Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Mange av dere som kommenterer her burde virkelig gå i dere selv. Som om Pia og Guro ikke har fått stått i nok opp gjennom oppveksten. Mobbinga og i tillegg blitt grovt såret og stygt behandlet av en person som bare burde gitt dem uendelig kjærlighet og omsorg. Det er absolutt ikke en selvfølge at de har kommet dit de er i dag. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått opp juletre, inntar julebrus og pepperkake..de begynner tidlig🙈 men har fått inntrykk av at jula er over for de allerede første juledag såå..😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Smurfii skrev (19 timer siden):

De lager jo aldri noe sunt lengre. Har de mista motivasjonen etter at G gikk opp i vekt igjen? 

Kan nesten virke sånn... 🤔

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (På 19.12.2022 den 0.04):

De lager jo aldri noe sunt lengre. Har de mista motivasjonen etter at G gikk opp i vekt igjen? 

La nå folk få spise hva de vil 🤷🏻‍♀️🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monique1979 skrev (6 timer siden):

La nå folk få spise hva de vil 🤷🏻‍♀️🙄

Handler ikke om det i det hele tatt..😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som skjer etter nyttår? Som opptar alle tankene til Guro og ødelegger julefølelsene og ikke blir det nyttårsfeiring pga det.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (2 timer siden):

Hva er det som skjer etter nyttår? Som opptar alle tankene til Guro og ødelegger julefølelsene og ikke blir det nyttårsfeiring pga det.. 

det er ikke godt å si, altså! Enn å tease oss på den måten 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor hun sier litt, men ikke mer. Det må kun være for flere klikk.

Hun sier at folk spør og lurer på hva det er som skal skje. Hvis hun ikke liker det, mener jeg det hadde vært bedre å ikke si noe så hadde hun sluppet det  maset.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (20 minutter siden):

Forstår ikke hvorfor hun sier litt, men ikke mer. Det må kun være for flere klikk.

Hun sier at folk spør og lurer på hva det er som skal skje. Hvis hun ikke liker det, mener jeg det hadde vært bedre å ikke si noe så hadde hun sluppet det  maset.

Helt enig, det der er så typisk. Skal se det egentlig ikke er noe spesielt, vet du.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (8 timer siden):

Advents-lookbook med flekkete, slitne klær 🥲

God jul! 🎄

Noen av klærne kunne hatt godt av en vask ja 😊

I tillegg synes jeg ikke den hvite genseren med sorte striper  passer til Guro 🤔 Altfor store ermer... Ikke pent 🤔 Ville aldri gått med noe sånn og jeg er temmelig overvektig selv... 🤔

Endret av Mardina
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 24.12.2022 den 22.22):

Noen av klærne kunne hatt godt av en vask ja 😊

I tillegg synes jeg ikke den hvite genseren med sorte striper  passer til Guro 🤔 Altfor store ermer... Ikke pent 🤔 Ville aldri gått med noe sånn og jeg er temmelig overvektig selv... 🤔

Hun kler seg jo ikke etter kroppen sin..feil snitt osv..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har ikke bodd i huset i et år engang og nå skal de flytte tilbake til det gamle huset igjen? 🤔

Nå skjønner jeg ingenting. Det var jo så utmattende for de å flytte.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (38 minutter siden):

De har ikke bodd i huset i et år engang og nå skal de flytte tilbake til det gamle huset igjen? 🤔

Nå skjønner jeg ingenting. Det var jo så utmattende for de å flytte.

Skal de det? 🤔 Det har ikke jeg fått med meg 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rubella skrev (1 minutt siden):

Nå er flyttinga bekrefta av Guro på YouTube-kanalen deres

Og det skulle ikke spekuleres i så ikke start engang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (8 minutter siden):

Det er i beste fall naivt å tro at folk ikke spekulerer i noe så merkelig og uvanlig bare fordi man sier at det ikke skal spekuleres.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (14 minutter siden):

Hvorfor så hissig? Spekulasjoner blir det nok uansett, så får Guro velge å svare på det eller ikke.... 

Jeg skjønner i hvertfall ikke denne flyttingen frem og tilbake hele tiden. Hvorfor ikke bare si grunnen, så slipper man spekulasjoner 🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 time siden):

Hvorfor så hissig? Spekulasjoner blir det nok uansett, så får Guro velge å svare på det eller ikke.... 

Jeg skjønner i hvertfall ikke denne flyttingen frem og tilbake hele tiden. Hvorfor ikke bare si grunnen, så slipper man spekulasjoner 🤔

Hun vil ikke si noe pga fam til mannen. Er visst superhemmelig alt dette. Utrolig merkelig å drive å flytte sånn frem og tilbake. Må jo være superstressende og? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...