Gå til innhold

Hva er snopet ditt denne helgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Laraa skrev (8 timer siden):

Nope, Haribo er tysk, fra Bonn ( fra samme by som Beethoven) og har slagordet: Haribo macht Kinder froh und Erwachsene ebenso. Haribo gjør barn glade og voksne likeså. Både Danmark og Tyskland har et utvalg av Haribo som du bare kan drømme om i Norge og som nærmest gjør det verdt reisen din alene 😋

Å, da lærte jeg noe nytt idag og :)  Var i Danmark for noen år siden, men tenkte ikke på å se etter Haribo da. Var for opptatt av bonbon og nørregade-drops, tror jeg 😂 Kanskje jeg må på "Haribo-tur" til Tyskland en gang da, haha :fnise: Her i Norge er utvalget sørgelig dårlig, men i Sverige er det bedre.  

Anonymkode: 21856...ff7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig salt potetgull, panda lakris og liten påskesnop; marsipan på sjokoladetrekk på, nam nam asså!! 

Anonymkode: ee988...397

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heaply for when life goes bananas og heaply for when you're feeling nutty kjøpt på søstrene grene :) 

Anonymkode: 02e10...5bf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Kims potetgull og cola, eller kanskje sitronbrus? vi får se hva jeg har lyst på når jeg er på butikken :)  Men kims blir det garantert :D 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En boks med inspira cookie dough, poppa chips, kanelboller og masse pepsi max🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på helgetur som inkl 5,5 time med tog og 6-7 timer biltur så det blir nok litt snop ja, har både sjokolade, smågodt og div pitetgull i bagasjen. Vet jo aldri hva man går lyst på… akkurat nå spiser jeg knott. 

Anonymkode: 86cd7...c8e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl, øl og mere øl, det er det skjønneste jeg vet

Anonymkode: 5bd68...275

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...