AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #21 Skrevet 15. april 2020 Selv liker jeg tatoveringer og har det som en stor lidenskap i livet mitt. Så for min del har det litt med hvilke motiv hun har valgt. F.eks. dine tatoveringer hadde gitt meg inntrykk av at du følger trender og ikke er så selvstendig. Det trenger ikke å være tilfellet, men tiger og lotusblomst er ikke akkurat noe som skriker at du liker å skille deg ut. Anonymkode: 3e570...5f6 5
Calypso Skrevet 15. april 2020 #22 Skrevet 15. april 2020 Hvorfor bry seg om hva andre mener? Det er din kropp. 1 time siden, Pianomann skrev: Synes det er sexy med tættiser. Tenker de som har de er kette på tråden og ville i senga. Nåja, jeg har en del tatoveringer selv men har levd i frivillig sølibat siden 2011 og finner sex generelt lite interessant. Men... hurra for fordommer. 3
hocane Skrevet 15. april 2020 #23 Skrevet 15. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om tatoverte kvinner ? Ser lite feminint ut. Liker det ikke 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #24 Skrevet 15. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om tatoverte kvinner ? Og generelt om tatoveringer ! Jeg er 22 år (dame) , ganske klassisk og feminin i stilen.. kan beskrive meg selv som ganske konservativ. Har slank kropp med 4 tatoveringer . En tiger på overarmen , en lotusblomst på ryggen med en arabisk skrift og noe jeg har designet litt selv på siden av låret (veldig feminin) mer tatoveringer vil jeg ikke ha. Men hva tenker dere egentlig når dere ser en tatovert kvinne ?😃 Anonymkode: ec011...52c Eg likar ikkje tatoveringar verken på damer eller menn. Som ein annan postar over sa det; likar best rein hud. Anonymkode: cc9d7...3fc 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #25 Skrevet 15. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv liker jeg tatoveringer og har det som en stor lidenskap i livet mitt. Så for min del har det litt med hvilke motiv hun har valgt. F.eks. dine tatoveringer hadde gitt meg inntrykk av at du følger trender og ikke er så selvstendig. Det trenger ikke å være tilfellet, men tiger og lotusblomst er ikke akkurat noe som skriker at du liker å skille deg ut. Anonymkode: 3e570...5f6 jeg har ikke blekk for "å skille meg ut" men fordi JEG liker det, fordi de jeg har på kroppen har en betydning for meg, noe jeg regner med de aller fleste egentlig tenker - at tattisen er for deres egen del og ikke nødvendigvis som et budskap til andre folk.. Anonymkode: 57cce...78e 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #26 Skrevet 15. april 2020 Kommer litt ann på hvilke typer tattoveringer det er snakk om. Men som oftest synes jeg det er jævlig sexy. Anonymkode: a52e3...d0c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #27 Skrevet 15. april 2020 Bedre med store deler av kroppen dekket, enn noe moteikoner på armene. Alt eller ingenting for meg. Anonymkode: a52e3...d0c
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. april 2020 #28 Skrevet 15. april 2020 Stort sett stygt, både på menn og kvinner. Noen veldig få har en stil som passer til det, men på de fleste ser det bare malplassert ut.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #29 Skrevet 15. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg har ikke blekk for "å skille meg ut" men fordi JEG liker det, fordi de jeg har på kroppen har en betydning for meg, noe jeg regner med de aller fleste egentlig tenker - at tattisen er for deres egen del og ikke nødvendigvis som et budskap til andre folk.. Anonymkode: 57cce...78e Du misforstod poenget mitt. 🙂 Poenget mitt er at uansett hvor mye en tiger og en lotusblomst betyr for deg, så er det jo veldig vanlige motiver å tatovere på seg. Mitt personlige inntrykk blir da at man tar tatoveringene fordi det er trendy motiv, ikke ut fra sin egen individualitet, som er noe jeg verdsetter høyt. Det betyr ikke at det er slik fra din side. Som førsteinntrykk ødelegger slike motiv for min del, mens andre motiv som ikke er like "klisjé" heller kunne ha hevet et førsteinntrykk. 🙂 men jeg har dekket cirka 80% av kroppen i tatoveringer, og er nok over gjennomsnittet opptatt av det. Anonymkode: 3e570...5f6 3
Emma Belikova Skrevet 15. april 2020 #30 Skrevet 15. april 2020 17 timer siden, draug 75 skrev: Så og så. Tattiser på overarm og skuldre kan jeg styre meg for, fordi overarmer og skuldre ikke er noe å framhevehos kvinner. Mer fokus - feminine steder om du vil - som midje. Jeg er også svak for tatoveringer i nakken, ankelen osv, jada, jeg vet det er tynn, følsom hud og "vondest" å bli tatovert de. Jeg har tre tatoveringer; på håndleddet, i nakken og på utsiden av den ene ankelen. 😊 1
miss summers Skrevet 15. april 2020 #31 Skrevet 15. april 2020 7 timer siden, Carrot skrev: Jeg har aldri fått negative kommentarer på mine, men jeg tenker vel at så lenge jeg liker dem og meg selv så er det ikke så viktig hva andre syns. Men jeg tror ikke de som ikke kjenner meg privat egentlig vet at jeg har mange tattoos heller, den eneste som "avslører meg" er det de evt ser om jeg velger vise de.. Samme her. Har aldri brydd meg så mye om hva andre syns om meg og kroppen min generelt heldigvis. Typen liker dem ikke, men han liker meg da ☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #33 Skrevet 15. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om tatoverte kvinner ? Jeg synes det er forferdelig stygt. Menn ser ikke rett ut med det, og damer som i utgangspunktet er pene skapninger ser ut som huldra med tatoveringer Anonymkode: 863db...185 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #34 Skrevet 15. april 2020 Jeg er kvinne, og jeg mener det kan være fint. Det kommer an på motivet, og hvor dyktig tatovøren er. Jeg tror ikke gutta er klar over hvor mange kvinner det er som har tatovering, det er flere kvinner nå som tatoverer seg, enn menn. Mistenker at de fleste menn tenker på stilen Old school, når de tenker tatoveringer, og ikke har peiling på alle de andre stilene. Alt i alt synes jeg kvinner selv bør bestemme om de vil ha en tatovering, eller ikke, og hvilket motiv eller stil de eventuelt vil ha. Drit i hva andre mener. Kan legge til at jeg vurderer en «femi» en for å dekke over et arr. Har motividé, som jeg vil kunstneren av en tatovør skal tegne. Men hun er svindyr, og det er mange måneders ventetid. Anonymkode: 2c716...567 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #35 Skrevet 15. april 2020 Hvis det er en trendy tatovering tenker jeg på hvorfor hun er opptatt av å ha nettopp det som «alle» kvinner har, på et sted hvor «alle» har den. Men jeg er positiv til at kvinner tatoverer seg, de fleste gjør det for seg selv, ikke for andre. Jeg har sett menn med tatoveringer jeg synes er kule, og med sånne jeg synes er harry. Uansett ville det ikke hatt noen betydning for om jeg ville ha sex med ham eller ikke, bortsett hvis det var i ansiktet. Det synes jeg er turn-off. Har selv en tatovering som tatovøren tegnet spesielt for meg, etter en idé jeg fortalte om. De kvinnene som har sett den har uten unntak vært positive, og syntes fargene var veldig fine. De menn som har sett den, har enten syntes den var kul, eller gitt blaffen. Anonymkode: 2c716...567 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #36 Skrevet 15. april 2020 Jeg har flere, og har datet menn som ikke liker tatoveringer. Hadde jeg hatt oppetter halsen og mer ekstrem stil, kanskje noen hadde tenkt seg om. Men de syns resten er bra, sà da spiller det ingen rolle. Anonymkode: 98029...c5f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #37 Skrevet 15. april 2020 Ikke pent, ganske harry og gjør at kroppen ser litt skitten ut. Anonymkode: 7eef4...34b 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #38 Skrevet 15. april 2020 Det er stygt😕 Anonymkode: c41c1...ca7 2
Eediyat Skrevet 15. april 2020 #39 Skrevet 15. april 2020 Jeg har mange tatoveringer, full sleeve bl.a, og jeg takker min mor sååå mye for å ha oppdratt meg til og ikke bry meg om hva andre synes om kroppen min. Sikkert mange som ikke liker tatoveringene mine, men vet du hva? Det er i så fall deres problem, ikke mitt 😄 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #40 Skrevet 15. april 2020 Akkurat nå, Eediyat skrev: Jeg har mange tatoveringer, full sleeve bl.a, og jeg takker min mor sååå mye for å ha oppdratt meg til og ikke bry meg om hva andre synes om kroppen min. Sikkert mange som ikke liker tatoveringene mine, men vet du hva? Det er i så fall deres problem, ikke mitt 😄 du er merket som et dyr, det er bare så tacky ass Anonymkode: c41c1...ca7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå