Mardina Skrevet 21. mai 2023 #281 Del Skrevet 21. mai 2023 Smurfii skrev (7 timer siden): Guro burde seriøst bare slutte, hun svarer irriterende frekt på kommentarer, de er så ufattelig nærtagen. Pia ser utrolig sur ut hele tiden, skulle tro hun fikk litt mer glød etter å ha gått ned så mange kg..?🤷🏻♀️ Hmm, jeg ser på Norwaytwins hver eneste dag og kan ikke si meg helt enig her. Jeg er enig i at Guro burde ta en pause og konsentrere seg om sin familie og sin egen helse. Men Pia er da ikke sur hele tiden? 😊 Jeg synes derimot at hun stråler, nå som hun har gått ned så mye i vekt. Hun tør å utfordre seg selv mer, på de fleste områder egentlig 😊 Det kan da ikke være negativt det.... 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #282 Del Skrevet 21. mai 2023 non_stop skrev (På 14.3.2023 den 13.58): Synes Guro burde la være å vlogge når ting er sånn som nå. Dette er ikke lenger en sunn hobby, men en besettelse og hun forstår ikke sitt eget beste. De er flinke til å understreke at både gode og dårlige dager skal vlogges uansett hva folk sier men jeg tror ikke dette her er sunt. TikTok klarer jeg ikke følge de mer i det hele tatt fordi jeg får så vondt av all dritten de får. Tror heller ikke de er i stand til å forstå at det er kun godt ment og til deres eget beste når det foreslås at en pause kanskje er på sin plass. Får de så mye dritt på TikTok? Jeg har bare sett koselige meninger til de der, jeg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 3. juli 2023 #283 Del Skrevet 3. juli 2023 Gjest kira87 skrev (På 14.9.2022 den 13.44): Det er bare å lese i kommentarfeltet på gårsdagen vlogg, så ser du hvordan hun regner. Mat som allerede er kjøpt inn for en uke siden, men som de skal spise neste uke er utenfor budsjettet. Mat som inntas på restaurant og kafe er utenfor budsjettet. De beregner 5 middager i uka på middagslisten fordi de vil ha to dager ledig til kosemat, det går heller ikke under de 3000kr. Bursdagsmatinnkjøp, helgekos og take away ligger heller ikke under budsjettet for de 3000kr. Det er klart man «klarer» seg på 3000 når det egentlig bare er suplering av det de allerede har i 3 kjøleskap, 4 frysere og flere matboder. De har også et eget budsjett til det de lager mat på youtube/tiktok, så hvis de lager lunsj og mat foran kamera en dag, så går det innunder youtube-budsjettet. Nå skjønner jeg jo hvorfor de er så glade i å lage mat foran kamera. Det går ikke utover husholdningsbudsjettet. Minnet meg litt om en ABD sitt budsjett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. juli 2023 #284 Del Skrevet 3. juli 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 5. juli 2023 #285 Del Skrevet 5. juli 2023 Dere som følger de fast: Har de started nedtelling til jul, enda? Sist jeg så, var Guro litt kvikkere. Hun hadde en tendens til å gjespe seg igjennom dagen Håper solen hjelper. Pia fremstår som mer frempå. Vet ikke om de har jobber utenom yt, men de virker som sosiale damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. juli 2023 #286 Del Skrevet 5. juli 2023 (endret) Tradegy skrev (22 minutter siden): Dere som følger de fast: Har de started nedtelling til jul, enda? Sist jeg så, var Guro litt kvikkere. Hun hadde en tendens til å gjespe seg igjennom dagen Håper solen hjelper. Pia fremstår som mer frempå. Vet ikke om de har jobber utenom yt, men de virker som sosiale damer Ikke startet med nedtelling enda nei 😄 Men det er nok ikke lenge til de begynner 😄 Guro synes jeg burde ta en lang, lang pause fra hele Youtube kanalen. Hun virker sliten, lei og lett-irritert 🤔 Hun burde konsentrere seg om familien sin, helsa si og komme tilbake i jobb etterhvert. Sånn som det ser ut nå, kan det virke som at hun aldri kommer tilbake i jobb.... 🤔 Som hun jo er så glad i, virker det som 🤔 Er vel begrensninger på hvor lenge man kan være sykemeldt? Vet ikke det helt sikkert 🤔 Ser man på videoer av dem fra 6-7 år tilbake, så var Guro en helt annen. Blid, positiv og bare en fornøyelse å se på 😊 Hun var så herlig og skjønn på den tiden 😊 Pia skal vel tilbake i jobb etterhvert hun også. Hun har nok tett kontakt med NAV. Blir spennende å se når det skjer 😊 Endret 5. juli 2023 av Mardina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 5. juli 2023 #287 Del Skrevet 5. juli 2023 29 minutter siden, Mardina said: Ikke startet med nedtelling enda nei 😄 Men det er nok ikke lenge til de begynner 😄 Guro synes jeg burde ta en lang, lang pause fra hele Youtube kanalen. Hun virker sliten, lei og lett-irritert 🤔 Hun burde konsentrere seg om familien sin, helsa si og komme tilbake i jobb etterhvert. Sånn som det ser ut nå, kan det virke som at hun aldri kommer tilbake i jobb.... 🤔 Som hun jo er så glad i, virker det som 🤔 Er vel begrensninger på hvor lenge man kan være sykemeldt? Vet ikke det helt sikkert 🤔 Ser man på videoer av dem fra 6-7 år tilbake, så var Guro en helt annen. Blid, positiv og bare en fornøyelse å se på 😊 Hun var så herlig og skjønn på den tiden 😊 Pia skal vel tilbake i jobb etterhvert hun også. Hun har nok tett kontakt med NAV. Blir spennende å se når det skjer 😊 Ja, må innrømme at jeg fikk bakoversveis da jeg så noen eldre klipp. De har på mange måter byttet litt på rollene. Og som du sier; en omprioritering hadde sikkert ikke vært så dumt. Men all den tid de har seere, er det nok vanskelig å bestemme seg for å lukke kapittelet. Men Pia hadde nok peaket alene, for de som kjenner til henne. "Woop, woop" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. juli 2023 #288 Del Skrevet 5. juli 2023 Tradegy skrev (24 minutter siden): Ja, må innrømme at jeg fikk bakoversveis da jeg så noen eldre klipp. De har på mange måter byttet litt på rollene. Og som du sier; en omprioritering hadde sikkert ikke vært så dumt. Men all den tid de har seere, er det nok vanskelig å bestemme seg for å lukke kapittelet. Men Pia hadde nok peaket alene, for de som kjenner til henne. "Woop, woop" Tror Pia hadde klart å dra YouTube kanalen alene jeg. Hun har vel mer eller mindre gjort det den siste tiden 😊 Men det virker som de skal tviholde på at de begge skal drive på uansett. Skjønner ikke helt hvorfor det er nødvendig å legge ut video hver eneste dag. Når de etterhvert kommer i full jobb(+ Guro sin familie), så tenker jeg at det kan bli vanskelig å opprettholde å filme video hver dag. Pluss de videoene de filmer mandag, onsdag og fredag 🤔 Jeg hadde aldri orket noe sånn. Og jeg er ikke i jobb engang 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 6. juli 2023 #289 Del Skrevet 6. juli 2023 14 hours ago, Mardina said: Tror Pia hadde klart å dra YouTube kanalen alene jeg. Hun har vel mer eller mindre gjort det den siste tiden 😊 Er vel som regel Guro som tar seg av redigering av vloggen fordi Pia trenger ofte hvile på kvelden. Så jeg tror ikke hun hadde giddet holde på så lenge på egenhånd når hun måttet ta seg av all redigering selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 6. juli 2023 #290 Del Skrevet 6. juli 2023 Skjønner ikke hvorfor de ikke jobber? De farter rundt mer enn mange som står i jobb har helse til og styrer med denne kanalen sin hver eneste dag. Blitt litt for behagelig å kunne motta stønader og ha inntekt på si fra You Tube? 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. juli 2023 #291 Del Skrevet 6. juli 2023 garfunkel skrev (12 minutter siden): Er vel som regel Guro som tar seg av redigering av vloggen fordi Pia trenger ofte hvile på kvelden. Så jeg tror ikke hun hadde giddet holde på så lenge på egenhånd når hun måttet ta seg av all redigering selv Godt mulig det ja 😊 Gjenstår å se hva som skjer på kanalen fremover 😊 Miss perfect skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor de ikke jobber? De farter rundt mer enn mange som står i jobb har helse til og styrer med denne kanalen sin hver eneste dag. Blitt litt for behagelig å kunne motta stønader og ha inntekt på si fra You Tube? Ingen av dem jobber p.g.a diverse helseproblemer. Hva disse helseproblemene konkret går ut på, vil de ikke snakke om på kanalen. Bortsett fra at Pia har problemer med beina sine. Noe mer enn det har de ikke snakket om det. Planen hele veien har vel vært at de skal ut i jobb igjen. Men ingen vet når. Guro har jo vært i permisjon eller sykemeldt lenge nå 🤔 Jeg begynner å tvile litt på om Guro i det hele tatt kommer tilbake til jobben sin på Meny.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 6. juli 2023 #292 Del Skrevet 6. juli 2023 Mardina skrev (3 minutter siden): Godt mulig det ja 😊 Gjenstår å se hva som skjer på kanalen fremover 😊 Ingen av dem jobber p.g.a diverse helseproblemer. Hva disse helseproblemene konkret går ut på, vil de ikke snakke om på kanalen. Bortsett fra at Pia har problemer med beina sine. Noe mer enn det har de ikke snakket om det. Planen hele veien har vel vært at de skal ut i jobb igjen. Men ingen vet når. Guro har jo vært i permisjon eller sykemeldt lenge nå 🤔 Jeg begynner å tvile litt på om Guro i det hele tatt kommer tilbake til jobben sin på Meny.... Ok, vet at Pia sliter med angst også. Det snakker hun jo stadig om.. men virker jo som det går mye bedre nå. Det jeg ville frem til, er at det ser jo ut som disse damene lever et mye mer aktivt liv enn mange som er i jobb som også har sine utfordringer mtp helse. Om Guro kommer tilbake i jobb, tja.. ser jo ikke sånn ut. Hun planlegger jo faktisk et barn til også midt oppi alt, så da ser vel det mørkt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. juli 2023 #293 Del Skrevet 6. juli 2023 Miss perfect skrev (2 minutter siden): Ok, vet at Pia sliter med angst også. Det snakker hun jo stadig om.. men virker jo som det går mye bedre nå. Det jeg ville frem til, er at det ser jo ut som disse damene lever et mye mer aktivt liv enn mange som er i jobb som også har sine utfordringer mtp helse. Om Guro kommer tilbake i jobb, tja.. ser jo ikke sånn ut. Hun planlegger jo faktisk et barn til også midt oppi alt, så da ser vel det mørkt ut. Jeg er enig i alt du skriver her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 6. juli 2023 #294 Del Skrevet 6. juli 2023 Mardina skrev (1 minutt siden): Jeg er enig i alt du skriver her 😊 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. juli 2023 #295 Del Skrevet 7. juli 2023 (endret) Skjønner at det kanskje ikke er realistisk at Pia løsriver seg, men så den dagen hvor Instagram skulle styre dagen hennes 🙂 Hun er virkelig i siget om dagen. Virkelig utfordret seg selv. Og så lystig og blid. Tenkte faktisk at "så deilig med en vlogg hvor Pia er alene! 🙂". Så kom Guro inn i bildet og ufffet og akket seg verre. Da hadde hun takket nei til å være med familien på lekeland. *Gjesp* klokken er 10 I tillegg kunne hun fortelle at hun hadde fått tilbake mensen og måtte bruke Mikkel sin bleie. Hèlt lov alt det der selvsagt, men det ble veldig tydelig forskjell på Pia som er løsningsorientert og Guro som er problemfokusert. Om det er slik at Guro planlegger å få nytt barn, bør hun roe ned litt på detaljene, så ikke yt/ig kommer henne i forkjøpet. Forstod på et gammelt klipp at hun var forbanna på at noen hadde avslørt at hun var gravid 🙈 Heier på at Pia går solo, jeg. Selv om hun nok er fast bestemt på at twinsa er uadskillelige, også der 🙂🥳 Endret 7. juli 2023 av Tradegy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. juli 2023 #296 Del Skrevet 7. juli 2023 Tradegy skrev (1 time siden): Da hadde hun takket nei til å være med familien på lekeland. *Gjesp* klokken er 10 I tillegg kunne hun fortelle at hun hadde fått tilbake mensen og måtte bruke Mikkel sin bleie. Fortalte hun virkelig det?! Altså, det er ikke alt man trenger å dele. Men stakkars, hun må jo blø ekstremt mye om hun må bruke Mikkel sin bleie. Skjønner godt at hun ikke orket å bli med på lekeland om hun blør så fælt at hun må gå med bleie. Da er det bedre å vente noen dager til det er over eller hun blør litt mindre. Jeg følger dem på YouTube, men er lenge siden jeg har sett noe særlig på dem. Så videoen der de åpnet den Lyko loveables-greia idag da. Elsker å se boksåpninger. Fulgte også med på vlogmasen deres, det var koselig. Liker også når de smaker på nye ting og tester ut oppskrifter. Egentlig syns jeg det er veldig koselig å følge med på dem selv om ikke alt interesserer meg like mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. juli 2023 #297 Del Skrevet 7. juli 2023 2 minutter siden, jukkapalme said: Fortalte hun virkelig det?! Altså, det er ikke alt man trenger å dele. Men stakkars, hun må jo blø ekstremt mye om hun må bruke Mikkel sin bleie. Skjønner godt at hun ikke orket å bli med på lekeland om hun blør så fælt at hun må gå med bleie. Da er det bedre å vente noen dager til det er over eller hun blør litt mindre. Forstod det som at blødningen kom ganske brått på. Nå kan jeg ha misforstått, siden jeg var mest opptatt av Pia. Men mener hun sa at mensen kom uventet. Uansett sikkert ikke så mange muligheter. Men det var en veldig Guro-detalj å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. juli 2023 #298 Del Skrevet 7. juli 2023 (endret) Tradegy skrev (17 minutter siden): Forstod det som at blødningen kom ganske brått på. Nå kan jeg ha misforstått, siden jeg var mest opptatt av Pia. Men mener hun sa at mensen kom uventet. Uansett sikkert ikke så mange muligheter. Men det var en veldig Guro-detalj å komme med Haha, kanskje jeg må se den videoen. Kjekt med bleier da om hun ikke har bind/tamponger i huset, hehe. I hvert fall frem til hun får vært på butikken og kjøpt. Ja, er litt typisk Guro å plumpe ut med sånne detaljer, hihi Endret 7. juli 2023 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 30. juli 2023 #299 Del Skrevet 30. juli 2023 Sett på vloggene hver dag i sommer. Forbruket de har hatt denne sommeren er jo helt horribelt! Og så mye unødvendig. De hadde jo med seg NRK til Sverige i vinter og snakket om økte priser. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. august 2023 #300 Del Skrevet 1. august 2023 garfunkel skrev (På 31.7.2023 den 0.58): Sett på vloggene hver dag i sommer. Forbruket de har hatt denne sommeren er jo helt horribelt! Og så mye unødvendig. De hadde jo med seg NRK til Sverige i vinter og snakket om økte priser. Jeg skjønner ikke helt hvordan de kan råd til et så stort forbruk, når ingen av dem jobber 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå