Gå til innhold

Tanken på at eksen ligger med en annen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tanken på at eksen ligger eller kommer til å ligge med noen andre er utrolig vond. Det er en stund siden det ble slutt og jeg har vel egentlig ikke kommet meg så mye fortere videre. Sliter også med BPD som gjør det ekstra vanskeligere med å gi slipp til tross for at typen var psykisk mishandlede og en horebukk. Kanskje det har gitt meg traumer som jeg ikke kan gi slipp på.

har hørt den regla om en eks er en eks. Man har ikke noe med hva personen gjør osv, men er det ingen andre som føler det samme? At den tanken er så vond, at personen skal dele de samme følelsene han gjorde for deg en gang med noen andre? 
Tilbake vil jeg ikke, men disse vonde tankene vil jeg gjerne ha bort😟 det er gått måneder. 
har ikke vedkommende på noe sosiale medier eller stalker han heller, jeg er uviten om alt av hva han gjør... men tankene på hva som kan være er liksom det som er vondt. Om han har funnet en ny eller om han har rota rundt 😔

Anonymkode: 54dca...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanker er ikke farlige, la de fly av sted. 

Kjenn etter på kroppen hvor du får vondt når tanken kommer, f. Eks vondt i brystet eller magen, legg en hånd på der det gjør vondt og stryk og trøst, mens du sier "i dont caaaaare", og så lar du tanken fly, og det vonde i kroppen senker seg og forsvinner helt. Gjenta hver gang, og vipps så er de borte. 

Testet og godkjent av meg, som har vært besatt av eksen i 8 år. Så han på butikken i dag for første gang siden rundt den tiden. Ble litt koko, men går bra nå. Stresser litt over at jeg hadde håret i hale og stygt pannebånd på meg. 

Anonymkode: 2be99...ee0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig vanlig med slike tanker og følelser. Selv de gangene jeg selv har valgt å gå, har det vært utrolig kjipt å tenke på eksen med en annen. Den gangen jeg ble forlatt, var tanken uutholdelig og ekstrem smertefull.

Men det går over! Og til slutt betyr det virkelig ingenting at denne personen har gått videre og funnet seg noen andre. 

Følelser er ikke farlig. Bare kjenn på dem, aksepter at de er der. La de komme og gå i bølger. Og til slutt gjør det ikke så vondt lenger.

Anonymkode: 3de3b...4be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...