Gå til innhold

Hva er snopet ditt denne helgen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen snop, godter eller brus denne helgen. Spiser det bare 1 til 2 kvelder i måneden. 

Blir ytrefilet med peppersaus, hjemmelaget røstipoteter og en god flaske spansk rødvin på deling.  Dessert blir whiskey på meg og baileys på samboer 

Anonymkode: 8d0d0...d52

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugresset skrev (11 minutter siden):

Bildet taler for seg! 😁

rsz_20230204_183110.jpg

Se der ja. Noen som kan å ta for seg ;) Kan jeg spørre hvor de konfektene med alkohol er fra? Jeg liker ikke så godt sjokolade, men sånne med fyll i kan være gode. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (1 time siden):

Se der ja. Noen som kan å ta for seg ;) Kan jeg spørre hvor de konfektene med alkohol er fra? Jeg liker ikke så godt sjokolade, men sånne med fyll i kan være gode. 

Ja, vi liker å gå "all in" når vi skal kose oss 🤣 Nøttene og osten kom ikke med på bildet..

Konfekten er kjøpt på en liten polsk butikk i Kristiansand,  så dessverre er de nok ikke så enkle å få tak i. Verten er polsk. Snopet var nydelig og nå er jeg mett, men det er jo sånn det skal være!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (5 timer siden):

Hjemmelaget sushi og hvitvin. Så litt gode oster og et glass portvin.

Ost og portvin er så godt🤩 Smakte den kombinasjonen første gang i jula, for ellers har jeg bare drukket rødvin til oster. Men for en god kombo det var. Skal huske på det til neste helg😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne helgen blir det salt potetgull, panda lakris og på morsdagen på søndag, brownies med is og bringebærcoulis :) 

Anonymkode: ee988...397

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...