvillingene har selv valgt å eksponere seg for offentligheten. 

Men det gir ikke mer rettigheter for deg å skrive dritt om dem fordet. Ha litt respekt! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (37 minutter siden):

Men det gir ikke mer rettigheter for deg å skrive dritt om dem fordet. Ha litt respekt! 

Helt enig! Syns det skrives mye stygt i denne tråden. Er helt unødvendig å kommentere at de har lagt på seg, det er de sikkert klar over selv også. Og såvidt jeg vet er det vanlig at slankeopererte legger på seg igjen. Trist, men sant.

Å kalle dem lettere tilbakestående som noen her har gjort og skrive at Pia må ha en diagnose er også jævlig stygt. Man trenger ikke å ha en diagnose selv om man liker litt «barnslig» litteratur og kan bli litt ivrig til tider. Jeg vet ingenting om de bøkene Pia er så glad i, men man trenger ikke lese Hamsun bare fordi man har passert 35. Det viktigste er jo at man leser noe man liker og som gir en noe.

Syns begge to virker som kjempefine og hyggelige damer jeg. Syns det er koselig å følge litt med på dem, selv om jeg ikke ser alle videoene. Moren deres virker også herlig. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iso1 skrev (11 timer siden):

Det har jeg ikke gjort jeg heller. Jeg har påpekt at tvillingene har gått opp i vekt, og det har de jo. Det er heller et uttrykk for bekymring fra min side. Så må jeg minne deg på at dette faktisk er et diskusjonsforum. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (10 timer siden):

Helt enig! Syns det skrives mye stygt i denne tråden. Er helt unødvendig å kommentere at de har lagt på seg, det er de sikkert klar over selv også. Og såvidt jeg vet er det vanlig at slankeopererte legger på seg igjen. Trist, men sant.

Å kalle dem lettere tilbakestående som noen her har gjort og skrive at Pia må ha en diagnose er også jævlig stygt. Man trenger ikke å ha en diagnose selv om man liker litt «barnslig» litteratur og kan bli litt ivrig til tider. Jeg vet ingenting om de bøkene Pia er så glad i, men man trenger ikke lese Hamsun bare fordi man har passert 35. Det viktigste er jo at man leser noe man liker og som gir en noe.

Syns begge to virker som kjempefine og hyggelige damer jeg. Syns det er koselig å følge litt med på dem, selv om jeg ikke ser alle videoene. Moren deres virker også herlig. 

Det er riktig at man ikke behøver å ha en diagnose fordi man liker "barnslig" litteratur. Dog samlet sett, så er det jo flere indikatorer på at hun ikke er innenfor norm. Det trenger ikke bety en diagnose, men det kan peke på en slags skjevutvikling. Så lenge det ikke plager henne, fører til ytterligere utfordringer i livet eller skaper bekymring av noe slag, så er det jo likegyldig.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (15 timer siden):

Helt enig 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentering på kropp er ufint og det fremstår fordummende. 

Likevel må jeg si at for litt siden, hadde Pia vloggen alene noen dager. Da synes jeg hun viste et annet potensial enn søsteren som fremstår utslitt etter å ha satt på en klesvask. 

Så skal det sies at jeg ikke er følger på andre plattformer. Mulig innholdet der er mer fengende enn YouTube snutter :nikke: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 timer siden):

Helt enig 

Det hadde vært interessant om du skrev noe med litt substans og refleksjon :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diencephalon skrev (7 timer siden):

Det har jeg ikke gjort jeg heller. Jeg har påpekt at tvillingene har gått opp i vekt, og det har de jo. Det er heller et uttrykk for bekymring fra min side. Så må jeg minne deg på at dette faktisk er et diskusjonsforum. 

Du har da ingen rett til å påpeke noe som helst om andres kropp og vekt! Det har ikke noe å si om hva denne siden er, det er bare noe man IKKE gjør! Det går da ikke utover deg og ditt Liv hvordan andre ser ut? Sånne som deg kan gjøre stor skade på folks psyke ved å holde på sånn! Det er mer deg det er noe med en noen andre for å si det sånn. Skjerp deg og gjør noe nyttig!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begriper ikke hvorfor ikke Guro prøver å sove litt når ungen er i bhg. Hun har en mann som virker som jobber hjemmefra stort sett og han har da vel mulighet til å hente/ levere? Hun prioriterer selv å dra til Pia å filme, kjøre og hente folk,  dra på sentere osv.. utrolig mye sutring med tanke på at de er to der hjemme med ungen og har så mye avlasting fra Pia også. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diencephalon skrev (35 minutter siden):

Det hadde vært interessant om du skrev noe med litt substans og refleksjon :) 

Keg skriver jeg er enig i det hun sier , enkelt og greit 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (19 minutter siden):

Du har da ingen rett til å påpeke noe som helst om andres kropp og vekt! Det har ikke noe å si om hva denne siden er, det er bare noe man IKKE gjør! Det går da ikke utover deg og ditt Liv hvordan andre ser ut? Sånne som deg kan gjøre stor skade på folks psyke ved å holde på sånn! Det er mer deg det er noe med en noen andre for å si det sånn. Skjerp deg og gjør noe nyttig!

Hvorfor er du så hissig? 🤔 Folk må få lov til å ha andre meninger enn deg 😄 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (54 minutter siden):

Så da er det du som setter kriterier for hva andre skal diskutere på dette...diskusjonsforumet? Jeg er ikke så interessert i utseendet til tvillingene, men synes mekanismene som ligger til grunn for atferden er interessante :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orly skrev (42 minutter siden):

Keg skriver jeg er enig i det hun sier , enkelt og greit 

Da kan du trykke "tommel opp" i stedet for å fylle tråden med overflødig tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diencephalon skrev (12 minutter siden):

Da kan du trykke "tommel opp" i stedet for å fylle tråden med overflødig tull. 

Sånn som du driver med nå? Du dikterer ikke trpden og hva man skrive og persondebatt er ikke lov

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som å sjå på ein bilulykke ditta familielivet der 😔 Guro må jo sove når ho kan?!?! Tar jo gjerne litt tid få avlastning fra barnevernet so dei burde kome i gang. Ditta klare dei aldri sjølv. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (14 minutter siden):

Sånn som du driver med nå? Du dikterer ikke trpden og hva man skrive og persondebatt er ikke lov

Neida, men du må innrømme at tråden blir mettet av unødvendig tull hvis du skal svare bekreftende på alle innlegg du er enig i, uten å tilføye noe nytt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...