Gjest SVK Skrevet 16. februar 2023 #401 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) Endret 16. februar 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. februar 2023 #402 Del Skrevet 16. februar 2023 Europris har tilbud på store poser ostepop så det er kjøpt inn til helgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 16. februar 2023 #403 Del Skrevet 16. februar 2023 PITTY skrev (24 minutter siden): Bra DEN gikk i søpla. Du kan få hjerneslag av den.🚑113 Hehe, ja. xD Nei det blir nok å holde seg til vanlig M heretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 16. februar 2023 #404 Del Skrevet 16. februar 2023 Til helga blir det marsipankake ... jeg sikler allerede 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #405 Del Skrevet 16. februar 2023 Har kjøpt meg Freia påskeegg til helgen. Litt tidlig, men det er jo så godt! Også er det såpas kvalmende, at jeg ikke klarer å overspise🙈 Anonymkode: 2dc3b...352 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #406 Del Skrevet 16. februar 2023 I morgen på butikken kjøper jeg salt potetgull og ingredienser så det blir fastelavensboller på søndag!! Nam nam! Anonymkode: ee988...397 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. februar 2023 #407 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har kjøpt meg Freia påskeegg til helgen. Litt tidlig, men det er jo så godt! Også er det såpas kvalmende, at jeg ikke klarer å overspise🙈 Anonymkode: 2dc3b...352 Nam! 😋 jeg vil også ha! Hehe, nesten umulig å overspise de, ja siden de er så mektige. Så de varer lenge, selv for en sjokoladeelsker som meg 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. februar 2023 #408 Del Skrevet 17. februar 2023 Det er jo fastelavn til søndag, så da blir snopet denne uka et par-tre fastelavnsboller. Om det blir rosinboller eller vannbakkels vet jeg ikke enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 18. februar 2023 #409 Del Skrevet 18. februar 2023 FrankDrebin skrev (På 16.2.2023 den 17.11): Har kjøpt inn årets første påskemarsipan til den kommende helgen (skal naturligvis kjøpe inn mer i morgen eller på lørdag), men fy fa.... for en pris! Skal nytes langsomt. Og nå er resten av godtesnopet kjøpt inn: Ostepop og smågodt, samt cola. Jeg har også kjøpt en flaske Jacob's Creek (eller Jacobs Krek, som jeg kaller det), en rødvin som jeg er spent på å smake i aften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsidronning Skrevet 18. februar 2023 #410 Del Skrevet 18. februar 2023 Har vært på normal å kjøpt cheetos, masse salt lakris, også har jeg en boks med ben & jerry's som jeg skal kose meg med ❤️ Pepsi maxen er også selvfølgelig på plass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. februar 2023 #411 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Smågodt fra Candy King: Krokkodiller, "Lakrishjul/snøre", og rosa puter Samt en bit kvikk lunsj og litt popcorn Endret 18. februar 2023 av Tradegy 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 18. februar 2023 #412 Del Skrevet 18. februar 2023 Tradegy skrev (19 minutter siden): Smågodt fra Candy King: Krokkodiller, "Lakrishjul/snøre", og rosa puter Samt en bit kvikk lunsj og litt popcorn Det ble noen krokodiller i godteposen her også, de hører alltid med. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. februar 2023 #413 Del Skrevet 18. februar 2023 Donald Duck skrev (På 11.2.2023 den 16.42): Detta er helgesnop. Hva smaker den gule flasken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. februar 2023 #414 Del Skrevet 18. februar 2023 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Hva smaker den gule flasken? Den gule flasken ser ut til å være egglikør. Det smaker søtt. Forferdelig søtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. februar 2023 #415 Del Skrevet 18. februar 2023 Brunhilde skrev (2 minutter siden): Den gule flasken ser ut til å være egglikør. Det smaker søtt. Forferdelig søtt. Hmm, jeg liker søte drinker da, så lenge det ikke smaker ren godteri da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. februar 2023 #416 Del Skrevet 18. februar 2023 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Hmm, jeg liker søte drinker da, så lenge det ikke smaker ren godteri da. Det er godt mulig du liker denne, da. Før i tiden (har ikke sett det på lenge) fantes det mørk sjokolade med fyll som het "egg konjakk" og Hennig-Olsen lager en is med bjørmebær og eggelikør. Jeg likte sjokoladen, husker jeg. Bildet var av denne, den er ikke avskrekkende dyr, så du kan jo prøve. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. februar 2023 #417 Del Skrevet 18. februar 2023 Brunhilde skrev (16 minutter siden): Det er godt mulig du liker denne, da. Før i tiden (har ikke sett det på lenge) fantes det mørk sjokolade med fyll som het "egg konjakk" og Hennig-Olsen lager en is med bjørmebær og eggelikør. Jeg likte sjokoladen, husker jeg. Bildet var av denne, den er ikke avskrekkende dyr, så du kan jo prøve. Oi, spennende - takk for linken 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 18. februar 2023 #418 Del Skrevet 18. februar 2023 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. februar 2023 #419 Del Skrevet 18. februar 2023 Forøvrig er snopet mitt denne helgen - eller uken, da jeg ikke spiser alt opp på en helg uansett: Freia Melkesjokolade - ønsker maks sjokoladesmak, og å la en rute eller tre smelte sakte i munnen, så er sjokoladebehovet oppfylt Det funker kun med den rene sjokoladeplaten til Freia, alle andre varianter MUMSES i vei på og plutselig har man spist opp halve posen/sjokoladen. Så det er litt for "farlig" til å gjøre hver helg S salt - husker ikke hva de heter , små salte "puter". Men de oppfyller behovet for å nible bit for bit av en "pute" med salt snop. Sørlandchips med Ketchup smak + dipp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. februar 2023 #420 Del Skrevet 18. februar 2023 Skal i bursdag og det ser ut til at jeg får brownie og espresso martini😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå