Gå til innhold

Kunne du datet deg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 17.4.2020 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er hverken homofil eller schizofren.

Anonymkode: c3937...1e3

Hva har det med schizofreni å gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei egentlig ikke 😅😅 

Anonymkode: 58628...a53

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ha gjort det fordi jeg kjenner meg selv så godt. Jeg er sykt komplisert person så jeg skjønner at jeg er håpløs for andre men siden jeg forstår meg selv så hadde det vert ganske chill. 

Anonymkode: a0104...b08

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok foretrukket en partner som ikke satt midt på natten og skrev innlegg på Kvinneguiden. Så kunne jeg fått en bedre partner enn meg selv så hadde jeg foretrukket det. 

Anonymkode: 0e99e...1a5

Skrevet

Det hadde blitt ganske intenst i lengda. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke ha pult meg selv, så da blir svaret nei.

Skrevet

Jeg er glad at det fisk bare en av meg selv  :-)  så nope det hadde fungert dårlig
tenk å date en som meg selv, propell fra man står opp til man sover. det trengs litt andre nyanser i livet 

men ganske fint å lesse andres ideer på hvorfor man er for eller imot en slikt date :-)

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker endrer av og til utseende og personlighet, jeg er ikke den samme personen jeg var i 2019. Jeg har skjegg.

Hvis du føler at du kan ikke tenke å date noen som deg selv, hvordan forventer du å ha et forhold til noen andre? Jeg kjenner meg selv, jeg vet at jeg har problemer. Jeg er ikke perfekt, men jeg er heller ikke en håpløs katastrofe. Men jeg forstår også at det er mennesker som stadig takler en veldig vanskelig vekt på ryggen og kan ikke ha et stabilt liv. Så å være sammen med noen med samme "ryggsekk" betyr et større problem.
Vi snakker om en date, jeg synes det er bra å se oss selv fra et annet perspektiv.

Så ja, jeg kunne datet meg selv men jeg tror at bare en date. 

Anonymkode: d2de5...24a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg tenker jeg har mange egenskaper som gjør meg til en god partner, men det er noe med at man trenger å utfylle hverandre. 

Anonymkode: 63a5b...d9c

Skrevet
På 17.4.2020 den 13.30, AnonymBruker skrev:

Mange mener at de fortjener det beste, og dater den ene etter den andre uten å finne lykken. Hvis du tenker deg godt om, kunne du egentlig ha datet deg? 

Anonymkode: dd767...a1b

Definitivt! Skulle gjerne datet megselv om det var mulig, jeg er et varp! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Deiter stortsett mannlige varianter av meg selv, funger jævlig dårlig. 

Anonymkode: 9c5e0...48e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke, jeg er altfor skada. 

Anonymkode: 00812...f38

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne helt klart datet meg. Er sosialt oppegående, kommer velkledd på date, har alltid gjort mer flid med eget utseende, og er generelt en flink dater. Prater og lytter om hverandre, pleier å ja gode samtaler på dates. God på å ta initiativ og finne passende steder å treffes.

Derimot kunne jeg IKKE vært i et forhold med meg😆 Aaalt for mye som foregår i hodet mitt når tingen begynner å bli seriøst. Betatt, forelsket, og så avviser jeg kynisk og kaldt. Jeg er varmt og kald om hverandre. Stakkars dem som involverer seg med meg, og jeg føler jeg må advare folk. For jeg er rett og slett ikke god på et jevnt og traust forhold.

Bestevenninnen min er motsatt: dårlig dater, men veldig god på å være i forhold.

Anonymkode: f6e76...265

AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2020 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Mennesker endrer av og til utseende og personlighet, jeg er ikke den samme personen jeg var i 2019. Jeg har skjegg.

Hvis du føler at du kan ikke tenke å date noen som deg selv, hvordan forventer du å ha et forhold til noen andre? Jeg kjenner meg selv, jeg vet at jeg har problemer. Jeg er ikke perfekt, men jeg er heller ikke en håpløs katastrofe. Men jeg forstår også at det er mennesker som stadig takler en veldig vanskelig vekt på ryggen og kan ikke ha et stabilt liv. Så å være sammen med noen med samme "ryggsekk" betyr et større problem.
Vi snakker om en date, jeg synes det er bra å se oss selv fra et annet perspektiv.

Så ja, jeg kunne datet meg selv men jeg tror at bare en date. 

Anonymkode: d2de5...24a

Du burde senke kravene utover iallfall. Det er nok de færreste med en mindre ryggsekk fra fortiden som gidder å finne seg i å hjelpe en med større ryggsekk som de ikke har forutsetning for å forstå. Det vil ikke være grunnlag for noe mental kjemi. Og man skal ha både fysisk og mental kjemi for noe varig. Som du sier det selv, det holder med en date. Jeg hadde helst sluppet date også, med noen som var såpass i andre enden. Jeg har venninner som har holdt ut med nok gæernskap. Hvorfor? Desperate? 

Anonymkode: 25ad8...f45

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kunne helt klart datet meg. Er sosialt oppegående, kommer velkledd på date, har alltid gjort mer flid med eget utseende, og er generelt en flink dater. Prater og lytter om hverandre, pleier å ja gode samtaler på dates. God på å ta initiativ og finne passende steder å treffes.

Derimot kunne jeg IKKE vært i et forhold med meg😆 Aaalt for mye som foregår i hodet mitt når tingen begynner å bli seriøst. Betatt, forelsket, og så avviser jeg kynisk og kaldt. Jeg er varmt og kald om hverandre. Stakkars dem som involverer seg med meg, og jeg føler jeg må advare folk. For jeg er rett og slett ikke god på et jevnt og traust forhold.

Bestevenninnen min er motsatt: dårlig dater, men veldig god på å være i forhold.

Anonymkode: f6e76...265

Jeg er også som venninnen din, og ender opp med menn som er som deg og varm, kald. Er så dårlig match, for de er supre i starten og drar meg ut av skallet mitt siden jeg er sjenert og keitete i datingfasen, så når jeg blir trygg og er en god kjæreste (for det er jeg, gir mye kjærlighet og omsorg), så snur de om å blir iskalde og avvisende. Kanskje nøkkelen er å gå etter de som er dårlige datere 🙈😅

Anonymkode: 79d3e...7ac

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Dette var en morsom problemstilling.

Nei, jeg hadde nok ikke datet meg selv, pga usikkerheten og sjenertheten min.

Nå er jeg plutselig ikke så frustrert over at jeg ikke får noen matcher på tinder. Lol.

Anonymkode: 5cdec...64a

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Jeg, meg og vi hadde hatt det topp. Men det hadde jo gått veldig galt, da jeg har behov for noen som holder igjen, selv er jeg en virvlvind og stopper ikie før noen stopper meg. Og har nå erfart at jeg trenger å stoppe

Anonymkode: 7f909...29c

AnonymBruker
Skrevet

Det kunne jeg. Jeg er omsorgsfull, tøysete og kinky. Det er alt jeg ber om i en date 😁

Anonymkode: 4c5a1...929

Skrevet

Definitivt!

Dvs. om jeg kunne fått date "meg-selv" i en dame-variant!  :lillesky:

Kan vel knapt ha et bedre utgangspunkt for å lykkes med forhold enn å date noen som forstår deg 100%, liker de samme tingene, som man alltid vet hvor man har, og aldri trenger å være usikker på.  Pærfekt,og kan neppe bli stort bedre, spør du meg! :Nikke:

Du får bare si ifra om du klarer å konstruere ett apparatus som vil gjøre dette til en mulighet, TS! Im down!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...