Gå til innhold

Skorpions kamp mot kiloene


Skorpion91

Anbefalte innlegg

Godt å høre at vi er flere @Bokdamen. Du kommer til å sette pris på at du ikke hadde det i hus når du har neste veiedag 😅 Må prøve å finne de lyspunktene enn kan. Å være syk med ansvar for barn er blytungt. Det fine med å grue seg er at det ofte ikke blir sååå ille som enn hadde tenkt 😅 Lykke til i morgen og god bedring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir virkelig ikke helt klok på formen min. Kroppen og forsåvidt hodet vil så masse. Men med en gang jeg begynner å gjøre noe kommer hodepinen, eller jeg blir utrolig sliten. Tok meg en dusj for nesten 1 time siden, ligger fremdeles på sofaen tappet for energi etter det. Samtidig som jeg er smålig rastløs og ser på alt rundt meg så jeg kunne ha gjort. Jeg blir gal 😩 Burde nok også ha jobbet, kan fint ha hjemmekontor. Men har på ingen måte konsentrasjon nok til å jobbe. Alt er på mange måter bare skikkelig dritt. Samtidig som jeg er veldig glad for at jeg ikke var blitt skikkelig dårlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var delmål 1 nådd. 🎉

Startvekt 15/02: 109 kg

22/02: 108,2 - 0,8 kg 

02/03: 106,4 -1,8kg

09/03: 105,8 -0,6kg 

16/03: 104,9 -0,9kg Delmål 1🎉

Total nedgang: 4,1 kg

Vekt igjen til delmål 1: -0,1 kg

Vekt igjen til delmål 2: 5kg 

Jeg lå å kruset rundt 105 -106 i november, men kom meg aldri under 105 så det var deilig å nå komme over(under) den kneika 😀 Vet ikke helt hva som skal være premie for nådd delmål, men må nok finne på noe. Har alltid feiret slik med kake, men det blir jo litt feil nå 😅

Neste delmål blir 2 sifferet, håper jeg kan kanskje kan nå det før 1 mai. Burde i teorier være mulig på 6 uker, men med påsken midt inni der er jeg litt usikker. Hvis jeg ikke når det før første mai er det ikke krise, så lenge trenden går nedover så får det ta den tiden det tar. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med første delmål! 🥳👏

Min første premie var en Fitbit som har blitt fast inventar. Kjøpte den i utgangspunktet for å få et mer bevisst forhold til antall skritt, men det ballet på seg med økt puls og registrering av trening. Ellers kan du gå for noe som føles godt, men ikke er mat. En fotmassasje, hjemmespa med ny neglelakk og ansiktsmaske/fotpleie. Uansett hva du går for; unn deg den belønningen, det er vel fortjent ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Bokdamen 😀 

Har hatt Fitbit i mange år, blir litt fortvilet når jeg må gå uten og mister statistikk 😅🙈 Men det er jo egentlig en veldig god belønning for nådd mål, ett spark i rumpa for å bevege seg mer 😊 Tror jeg har kommet frem til at jeg skal ta meg en tur til frisøren, det trengs. Har ikke vert hos frisøren siden i fjor sommer 🙈 Er rart hvordan jeg har latt resten av kroppen forfalle når jeg synes jeg er for stor. Er liksom ikke vits å prøve å gjøre seg fin, det funker ikke likevel 🤷🏼‍♀️

Der skjedde noe veldig rart i går. Mannen og minstemann gikk en tur i går, så jeg var alene hjemme for første gang på en uke eller noe sånt. Uten å tenke meg om var det første jeg gjorde å gå i skapet og hente en sjokolade. Tenkte egentlig ikke over hva jeg gjorde før jeg hadde spist halve sjokoladen. Jeg må ha handlet på vane eller noe slik 🤷🏼‍♀️. Det som gjorde det hele enda rarere var at etter jeg hadde spist denne sjokoladen så ble jeg skikkelig kvalm og uggen. Har ikke reagert sånn når jeg har spist godteri i helgene, men har ett lite håp om at mysimba kanskje gjør at jeg blir kvalm av å spise godteri fremover, det gjør alt mye lettere 🙈

Merker også at jeg blir MYE fortere mett nå. Til lunsj i dag klarte jeg bare å spise ett polarbrød, jeg har alltid spist to og hatt lyst på mer. Var også en morgen jeg bare klarte å spise en skive med egg. Jeg har alltid spist to skiver til frokost. Så jeg sliter litt med å forsyne meg med mat for tiden. Tar samme mengde som før, men klarer ikke å spise det. Men jeg må jo snart lære meg hvor mye jeg klarer å spise nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt dag.

Var skikkelig sliten og lei når jeg kom hjem fra jobb, hadde mest lyst til å legge meg med en gang jeg kom inn døren. Den luksusen finnes ikke når man har to barn og ta seg av. Minste nekter å være alene hvis han ser meg. Da kryper han bort og begynner og klatre på meg eller sutrer til jeg plukker han opp. Det er jo egentlig veldig koselig, men fryktelig slitsom når enn helst vil ha 5 minutter for seg selv. Eldste er trassig og sliten etter lang uke i barnehagen så hun har utagert fra hun kom hjem til hun la seg. Det har bare vert sutring og kjefting på alle kanter. Jeg har hatt noen skikkelig tøffe uker psykisk, og jeg har klart å holde meg oppe ved å holde meg opptatt nesten hele tiden. Nå kjenner jeg at deg er mye jeg ikke har prosessert som burde prosesseres. Jeg burde ha brukt de siste to ukene til å sørge. I stedet har jeg ignorert at det har skjedd. En overlevelses strategi som funker i en kort periode, men som fort tar deg igjen. 

Så da jeg var ute å handlet litt tidligere var jeg skikkelig stolt da jeg gikk ut av butikken og ikke hadde kjøpt noe usunt. Så klarte jeg å komme på den fantastisk gode unnskyldninger at jeg trengte noe til lunsjen på jobb i morgen og måtte dra innom en til butikk. Da var vilje styrken min knekt og jeg satt ett kvarter i bilen og spiste is mens jeg ikke hadde lyst å kjøre hjem 😅 Forstår ikke hvorfor jeg måtte kjøpe den isen, ingenting ble bedre av det. Heller tvert i mot, nå er jeg irritert på at jeg spiste den. 

Måtte bare få ut litt frustrasjon, det hjelper merkelig nok å skrive om det 🤷🏼‍♀️. Nå skal jeg legge meg litt alene i sengen og høre på lydbok til jeg sovner. Krysser fingrene for at jeg kanskje får prosessert litt så jeg får en bedre dag i morgen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett jeg skrev innlegget på torsdag kom mannen og sa at han hadde tenkt å legge seg. Han måtte vente ett kvarter så jeg i det minste fikk litt alene tid 😂 I går var mannen på klatring, så da fikk jeg hele kvelden for meg selv. Det var så utrolig deilig, og noe jeg virkelig trengte. Pga sykdom og all annen dritt var det en mnd siden mannen var ut ev huset og jeg fikk en kveld alene 😲 

I helgen begynte vi å rydde litt i alt som er stuet bort i kriker og kroker her. Fikk solgt to store IKEA poser med klær barna har vokst ut av, og en vogn. Det er så utrolig deilig å kvitte seg med litt ting. Vi har liksom ikke helt fått det grunnleggende systemet som gjør at vi klarer å holde det ryddig her, så vi lever i konstant rot og vet ikke hvor noe er. Merker at det begynner å tære på. Nå vil jeg bare kvitte meg med så mye som mulig så vi kanskje har ett håp om å få litt orden. Er det flere enn oss som bruker 100 år på å komme i orden etter å ha flyttet? 🙈

Siden psyken ikke er helt på topp blir det tatt mange rare valg jeg i ettertid ikke klarer å forstå hvorfor jeg har tatt. Så har blitt litt for mye dårlig mat/godteri. Det er jo dette jeg på mange måter må jobbe med. Jeg må klare å ta gode valg selv om livet ikke er helt på topp. Men jeg er mer bevisst på mine handlinger nå, det er kanskje en god start? 🤔

Vekten i dag var nede på 104, en nedgang på 0,9 kg. Kan være fornøyd med det etter en så dårlig uke 😊

Startvekt 15/02: 109 kg

Uke 1 22/02: 108,2 - 0,8 kg 

Uke 2 02/03: 106,4 -1,8kg

Uke 3 09/03: 105,8 -0,6kg 

Uke 4 16/03: 104,9 -0,9kg Delmål 1🎉

Uke 5 23/03: 104 -0,9kg 

Total nedgang: 5 kg

Vekt igjen til delmål 2: 4,1kg 

Så får vi se hvordan denne uken går, det skal feires rund dag i familien så blir nok en helg med mye kaker og kos. Kan nok ikke håpe på store nedgangen, men håper i hvertfall at det går nedover 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Skorpion91 Jeg har det på akkurat samme måte med huset her. Bare rot og jeg finner aldri det jeg trenger, selv om jeg vet jeg så det for kort tid siden og tramper irritert rundt og lover meg selv at NÅ skal jeg ta meg sammen og organisere. Men kommer aldri så langt at jeg noen gang blir ferdig virker det som...! 

Så bra med nedgang selv om uka har vært tung! 👏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at vi ikke er alene @Green_Harmony 🙈 Vi er heldigvis i gang med rydding nå, men det går vel en uke eller 2 så er vi tilbake til det gamle 😅 Men tillater meg selv å ha ett lite håp om at det kan bli bra til slutt 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 15/02: 109 kg

Uke 1 22/02: 108,2 - 0,8 kg 

Uke 2 02/03: 106,4 -1,8kg

Uke 3 09/03: 105,8 -0,6kg 

Uke 4 16/03: 104,9 -0,9kg Delmål 1🎉

Uke 5 23/03: 104 -0,9kg 

Uke 6 30/03: 104 -

Total nedgang: 5 kg

Vekt igjen til delmål 2: 4,1kg

Ikke veldig motiverende resultat i dag, men kom ikke som en overraskelse. Jeg har vert ute på restaurant 2 ganger og har spist både kaker og vafler. Var dog veldig kjekt å spise ute, for første gang var jeg mett etter ett måltid på restaurant 🙈 Første dagen var jeg egentlig mett etter forretten og klarte ikke å spise opp hovedretten. Er første gang jeg ikke har blitt skuffet over at ingen andre vil ha dessert. 

Ellers har jeg vert på ett jobbintervju, og jeg har så SINNSYKT! lyst på denne jobben. Jeg blir helt nervøs bare å tenke på det. Har selvfølgelig over analysert alt jeg sa på intervjuet og føler jeg bare sa alt feil og ikke fikk skikkelig frem hvem jeg egentlig er og hva jeg kan. Så nå håper jeg bare telefonen ringer, eller mailen kommer snart så jeg kan legge dette bak meg. Jeg er sliten av å tenke på det 😅 Jeg fikk beskjed om at jeg er en av tre kandidater, men føler likevel jeg ikke har en sjanse 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Krysser fingrene for deg 🤞 Jeg driver også å ser meg om etter en ny jobb og føler på presset selv om å prestere bra.. Håper selvtilliten kommer seg snart så jeg tørr å satse! 

Du fortjener en klapp på skuldra, selv om vekta ikke gikk ned så holder du deg stabil selv med noen velfortjente turer på restaurant, vafler og kake! Dette går veien 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Green_Harmonyog lykke til med jobb søking. Det er en veldig spennende prosess. Dessverre (eller heldigvis) har jeg det egentlig veldig fint der jeg er nå. Så jeg søker på veldig få jobbe og kommer inn til intervju på enda færre. Da blir det ikke så mye intervju trening, som jeg sårt kunne trengt når drømmejobben dukker opp. Har heldigvis klart å roe meg litt ned nå, og godt er det. Kan ikke gå rundt å være nervøs og over analysere alt før jeg får ett svar. Jeg vet at jeg er en av tre på en stilling med over 50 søkere, så bør egentlig være veldig fornøyd med det og ta det som en selvtillit boost hvis det ikke går veien. 

Ellers går alt som heter kosthold til helvete for tiden, jeg har på mange måter bare totalt sklidd tilbake til gamle uvaner. Jeg skulle aldri ha smakt de nye stupedama dropsene (? Kan vel egentlig ikke kalle det drops, men finner ikke bedre ord 😅). Jeg har fått helt fullstendig dilla, og har av ulike grunner måtte kjøpe lunsj hver dag denne uken, så da har eg revet med meg en pose med disse som jeg spiser til kl 2 knekken, HVER dag. Det er jo helt krise. Så her må jeg bare filleriste meg selv litt å fokusere litt mer på kosthold. Merker veldig godt at jeg sliter med viljestyrken når hodet mitt er opptatt med andre ting. Jeg er så sliten i hodet at jeg orker ikke å ha noen tanker eller ta noen valg i forhold til mat, jeg bare handler på impuls. 

I går var jeg også en tur på kafe. Hadde egentlig ikke tenkt å spise noe, bare ha noe å drikke. Men når alle andre spiste desserter ble det helt unaturlig for meg å ikke gjøre det. Kjente ikke de andre som var der godt nok til at jeg var komfortabel med å fortelle at jeg prøver å gå ned i vekt. 

Det er godt det er helg i morgen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 15/02: 109 kg

Uke 1 22/02: 108,2 - 0,8 kg 

Uke 2 02/03: 106,4 -1,8kg

Uke 3 09/03: 105,8 -0,6kg 

Uke 4 16/03: 104,9 -0,9kg Delmål 1🎉

Uke 5 23/03: 104 -0,9kg 

Uke 6 30/03: 104  -

Uke 7 06/04: 102,9 -1,1kg

Total nedgang: 6,1 kg

Vekt igjen til delmål 2: 3kg

For en deilig start på dagen. Etter å ha kruset rundt 103-104 i 2 uker så var vekten plutselig på 102,9 i dag. Ble ganske overrasket. Det laveste jeg har vert de to siste ukene er 103,7, så hvor dette kom fra vet jeg ikke helt. Men jeg skal ikke klage. 

Har begynt å telle litt kalorier, mest for at helgene ikke skal gå helt barnas. Men gjør det veldig på øyemål. Jeg orker ikke å veie maten og alt det styrer der. Så middagen tar jeg enten på øyemål eller så legger jeg inn 700, de gangene jeg har telt kalorier og veid maten har jeg sjelden eller aldri gått over 700 til middag. Og om jeg spiser 1200 eller 1400 en dag så er det ikke det som betyr mest. Gjør det mest fordi jeg tar mye mer bevisste valg når jeg må registrere alt. 

Jeg er veldig spent på hvordan påsken kommer til å gå. Vi skal være mesteparten av påsken enten på fjellet med min familie eller sammen med mannens familie, så blir nok mye kos her og der. Er mye vafler, pølser og lapper når vi er på fjellet. Er jo nesten umulig å unngå slike fristelser når alle samles for å spise og andre har bestemt menyen. Men det blir nok også mye skiturer, så kommer nok til å være mye mer aktiv enn jeg pleier. 

Har fremdeles ett bitte lite håp om å være tosifret før 1 mai. Det skal i teorien kunne gå, men med påsken inni der så blir jeg litt skeptisk. 

Ellers har jeg ikke hørt noe mer om jobben, så har ingen tro på at jeg har fått den. Men blir likevel sygt nervøs hver gang telefonen ringer og jeg ikke kjenner nummeret 😅 Så lenge jeg ikke har fått mail om at de valgte noen andre er det håp, men det blir bare mindre og mindre for hver dag som går. De satt at de kom til å ta en beslutning ganske fort, så får håpe jeg har fått en avklaring før påske. 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Startvekt 15/02: 109 kg

Uke 1 22/02: 108,2 - 0,8 kg 

Uke 2 02/03: 106,4 -1,8kg

Uke 3 09/03: 105,8 -0,6kg 

Uke 4 16/03: 104,9 -0,9kg Delmål 1🎉

Uke 5 23/03: 104 -0,9kg 

Uke 6 30/03: 104 -

Uke 7 06/04: 102,9 -1,1kg

Uke 8 13/04: 102,8 -0,1 kg

Uke 9 20/04: 102,2 -0,6 kg

Total nedgang: 6,8 kg

Vekt igjen til delmål 2: 2,3 kg

Overraskende nok har jeg klart å holde litt nedgang igjennom påsken. Det ble på ingen måte så mange skiturer og slik jeg hadde sett for meg. Ble mye på hytta med barna. Så må si meg fornøyd med en nedgang på 0,7 kg de to siste ukene. Jeg fikk veid meg forrige onsdag, men påsken tok meg så fikk ikke oppdatert 🙈

Nå har endelig våren kommet for fult her. I dag syklet jeg til jobb for første gang etter jeg fikk minstemann. 4 km på El sykkel vel og merke, men det er da noe. Når mannen begynner å jobbe igjen må jeg sykle hver dag, han må ha bilen, så er greit å få inn den vanen. 

I kveld har jeg lekt utholdenhetsleken med minste. Usikker på hvem som vinner for han sover enda ikke. Men det er en god treningsøkt, å legge over 11 kg ned i sengen over 100 ganger er ganske tungt. 😅 Må prøve å se det positive i slike kvelder 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 15/02: 109 kg

Uke 1 22/02: 108,2 - 0,8 kg 

Uke 2 02/03: 106,4 -1,8kg

Uke 3 09/03: 105,8 -0,6kg 

Uke 4 16/03: 104,9 -0,9kg Delmål 1🎉

Uke 5 23/03: 104 -0,9kg 

Uke 6 30/03: 104 -

Uke 7 06/04: 102,9 -1,1kg

Uke 8 13/04: 102,8 -0,1 kg

Uke 9 20/04: 102,2 -0,6 kg

Uke 10 27/04: 100,8 -1,4 kg

Total nedgang: 8,2 kg

Vekt igjen til delmål 2: 0,9 kg

Jeg hadde en skikkelig dritt dag i går. Alt gikk galt og jeg hadde null tålmodighet, tror ikke jeg har vert så trøtt og sliten før. Da var det sygt deilig med denne oppturen på vekten i dag. Jeg har sånn vekt hvor den hopper litt rundt mellom tall før den "bestemmer" seg for ett. I dag var den nedom 99,9 før den landet på 100,8. Jeg har ikke sett 99 tallet siden juni 2018 😱. Har enda ett bitte lite håp om tosifret før 1 mai, tror ikke det går. Men før 17 mai burde det være i boks 🤞

Til tross for nydelig vår vær er jeg ekstremt sliten for tiden. Tror kanskje jeg spiser litt for lite, eller dårlig sammensatte måltider. Jeg spiser så mye jeg klarer, men må kanskje prøve å spise litt annerledes. På fredag hadde jeg en ganske travel dag på jobb. Glemte å spise frokost, kastet bare i meg ett frokostbrød i 10 tiden. Da jeg kom hjem spise jeg en taco lefse til middag, og det var det. Jeg var ikke sulten, jeg merket egentlig ikke at jeg hadde spist så lite bortsett fra en skikkelig hodepine som kom ila ettermiddagen. Synes nesten det er litt skremmende at jeg kan spise så lite og ikke være sulten. Jeg avsluttet arbeidsdagen på fredag med 2 timer i ett møte hvor det sto en kake foran meg hele møtet, jeg hadde ikke lyst på en gang. Tror aldri jeg hadde klart å holde meg borte fra den kaken tidligere. 

Nå håper jeg varmen kommer litt tilbake, og at energinivået øker litt i tiden fremover så jeg kan få kommet meg litt ut på tur på kveldene. Neste uke får vi varmepumpe i 2 etg så da blir det kanskje mulig å sove også når det er varmt ute 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarte ikke å nå målet mitt med tosifret før mai, jeg mangler bare 900 så føler ikke jeg var så langt i fra 😅🙈 

Tok mål på fredag er gøy å se at det faktisk er en del endring der. Fikk litt lyst til å skrive ned de positive endringene som har skjedd, er rart hvordan man glemmer de små milepælene i hverdagen. Jeg har rotet frem buksene fra før jeg ble gravid med eldste (2018), de er fremdeles litt trange, men det er mulig å bruke dem. Buksene jeg brukte før jeg ble gravid med nr 2 er for store. I påsken hadde jeg verdens beste irriterende problem da turbuksen min "falt av" hele tiden. Bluser som var for trange passer også igjen. Jeg innbiller meg også at jeg klarer å sitte lengre på gulvet med barna før bena sovner. 

Endringene pillene gjør med metthetsfølelsen er også utrolig deilig, for første gang føler jeg at jeg kan spise normale mengder uten å bli sulten. I sosialt lag hvor jeg alltid tidligere måtte holde meg selv igjen for ikke å spise kakestykke nr alt for mye, er jeg nå fornøyd etter ett stykke. 

Ellers er jeg fremdeles veldig sliten, har hatt en travel helg hvor vi hadde alene dag med eldste på lørdag og 1 års dag for minste på søndag. Det kjente godt i går kveld da jeg kollapset på sofaen. I dag jobbet jeg bare 4 timer pga barnehagen greier, men slet likevel med å komme meg igjennom arbeidsdagen. Så i kveld bruker jeg litt tid på meg selv, og håper at litt energi kommer snikende tilbake. 

Sykkelen har vert på service, men nå er den tilbake så i morgen må jeg sykle til jobb igjen. Vet ikke helt om det er positivt eller negativt 😅

Målene 29/04 var:

Mage navle - 111 cm (-8)

Midje minst - 96,5 cm (-5,5)

Høyre arm - 34,5 cm (-1)

Venstre arm - 33 cm (-1,5)

Høyre lår - 70 cm (-6)

Venstre lår - 69 cm (-5) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke langt unna 2-sifret så dette går fint 👏 Og målbåndet viser jo at du har "skrumpet". Bra jobba 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Wit  😊

Plutselig var det onsdag igjen, den kommer som en like stor overraskelse for meg hver uke 😅 

Startvekt 15/02: 109 kg

Uke 1 22/02: 108,2 - 0,8 kg 

Uke 2 02/03: 106,4 -1,8kg

Uke 3 09/03: 105,8 -0,6kg 

Uke 4 16/03: 104,9 -0,9kg Delmål 1🎉

Uke 5 23/03: 104 -0,9kg 

Uke 6 30/03: 104 -

Uke 7 06/04: 102,9 -1,1kg

Uke 8 13/04: 102,8 -0,1 kg

Uke 9 20/04: 102,2 -0,6 kg

Uke 10 27/04: 100,8 -1,4 kg

Uke 11 04/05: 101 +0,2

Total nedgang: 8 kg

Vekt igjen til delmål 2: 1,1 kg

Vekten i dag kom ikke som en stor overraskelse, etter ettårsdagen forrige uke har det blitt litt for mye kaker og kakerester 🙈. Kostholdet siden påske har egentlig vert helt krise, så må stramme litt opp igjen. Mulig jeg skal begynne å telle kalorier igjen? 🤔

Har også lagt merke til noe ganske fasinerende de siste ukene. (Beklager hvis dette blir too much information 🙈) Jeg går som regel litt opp i helgene og så ligger jeg å kruser rundt den vekten frem til og med tirsdag. Så får jeg plutselig en kjempe nedgang på onsdagen. Forrige uke var vekten på tirsdagen 101,4, og onsdag var den 100,8. Det som er så rart er at jeg hver tirsdag har gått på do mye mer enn normalt 🙈😅 Det er akkurat som om kroppen slipper alt vannet og annet grums den har samlet opp ila helgen ila tirsdagen 🙈 Det som er mest fasinerende er at dette ikke skjedde i går, og jeg hadde heller ikke noen nedgang på vekten i dag. Men i dag derimot har jeg gått så mye på do at jeg faktisk ble flau på jobb 😅🙈 Så nå er jeg veldig spent på hva vekten viser i morgen, har ett lite håp om at den kanskje er litt bedre enn i dag 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt tilsvarende. Opp i helgen, men innen onsdag/torsdag er jeg tilbake der jeg var uken før. Har veiedag på fredag, og prøver alltid å få inn en joggetur på torsdag kveld. Joggingen får ofte fart på systemet og gjør at siste rest «slipper» før veiing. Har nesten gjennomgående ukens laveste vekt fredag morgen. Føles litt juks å rapportere den, men samtidig: så lenge jeg fortsetter i riktig retning må det være greit 😅

Heier på 2-sifret neste uke 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...