Krakilsk Skrevet 22. april 2020 #61 Skrevet 22. april 2020 Åh kjære vene, absolutt ikke! Alt for mye drama 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #62 Skrevet 23. april 2020 Nei, vet du hva, jeg er faktisk en taper når jeg tenker meg om. Jeg kler meg slik jeg tror andre vil like meg, flørter med alle for bekreftelse, forventer at andre skal underholde meg og har egentlig ikke mye å bidra med selv. Men hadde jeg ikke visst dette, så ville jeg datet meg. For jeg fremstår skikkelig kul. Kan masse forskjellig språk, har bra musikksmak, bra klesstil, er spontan, ser fin ut når jeg sminker meg.. bare så synd det er «fake.» Anonymkode: 77c92...f41 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #63 Skrevet 23. april 2020 Nei, jeg vil hverken date eller dates. Er en sær gammel hurpe Jeg er mer opptatt av bøker, enn menn, og vil helst ikke forstyrres i fordypningen. Anonymkode: cbd57...bab 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #64 Skrevet 23. april 2020 Jeg har tenkt litt på spørsmålet helt siden tråden kom, men har fortsatt ikke noe svar. Svarer jeg nei så er det jo fordi jeg tenker på alt det negative med meg selv og mitt liv, svarer jeg ja så tenker jeg på det positive ved meg selv. Klarer ikke å ha noe svar jeg. Tror jeg måtte få sjansen til å prøve å møte meg selv først, tror jeg hadde sett mye ved meg selv som jeg ikke ser selv, både positivt og negativt. Anonymkode: 9f494...bcb
MyMichelle Skrevet 23. april 2020 #65 Skrevet 23. april 2020 (endret) Ja, hvis jeg hadde vært interessert i damer. Endret 23. april 2020 av MyMichelle
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #66 Skrevet 23. april 2020 Nei overhode ikke Anonymkode: 56353...db5
123_sokk Skrevet 23. april 2020 #68 Skrevet 23. april 2020 Nei. Jeg vil ha noen som er mer tilgjengelige og mindre egoistiske enn det jeg er.
Daria Skrevet 23. april 2020 #69 Skrevet 23. april 2020 Nei. for det første hadde det blitt kjedelig, for det andre tror jeg man har godt av å ha litt forskjeller å bryne seg på og bli utfordret av. Utfyller man hverandres gode og dårlige egenskaper, kan begge bli bedre mennesker av det - de fleste trenger noen som kan korrigere og balansere ens dårlige sider heller enn å forsterke dem.
MortenMinstelønn Skrevet 23. april 2020 #70 Skrevet 23. april 2020 På 17.4.2020 den 13.30, AnonymBruker skrev: Hvis du tenker deg godt om, kunne du egentlig ha datet deg? Herregud, ja! Jeg ser bra ut, jeg har humor, jeg elsker å overraske. Jeg hadde ledd meg selv i hjel, hvis jeg datet meg selv. Fy, faen for en tanke! Først og fremst, er jeg veldig ydmyk. Dah!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå