Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 15. april 2020 #41 Skrevet 15. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om tatoverte kvinner ? Og generelt om tatoveringer ! Jeg er 22 år (dame) , ganske klassisk og feminin i stilen.. kan beskrive meg selv som ganske konservativ. Har slank kropp med 4 tatoveringer . En tiger på overarmen , en lotusblomst på ryggen med en arabisk skrift og noe jeg har designet litt selv på siden av låret (veldig feminin) mer tatoveringer vil jeg ikke ha. Men hva tenker dere egentlig når dere ser en tatovert kvinne ?😃 Anonymkode: ec011...52c Jeg legger merke til det om det utmerker seg og er flott laget. Ellers er tattoveringer en persoling greie og jeg bryr meg pent lite om andres tattoveringer enn mine egne.
Gjest Katerinaa1998 Skrevet 15. april 2020 #42 Skrevet 15. april 2020 (endret) Jeg hadde lyst til å få en tatovering (5x5) i fjor men det kom impulsivt, og etter å ha luftet litt i et par dager, tenkt over det, så ble det mindre og mindre ønskelig... såå, for meg er tatoverte mennesker = impulsive mennesker, og det kan være fint! - men som regel er ikke det en kompliment, da ☺️ Endret 15. april 2020 av Katerinaa1998
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 15. april 2020 #43 Skrevet 15. april 2020 "Det er ditt bilde" sa tattovøren min...
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #44 Skrevet 15. april 2020 Synes det er trist at folk skal ha et så banalt syn på tatoveringer i 2020. Trodde vi hadde kommet lenger enn dette hatet og at dømmingen av tatoverte mennesker skulle dø sakte men sikkert ut med de sure og bitre boomerne. Men nå som veldig mange har tatoveringer så skal vel flere være "kule" og hate på tatoveringer kun for å leke unike. "Nå som alle andre er tatoverte er det MYE finere å ikke ha tatoveringer!"... Vil alltid være noen som hater på populære ting. Selv synes jeg tatoveringer kan være utrolig sexy på kvinner, har så klart forskjellige preferanser når det kommer til stil, men sånt er det jo med alt (klesstil, hår, osvosv). Anonymkode: 369d2...be5 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #45 Skrevet 15. april 2020 Jeg har 3 tatoveringer (ingen syns med klær på, litt gjemt), kom til å tenke på at faktisk ingen jeg har datet eller vært sammen med har bemerket disse 🤔 2 av tatoveringene er store, blant annet den på hofta. Så min erfaring er at menn er likegyldige? 😂 vet ikke om det hadde vært annerledes med full sleeve da. Anonymkode: e9387...970 1
Eediyat Skrevet 15. april 2020 #46 Skrevet 15. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: du er merket som et dyr, det er bare så tacky ass Anonymkode: c41c1...ca7 Forventer ikke en annen uttalelse fra noen som har bodd under en stein hele livet. Jeg kan alltids dekke til eller fjerne tatoveringene mine, men du vil alltid være stygg på innsiden. Jaja 😄 5
rebony Skrevet 15. april 2020 #47 Skrevet 15. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg har 3 tatoveringer (ingen syns med klær på, litt gjemt), kom til å tenke på at faktisk ingen jeg har datet eller vært sammen med har bemerket disse 🤔 2 av tatoveringene er store, blant annet den på hofta. Så min erfaring er at menn er likegyldige? 😂 vet ikke om det hadde vært annerledes med full sleeve da. Anonymkode: e9387...970 Samme her. 😂 Har flere små tatoveringer og samboeren min legger ikke merke til de i det hele tatt, selv om han har vært åpen om at han ikke er så fan av tatoveringer. Vært flere ganger jeg har påpekt noe om tatoveringene mine og han sier "åjaa, glemte du hadde de". Å velge bort en partner fordi han eller hun har tatoveringer er for meg helt merkelig. Som sagt legger man ikke engang merke til de etter en stund, de blir bare en del av personen. 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #48 Skrevet 15. april 2020 1 minutt siden, Eediyat skrev: Forventer ikke en annen uttalelse fra noen som har bodd under en stein hele livet. Jeg kan alltids dekke til eller fjerne tatoveringene mine, men du vil alltid være stygg på innsiden. Jaja 😄 Tipper du er vokst opp blant flaskene 😂 Anonymkode: c41c1...ca7
SoWhat? Skrevet 15. april 2020 #49 Skrevet 15. april 2020 Syns tatoveringer kan være veldig fint. Det er jo en kunstform, og det liker jeg. 3
Eediyat Skrevet 15. april 2020 #50 Skrevet 15. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tipper du er vokst opp blant flaskene 😂 Anonymkode: c41c1...ca7 hEheHEhE. Hjelpes 🙄 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #51 Skrevet 15. april 2020 Har 5 tatoveringer og har aldri hørt noe negativt om de fra menn. Har på armen,håndleddet,leggen,nedover ribbeina og nedover hofta. Anonymkode: b29d4...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #53 Skrevet 16. april 2020 Jeg har to tatoveringer, tatt med 14 års mellomrom. Har aldri sett noen med like tatoveringer som meg. Ene er på armen og andre på leggen (motsatt side av hverandre). Begge er skjult med klær på, så mange vet ikke at jeg er tatovert. Da er det gøy å bare dra opp ermet eller rulle opp buksa litt og vise. Fikk den ene i gave fra første kjæresten min, og den andre har en venn av kjæreste nr 3 tatt (han har sitt eget tattisstudio). Har inntrykk av at folk synes de er fine 🙂. Har en drøm om en tredje tatovering og et mulig motiv også, men jeg tenker lenge før jeg evt. gjør det. Anonymkode: 5270f...4f7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #54 Skrevet 16. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du misforstod poenget mitt. 🙂 Poenget mitt er at uansett hvor mye en tiger og en lotusblomst betyr for deg, så er det jo veldig vanlige motiver å tatovere på seg. Mitt personlige inntrykk blir da at man tar tatoveringene fordi det er trendy motiv, ikke ut fra sin egen individualitet, som er noe jeg verdsetter høyt. Det betyr ikke at det er slik fra din side. Som førsteinntrykk ødelegger slike motiv for min del, mens andre motiv som ikke er like "klisjé" heller kunne ha hevet et førsteinntrykk. 🙂 men jeg har dekket cirka 80% av kroppen i tatoveringer, og er nok over gjennomsnittet opptatt av det. Anonymkode: 3e570...5f6 I dag er omtrent alt man kan finne på å sette på kroppen "mainstream" nettopp fordi det er en hel haug mennesker der ute som gjør det samme, enten det er tatto, piercing, scaring - whatever liksom. Alt er "trendy" for noen og jeg er like lite opptatt av hva du har eller ikke har tegnet på deg - og for meg er det å ha en mening om noen basert på det jeg selv oppfater når jeg ser deres ytre, mitt førsteinntrykk - noe jeg har lært meg over tid kun sier noe om meg da de aller aller fleste viser seg å være så mye mer enn det jeg ser så jeg passer meg vel (igjen for egen del) å sette andre i bås basert på meg selv. Men om det er en tilnerming som funker for deg så kjør på vær over gjenomsnittet opptatt av akkurat det, det er helt greit, men jeg våger påstå du går glipp av mye på den måten. Anonymkode: 57cce...78e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #55 Skrevet 16. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag er omtrent alt man kan finne på å sette på kroppen "mainstream" nettopp fordi det er en hel haug mennesker der ute som gjør det samme, enten det er tatto, piercing, scaring - whatever liksom. Alt er "trendy" for noen og jeg er like lite opptatt av hva du har eller ikke har tegnet på deg - og for meg er det å ha en mening om noen basert på det jeg selv oppfater når jeg ser deres ytre, mitt førsteinntrykk - noe jeg har lært meg over tid kun sier noe om meg da de aller aller fleste viser seg å være så mye mer enn det jeg ser så jeg passer meg vel (igjen for egen del) å sette andre i bås basert på meg selv. Men om det er en tilnerming som funker for deg så kjør på vær over gjenomsnittet opptatt av akkurat det, det er helt greit, men jeg våger påstå du går glipp av mye på den måten. Anonymkode: 57cce...78e Hvis du faktisk synes det er helt greit, så lurer jeg på hvorfor du skal argumentere med meg over det som er mine egne meninger og oppfatninger. Nå har jeg aldri fortalt deg noe som helst annet enn hvilket førsteinntrykk typiske trendy motiver gir meg. Jeg har ikke sagt noe om jeg bryr meg om det dersom jeg blir kjent med personen, for det er jo klart at jeg ikke gjør, noe annet hadde jo vært dumt. Du kan jo like gjerne argumentere med at folk som ikke liker jenter med silikonpupper, eller folk som forstørrer leppene sine går glipp av mye - og det er klart at man risikerer det. Jeg hadde aldri utelukket noen personer fra livet mitt basert på noe overfladisk. Men et visst førsteinntrykk får man naturligvis, det er jo umulig å unngå. Men nå er det jo engang slik at folk tar tatoveringer som gjenspeiler seg selv og sin smak. Det er stort sett lett å se forskjell på en som er over gjennomsnittet opptatt av tatoveringer, som har en fullsleeve som er designet av tatovøren og kunden gjennom utallige timer med tegning, prøving og feiling av plassering osv, og en som kommer inn og vil ha den samme lotusblomsten som X antall andre. Samboeren min er tatovør og har vært det i snart 30 år, og hun forteller at fortsatt er roser, kinesiske tegn og ferdiglagete "eksempeltatoveringer" ekstremt populære. Om du går inn i en hvilken som helst tatoveringssjappe, så finner du en del tigre og lotusblomster på "ferdiglaget"-listene deres altså. Jeg respekterer alle, og folk må kjøre på med nøyaktig det de vil tatovere på seg for min del - men jeg blir ekstremt mye mer interessert i en jente som har brukt mye tid, kreativitet og penger på tatoveringene sine enn en som sannsynligvis gikk inn og sa "hei, jeg vil gjerne ha "den" lotusblomsten på underarmen". Anonymkode: 3e570...5f6 1
Gjest Alterego666 Skrevet 16. april 2020 #56 Skrevet 16. april 2020 Jeg tenker alltid «jeg håper du liker dem like godt når du er 60». Utover det reagerer jeg bare på de som er virkelig fine eller virkelig stygge, og jeg ser få som faller i noen av karegoriene. Har vurdert å ta selv, men kommer ikke til å gjøre det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå