Gå til innhold

Inatt drømte jeg om at jeg var på sykehuset og fikk diagnosen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden Corona har tatt over sykehusene får vi enda ikke noe hjelp.

Jeg forventer TR en dag denne uka, og jeg pleier å drømme om positiv test rett før TR. 

Men de siste dagene har jeg drømt om TR, full mensenkopp osv + at inatt var jeg på sykehuset der de sa jeg ikke blir gravid pga jeg visstnok har urinveisinfeksjon. 

Hva ville dere tenkt da?🙈 Er det bare en drøm eller kan det ligge noe sannhet bak?🤷🏼‍♀️ 

Ble ihvertfall veldig skuffa når jeg våkna😬😂

Anonymkode: f037b...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.magic.no/vare-spaoperatorer?h1=norges+beste+spåkoner&?tlf=79000184&gclid=Cj0KCQjwm9D0BRCMARIsAIfvfIajGMsvq5clqeItHmQtMrAlAemooeU3Hbl-B4UDAqT9FKDY0GYsVTIaAlQHEALw_wcB

NORGES BESTE SPÅKONER

Hos Magic Circle får du hjelp av dyktige klarsynte og erfarne veiledere som tar deg på alvor!

 

Vi har høy kvalitet på våre tjenester.

Anonymkode: f2035...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden Corona har tatt over sykehusene får vi enda ikke noe hjelp.

Jeg forventer TR en dag denne uka, og jeg pleier å drømme om positiv test rett før TR. 

Men de siste dagene har jeg drømt om TR, full mensenkopp osv + at inatt var jeg på sykehuset der de sa jeg ikke blir gravid pga jeg visstnok har urinveisinfeksjon. 

Hva ville dere tenkt da?🙈 Er det bare en drøm eller kan det ligge noe sannhet bak?🤷🏼‍♀️ 

Ble ihvertfall veldig skuffa når jeg våkna😬😂

Anonymkode: f037b...6db

Det er en drøm som uttrykker din frykt for ikke å bli gravid. Underbevisstheten snakker ikke i ord, men i bilder, gjennom drømmer. De andre gangene har du hatt håp om å bli gravid, og dermed drømt det, denne gangen tviler du, og drømmer det.

Anonymkode: 0c901...62a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.magic.no/vare-spaoperatorer?h1=norges+beste+spåkoner&?tlf=79000184&gclid=Cj0KCQjwm9D0BRCMARIsAIfvfIajGMsvq5clqeItHmQtMrAlAemooeU3Hbl-B4UDAqT9FKDY0GYsVTIaAlQHEALw_wcB

NORGES BESTE SPÅKONER

Hos Magic Circle får du hjelp av dyktige klarsynte og erfarne veiledere som tar deg på alvor!

 

Vi har høy kvalitet på våre tjenester.

Anonymkode: f2035...614

Lukter svindel lang vei. 

Anonymkode: ac9fe...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lukter svindel lang vei. 

Anonymkode: ac9fe...d94

Haha, nei, sier du det 🙈

Anonymkode: f2035...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg topper med en drøm om at hele gata vår var okkupert av en enorm buss som skulle huse de aller, aller sykeste og mest smittefarlige koronapasientene.

Anonymkode: 82908...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...