Gå til innhold

Ny på facebook-spørsmål: Hvis man sender en venneforespørsel og den blir avslått, hva skjer da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg sender en venneforespørsel til ei, og hun velger å avslå den....Vil det da stå "legg til venn" igjen på vedkommende, eller vil vedkommende forsvinne fra mine venneforslag? altså...er det sånn at jeg da enda en gang kan spørre om å bli venn? Eller ikke?

Saken er den at jeg husker ikke om jeg sendte en venneforespørsel til en jeg kjenner.....og nå ser jeg plutselig at det står "legg til venn" på vedkommende..og jeg klør meg i huet og tenker...har jeg ikke gjort det...? eller har jeg ikke gjort det? og hvis jeg gjør det igjen så blir det jo bare tull..?Noen som vet...?

Anonymkode: 303f8...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det står legg til venn igjen:) Hvis du ikke blir blokkert da;)

Anonymkode: 6ded3...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om personen har avslått tar det en stund før du får mulighet til å legge til igjen, den «knappen» vises ikke da. Husker ikke hvor lenge det er slik. 

Anonymkode: 35396...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om personen har avslått tar det en stund før du får mulighet til å legge til igjen, den «knappen» vises ikke da. Husker ikke hvor lenge det er slik. 

Anonymkode: 35396...f57

Tull. Det kommer rett etterpå

Anonymkode: 547e0...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste tipset:  kom deg ut av dette tullet med en gang.

Facebook er så bortkasta tid, ha kontakt med mennesker på en ordentlig måte. Sms/tlf.

Anonymkode: f66f7...a42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Det kommer rett etterpå

Anonymkode: 547e0...1ed

Nei, det gjør det nødvendigvis ikke. Mottaker kan avslå, slik at det dukker opp «Legg til som venn» på nytt igjen, eller så kan mottaker slette venneforespørselen slik at TS ikke får til å sende venneforespørsel på nytt før om 1 år, da vises ikke «Legg til som venn» knappen. Har vært borti dette nylig.

Står også her:

https://m.facebook.com/help/131351653607683?helpref=popular_topics&refid=69

Anonymkode: 142fa...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Det kommer rett etterpå

Anonymkode: 547e0...1ed

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør det nødvendigvis ikke. Mottaker kan avslå, slik at det dukker opp «Legg til som venn» på nytt igjen, eller så kan mottaker slette venneforespørselen slik at TS ikke får til å sende venneforespørsel på nytt før om 1 år, da vises ikke «Legg til som venn» knappen. Har vært borti dette nylig.

Står også her:

https://m.facebook.com/help/131351653607683?helpref=popular_topics&refid=69

Anonymkode: 142fa...338

TS her... Da blir det LITT pinlig at jeg ikke husker om jeg har sendt en venneforespørsel da...?! upps....jeg ser bare det står "legg til venn" på vedkommende, og jeg aner ikke om jeg la til som venn for et par dager siden eller ikke....Noe sted jeg kan se hvor jeg har sendt venneforespørsler fra langt tilbake? fant noen nylige, men ikke de jeg har spurt som er blitt venner allerede...sukk...

Anonymkode: 303f8...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på fb-profilen til vedkommende vil det stå "Venneforespørsel er sendt" om du har spurt om "vennskap". Litt usikker på hva som står om vedkommende har avvist forespørselen, men det er vel mulig å teste ut. Det er jo bare å lage seg en "falsk" profil for å sjekke :-). Om du ikke bruker denne profilen/logger inn i løpet av en viss tid vil den automatisk bli slettet (du får varsel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legg så mye i det. Jeg er dessverre på face. Etter flere års pause så måtte jeg for å få med meg info fra grupper til mine hobbyer og ungenes. Skikkelig irriterende!

Men av den grunn har jeg akseptert veldig få venner. Og tar ikke imot noen med mindre det er en spes grunn til det. Og jeg har mutet alle så jeg får ingenting annet enn fra gruppene i feeden. Så jeg kommenterer eller liker aldri ting. 
 

kanskje din venn er som meg?

Anonymkode: 48822...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...