Gå til innhold

Kunne du datet deg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt! Er lojal, morsom og søt. 

Anonymkode: 76893...e5f

Lojal 👍 det var jammen godt å se. Da jeg utrolig sjelden opplever at nordmenn en gang nevner det ordet. Men på en annen side er min bakgrunn lojalitet for enhver pris.

Så...ja... Men jeg liker lojal! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så deilig det hadde vært😂 ingen krangling, sjalusi og dårlig stemning.

Huset hadde alltid vært skinnende rent, og vi hadde sett serier og spist kebab halve natta. For så å trene sammen hver dag. Ungene hadde sikkert blitt kysset ihjel... 

Anonymkode: 63370...9a9

🙂

Skrevet

På en god dag? Lett.

På en dårlig dag? Hell no!

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det hadde blitt kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg vil gjerne finne en med flere egenskaper som jeg har (støttende, lojal, oppmuntrende, tåler kritikk, tøysete), men det må være noen forskjeller også. Jeg trives med menn som er mer spontane enn meg, og de som liker å diskutere. Ikke kverulanter og besserwissere altså, men en som har mye kunnskap, gjerne litt andre meninger enn meg så jeg kan lære ting og få nye perspektiv. En kompis av meg er ganske annerledes og jeg liker å snakke med ham - selv om vi ofte er svært uenige. Jeg trives veldig godt inne, men ville ikke hatt noe imot en som kunne dra meg litt ut av komfortsonen. :)

Anonymkode: aa42d...e78

Skrevet

Nei. Submissiv + submissiv = dårlig match! Alt fra det seksuelle til det å velge middag 😅

• Liker 1
Skrevet

Ja det kunne jeg om det hadde gått for lang stund alene!🤣

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange mener at de fortjener det beste, og dater den ene etter den andre uten å finne lykken. Hvis du tenker deg godt om, kunne du egentlig ha datet deg? 

Dette er jo bare flåsete. Ja jeg kunne det, er middels fornøyd med mitt utseende men vet at jeg har kvaliteter som personlighet, er snill, har interesser og er selvstendig. Ja rett og slett en snill og god person. En som er som meg ville jeg nok matchet med og følt en kjemi med ganske fort. Da spiller utseendet litt mindre rolle. Dette er ikke mine utsagn med damer som har vært sammen med meg som sier. Men for de er ofte ikke dette nok, de vil ha spenning og kanskje en "slem gutt" med masse futt i tror de. Men klarer vel sjeldent å håndtere en slik personlighet. Men det er dette mange kvinner søker, og jeg har aldri forstått de. Men dette er jo deres valg. Dagens dating marked er fulle av valg, og mange tror at de finner noe bedre rundt neste sving. Ofte ender de opp med ingenting uansett hvor godt "markedet" er. For mange valg gjør ofte prosessen ekstremt vanskelig i jaget etter det perfekte. Som aldri finnes.

Gjest Familytree
Skrevet
1 time siden, Ava+, skrev:

Nei. Submissiv + submissiv = dårlig match! Alt fra det seksuelle til det å velge middag 😅

Good point

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Det er morsomt, for alle sier at grunnen til at jeg er singel er fordi jeg har så dårlig selvtillit og ikke ser hvor pen og bra jeg er. Men jeg hadde elsket å date meg selv og følt meg heldig, så hvordan kan folk si jeg har dårlig selvtillit? 😂 gir ingen mening. 

Anonymkode: 79d3e...7ac

AnonymBruker
Skrevet

En kvinnelig versjon av meg selv hadde jo vært helt fantastisk. Trofast, lojal, og 100% til å stole på.

Også kunne vi spilt Playstation sammen hver eneste dag.

Anonymkode: 93a43...5a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke! Jeg er så syyykt irriterende. Verste er at jeg vet det så godt selv, men klarer bare ikke å stoppe. Nesten som det skjer ubevisst... jeg er også sånt som alltid må komme med faktaopplysninger om ting rundt det som snakkes om, prøver å holde det inni meg, men det glipper ut ofte allikevel. 

at jeg er gift og har familie det forstår jeg av og til ikke. At han har holdt ut med meg, og valgt å dele livet sitt med meg forstår jeg ikke. Men igjen så er det jo sider med han også som andre ikke klarer å leve med, men som jeg syntes går helt greit.

Anonymkode: 3e371...6f1

AnonymBruker
Skrevet

Ja så absolutt 

Anonymkode: 3301f...145

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ME og helsen min er et hinder. Derfor jeg ikke dater. Jeg vil ikke ha en som er like syk som meg.

Anonymkode: 504c0...2db

Skrevet

Nei, jeg er for moody 😶

Skrevet

Nei, jeg er en sta, kranglete og sterk person. Trenger noe mindre sta som også kan sette meg på plass når jeg blir for vanskelig 😀

Skrevet

Nei, jeg trenger en balanse mot mine dårlige sider. Tror en kvinne med "identiske" trekk som meg, ville vært mer destruktivt enn alternativet. 

AnonymBruker
Skrevet

En tanke jeg fikk av denne tråden. Jeg er et følelsesmenneske og tiltrekker meg alltid menn som er kalde og ikke viser eller gir følelser/kjærlighet. Det har fungert jævelig dårlig for meg, men ganske greit for dem. Når jeg har spurt hvorfor de ikke har funnet seg en som er lik dem har de sagt at da hadde jo forholdet vært som en dau fisk, og at de ikke kan være med en annen robot. Men slik jeg ser det så er det bedre å være med en som er lik seg selv, for som eksempel, en kald kvinne som ikke viser følelser og gir mer f vil jo tåle bedre at en mann er kald tilbake? Neste gang jeg skal date skal jeg i hvertfall se etter en mann som er lik til meg, klarer ikke være lykkelig med en motpart.

Anonymkode: 79d3e...7ac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er ikke trofast, alltid sur og lei meg. Kan fort bli hissig og forandrer mening hele tiden. Jeg har kjærest men vet ikke hvor lenge han holder ut pga det dårlige humøret mitt. Flere av de dårlige egenskapene mine har jeg «fått» av mine foreldre som er ganske like. Så jeg hadde virkelig ikke taklet å date meg selv, hadde fått fnatt på første daten.

Anonymkode: 99725...8fd

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...