Gå til innhold

Tatoverte kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om tatoverte kvinner ? Og generelt om tatoveringer ! Jeg er 22 år (dame) , ganske klassisk og feminin i stilen.. kan beskrive meg selv som ganske konservativ. Har slank kropp med 4 tatoveringer . En tiger på overarmen , en lotusblomst på ryggen med en arabisk skrift og noe jeg har designet litt selv på siden av låret (veldig feminin) mer tatoveringer vil jeg ikke ha. Men hva tenker dere egentlig når dere ser en tatovert kvinne ?😃

Anonymkode: ec011...52c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snur i døra. 

• Liker 6
Skrevet

Akkurat som på menn kan det være skikkelig fint om det er fine motiv som passer sammen og passer med stilen ellers. En noelunde hipster og feminin stil sammen med f.eks fargerike og/eller geometriske tatoveringer er noe jeg legger positivt merke til. Så ser på det, tenker det er fint om det er det, og det er det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Hey! Hva har hun valgt å ha da? Lurer på hvem som har gjort det!"

Anonymkode: ba836...707

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva det er. Tatoveringer generelt er lekkert synes jeg, men jenter som har «typiske jentetatoveringer» som blomster, tekst ala Live Laugh Love og andre kleine sitat, infinitytegn, fjær, drømmefanger, fugler osv er så innmari turn-Off. Det viser jo bare hvor uoriginale de er som har det samme som «alle» andre.

Anonymkode: 8ebcc...9cc

• Liker 4
Skrevet

Så og så.

Tattiser på overarm og skuldre kan jeg styre meg for, fordi overarmer og skuldre ikke er noe å framhevehos kvinner. Mer fokus - feminine steder om du vil - som midje. Jeg er også svak for tatoveringer i nakken, ankelen osv, jada, jeg vet det er tynn, følsom hud og "vondest" å bli tatovert de.

Skrevet

For det første tenker jeg stort sett at "ren" hud er så fint i seg selv at det er synd når den "skitnes" til. For det andre lurer jeg kanskje litt på hvor reflektert en er og hvor mye en har planlagt, om en i begynnelsen av livet tar en livsvarig "moteavgjørelse", og hvis det var en person som stod meg nær ville jeg kanskje vært litt bekymret om jeg fikk inntrykk av at de her lot seg rive med av en trend, men det finnes jo også tilfeller der jeg tenker at det er en veloverveid og betydningsfull tatovering.

Slengbuksene og platåskoene kunne en tross alt legge vekk da det var ut :P 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke noe som helst, med mindre det er veldig flotte tattoveringer, veldig stygge tattoveringer, eller de er plassert et eller annet morsomt sted. 

Anonymkode: 73272...ea9

• Liker 2
Skrevet

Det er min personlige mening, men full sleeve/masse tattos er ikke fint på noen som helst. Spesielt ikke når man har tattovert både hender og fingre også. Det er litt sånn criiinge. 

1 tattovering med mening kan være fint på rette sted.

AnonymBruker
Skrevet

Det er stygt 

Anonymkode: db8b8...e55

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ofte så er det utrolig sexy. Damer med sleeve er nam😀

Anonymkode: e9a99...400

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte så er det utrolig sexy. Damer med sleeve er nam😀

Anonymkode: e9a99...400

Det er det fine med ulike smaker, det er at det er noen som syns noe som jeg syns er stygt, er fint og visa versca :) For all, tattover det man vil, det er bare det at jeg syns at f.eks en fullsleeve er criiinge - men det burde jo ikke hindre noen som syns det er fint, eller å ville uttrykke seg på den måten om å få faktisk gjøre det. Jeg liker hvit stue med fargeløst interiør, andre syns det er stygt. Men det er min stue, akkurat som det er andres kropper.

• Liker 2
Gjest Thoringen
Skrevet

😀

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hva synes dere om tatoverte kvinner ? Og generelt om tatoveringer ! Jeg er 22 år (dame) , ganske klassisk og feminin i stilen.. kan beskrive meg selv som ganske konservativ. Har slank kropp med 4 tatoveringer . En tiger på overarmen , en lotusblomst på ryggen med en arabisk skrift og noe jeg har designet litt selv på siden av låret (veldig feminin) mer tatoveringer vil jeg ikke ha. Men hva tenker dere egentlig når dere ser en tatovert kvinne ?😃

Anonymkode: ec011...52c

Tenker ikke noe over det med mindre det er for mye av det (sleave f.eks). Kommer an på motivene. Tramp stamp er jo nesten default på kvinner som er 35+ :)

Skrevet

Jeg har aldri fått negative kommentarer på mine, men jeg tenker vel at så lenge jeg liker dem og meg selv så er det ikke så viktig hva andre syns. Men jeg tror ikke de som ikke kjenner meg privat egentlig vet at jeg har mange tattoos heller, den eneste som "avslører meg" er det de evt ser om jeg velger vise de..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tatovering er flott både på menn og kvinner

Anonymkode: 13b6f...9dc

• Liker 4
Skrevet

Tatoveringer gjør aldri en kvinne mer feminin. Det burde vært forbeholt menn av det rufsete slaget.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenker de er traumatiserte kvinne som jeg som mann bør holde meg unna.

Anonymkode: e38b4...498

• Liker 2
Skrevet

Synes det er sexy med tættiser. Tenker de som har de er kette på tråden og ville i senga.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

tramp stamp. 

Anonymkode: c7bcf...a6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

EN liten diskre sort kan gå.

Men er urolig jalla og stygt.

Tramp stamp er noe av det styggeste man ser.

Tenker at det gjenspeiler personligheten.

Anonymkode: 6a512...df7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...