Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, herzeleid skrev:

Det ville vært veldig rart å ikke gi uttrykk for forskjellige meninger i forskjellige tråder. Det ville eksempelvis vært rart å skrive "dump han" i en tråd om ristet brød. Virker ikke som du hadde tenkt så veldig nøye gjennom dette. 

Virker ikke helt som om du forstår hva jeg mener eller kanskje bare vil være vanskelig?

La meg prøve en gang til:

Mann i tråd 1: kvinner er kravstore!!!

Mann i tråd 2: kvinner må være supermodeller og 25 år ellers er dere used goods.

Skjønner du nå eller skal du fortsette å leke dum?

Anonymkode: f94b1...132

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virker ikke helt som om du forstår hva jeg mener eller kanskje bare vil være vanskelig?

La meg prøve en gang til:

Mann i tråd 1: kvinner er kravstore!!!

Mann i tråd 2: kvinner må være supermodeller og 25 år ellers er dere used goods.

Skjønner du nå eller skal du fortsette å leke dum?

Kan du vise oss en eneste mann som innehar disse to standpunktene? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Menn" på kg er da ikke representative for skikkelige menn... Synes det er underholdende at det er så mange "menn" her inne som mener de er et catch, men egentlig så er sannheten en annen...

Anonymkode: 319ce...144

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Menn" på kg er da ikke representative for skikkelige menn... Synes det er underholdende at det er så mange "menn" her inne som mener de er et catch, men egentlig så er sannheten en annen...

Hvor ser du disse mennene? Jeg kan ikke komme på å ha sett særlig mange som beskriver seg selv slik. 

• Liker 2
Gjest Wincel
Skrevet

TS du virker bitter. Det er ikke attraktivt. Oppsøk hjelp eller finn måter å bli mer attraktiv på, så kommer du til å merke at menn er ganske ok 😘

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, herzeleid skrev:

Kan du vise oss en eneste mann som innehar disse to standpunktene? 

Bare å titte innom i et par tråder det vettu.

Jeg kan ikke gjøre all jobben for deg altså.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja enig der. Altså de fleste er average men oppfører seg som om de er mr perfect.

Kommer med lange kravlister og kaller oss kravstore?🙄

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare å titte innom i et par tråder det vettu.

Jeg kan ikke gjøre all jobben for deg altså.

Du klarte med andre ord ikke det. Da tror jeg ikke vi trenger å ta påstanden så veldig seriøst. 

Endret av herzeleid
AnonymBruker
Skrevet

Dere kvinner er like ille.

Anonymkode: ba76e...0d4

Gjest Wincel
Skrevet
20 minutter siden, herzeleid said:

Du klarte med andre ord ikke det. Da tror jeg ikke vi trenger å ta påstanden så veldig seriøst. 

Hva er det du snakker om?

Gjest Bohrman
Skrevet (endret)

Beklager ts, men her må du bare innse at det er personligheten din det går på. Ja, menn er drittsekker på den måten at vi puler jenter selv om vi ikke vil være i forhold med dem, og noen ganger gjør vi det også når vi vet at jenta vil ha et forhold. Og det er sykt drittsekk, det kan nok alle være enige om. Og det vet vi egentlig selv og. Men sånn det er altså "der ute". Menn har også en egeninteresse investert i dating og sånn, ikke bare du. Så hvis en mann kan "prøvekjøre", vil han som regel gjøre det. Og jeg regner med det er de som i det hele tatt har anledning til det du er interessert i (i hvertfall kan dine opplevelser, sånn som du beskriver dem, vitne om det).

Hvis du vil ha en mer "frugal" type, kanskje en mer "konservativ" type, må du også være det selv (og da nytter det ikke å samtidig komme med peikefingeren og shame fordi han har noen tanker rundt abort eller noe sånn). For jeg regner med at disse mennene du har truffet så langt ikke driver og voldtar deg. Jeg regner med at dine involveringer med dem er frivillige fra din side

Så er det personligheten din som avgjør om de vil ha deg for forhold. Kan hende du er kravstor, det virker i hvert fall å være det mest vanlige problemet. Og da mener jeg ikke "kravstor" som i hva som tiltrekker deg og ikke, men "kravstor" på den måten at fyren merker at her blir det fort en enveisgate, og mye jobb fra hans side for å holde deg fornøyd. Kanskje har man ikke den rette "kjemien" - noe som ofte egentlig bare betyr at hun forventer å bli sett, men er ikke like villig til å se tilbake. Han skal være sånn og sånn, tenke, mene og føle sånn og sånn, hvis ikke blir hun sint. Ikke "kompis-materiale", rett og slett. Det har i hvert fall vært gjengangeren hos meg, og det er gjengangeren hos mine kompiser også, samt det man kan lese om andre menns erfaringer på nett o.s.v. Det er egentlig ganske sjelden det går på at hun "ikke var fin nok" og sånne ting (selv om det for all del forekommer også).

Endret av Bohrman
Skrevet
2 timer siden, Wincel skrev:

Hva er det du snakker om?

Beklager, siterte feil innlegg. Rettet nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...