AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #41 Skrevet 14. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er de gode menna alle snakker om? Anonymkode: d8cef...66c De gode menna som alle her snakker om ser vi jo at de er oppdiktet, fordi: - De vil ikke bli funnet. *Vil ikke si hvor man finner dem. - De forutsetter negative ting om kvinner de ikke kjenner, eller vet noe som helst om, som i dette svaret: 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke noe på at man kan forandre hvem man tiltrekkes av. Disse mannfolka er usynlige for deg av en grunn, fordi du tenner på det du tenner på. Å gå for en "trygg og stabil mann" nå ville vært å utnytte den mannen, for den eneste grunnen til å gjøre er at du føler du begynner å få dårlig tid. Det ville ikke vært rett for deg, og det ville ikke vært rett for ham. Anonymkode: 9f9fd...58b - De vil helst bare sitte og kritisere kvinner, være negative, bitre, klandre oss for alt mulig, stille skyhøye krav: vi er nødt til å være slanke, fysisk attraktive. - Hvis ikke vi tiltrekkes av dem, sutrer de. - I tillegg, synes de vi kvinner, som de mener de vet alt om, ikke fortjener dem når det kommer til stykket, se svaret fra 58b over. Altså... Anonymkode: 9705c...f67 8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #42 Skrevet 14. april 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke noe på at man kan forandre hvem man tiltrekkes av. Disse mannfolka er usynlige for deg av en grunn, fordi du tenner på det du tenner på. Å gå for en "trygg og stabil mann" nå ville vært å utnytte den mannen, for den eneste grunnen til å gjøre er at du føler du begynner å få dårlig tid. Det ville ikke vært rett for deg, og det ville ikke vært rett for ham. Anonymkode: 9f9fd...58b Hva f* vet du om meg? Er du synsk? Utrolig frekt (og skummelt) av deg å påstå hva som er min smak, hva jeg tiltrekkes av, hva som er rett for meg, hva jeg fortjener osv osv. Dette vet du absolutt ingenting om. Og vet du hva? Jeg er glad for at du ikke svarte på hvor man finner disse såkalte gode menna som liksom utgjør 80%. For hvis det i din vrangforestilling er slik at gode menn er som deg, så håper jeg at mine venninner og meg slipper å "finne" dere. For en slik personlighet går ikke under betegnelsen "mann" engang. Det er bare noe creepy greier som jeg håper holder seg bortgjemt og langt ut av vårt synsfelt. Anonymkode: 9705c...f67 2
hocane Skrevet 14. april 2020 #43 Skrevet 14. april 2020 (endret) På 12.4.2020 den 19.45, AnonymBruker skrev: Så mange menn som tror de fortjener en dame som er mye yngre enn dem. Biologisk instinkt. Ikke bruk dette mot menn. Yngre kvinner er mer fertile. Det er helt naturlig og logisk at menn foretrekker yngre kvinner Endret 14. april 2020 av hocane 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #44 Skrevet 14. april 2020 2 minutter siden, hocane skrev: Biologisk instinkt. Ikke bruk dette mot menn. Yngre kvinner er mer fertile. Det er helt naturlig og logisk at menn foretrekker yngre kvinner Hva med menn som ikke lenger ønsker å få barn. Går de for jevnaldrende kvinner da? Anonymkode: 17139...68e 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #45 Skrevet 15. april 2020 På 14.4.2020 den 17.55, AnonymBruker skrev: Hva med menn som ikke lenger ønsker å få barn. Går de for jevnaldrende kvinner da? Anonymkode: 17139...68e Ja, ikke sant. Jeg tenker at menn i 40 og 50-årene som har barn fra før ikke bør ha så veldig stor interesse av å få flere barn. Så hvorfor er dette så viktig når man snakker om denne aldersgruppen? Anonymkode: f4ead...8dc 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #46 Skrevet 16. april 2020 On 4/14/2020 at 3:43 PM, AnonymBruker said: De gode menna som alle her snakker om ser vi jo at de er oppdiktet Anonymkode: 9705c...f67 On 4/13/2020 at 11:38 PM, AnonymBruker said: Hvem er de gode menna alle snakker om? Anonymkode: d8cef...66c De er i lykkelige forhold. Dere er bare kvinnelige incels. Anonymkode: d5da4...3df 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #47 Skrevet 18. april 2020 På 14.4.2020 den 17.48, hocane skrev: Biologisk instinkt. Ikke bruk dette mot menn. Yngre kvinner er mer fertile. Det er helt naturlig og logisk at menn foretrekker yngre kvinner Fertil my ass når de fleste eldre menn er ferdig med barn og yngre menn ikke ønsker dette maset om barn. Det stemte sikkert for 100 år siden. Hva skal de med en hyper fertil kvinne når de ikke ønsker barn. Må jo være spenningen med å være uheldig da og få betale barnebidrag i 18 år hvis det er det som er mest tiltrekkende med fertile kvinner🙈🙄 Anonymkode: 3e7d5...566 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #48 Skrevet 18. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Fertil my ass når de fleste eldre menn er ferdig med barn og yngre menn ikke ønsker dette maset om barn. Det stemte sikkert for 100 år siden. Hva skal de med en hyper fertil kvinne når de ikke ønsker barn. Må jo være spenningen med å være uheldig da og få betale barnebidrag i 18 år hvis det er det som er mest tiltrekkende med fertile kvinner🙈🙄 Anonymkode: 3e7d5...566 Hvorfor vil kvinner ha høye menn? Er det noe mer logisk enn at menn vil ha unge kvinner? La folk få ha preferansene sine i fred. Slutt med den evinnelige sutringa om du faller utenfor noens preferanser Anonymkode: 11aba...9c3 1
herzeleid Skrevet 18. april 2020 #49 Skrevet 18. april 2020 På 14.4.2020 den 17.55, AnonymBruker skrev: Hva med menn som ikke lenger ønsker å få barn. Går de for jevnaldrende kvinner da? Anonymkode: 17139...68e På 15.4.2020 den 21.00, AnonymBruker skrev: Ja, ikke sant. Jeg tenker at menn i 40 og 50-årene som har barn fra før ikke bør ha så veldig stor interesse av å få flere barn. Så hvorfor er dette så viktig når man snakker om denne aldersgruppen? Anonymkode: f4ead...8dc 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fertil my ass når de fleste eldre menn er ferdig med barn og yngre menn ikke ønsker dette maset om barn. Det stemte sikkert for 100 år siden. Hva skal de med en hyper fertil kvinne når de ikke ønsker barn. Må jo være spenningen med å være uheldig da og få betale barnebidrag i 18 år hvis det er det som er mest tiltrekkende med fertile kvinner🙈🙄 Anonymkode: 3e7d5...566 Jeg tror ikke dere helt forstår hvordan biologiske preferanser fungerer. Det er ikke slik at menn går rundt og tenker "hun så fertil og frisk ut" og men at en synes faktorer som tyder på/sammenfaller med fertilitet er attraktivt, fordi dette har bidratt til at menn har fått levedyktige barn gjennom menneskets historie. På samme måte foretrekker kvinner ofte utseende og egenskaper som tyder på at en mann har evne til å beskytte henne, selv om hun ikke trenger beskyttelse eller tenker på det i så stor grad. 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #50 Skrevet 18. april 2020 Menn: "kvinner er aaaaaltfor kravstore." Også menn: "Kvinner må være ansiktspene,kjempetabbe og aldri bli over 30" Hvem var kravstor igjen sa du? Til TS: Du kommer uansett til å merke at ting blir bedre uten. Du blir lykkeligere og hvis du absolutt MÅ ha barn så finnes det mange løsninger. Ikke la en gjeng kravstore bitre mannfolk fortelle deg noe annet. Anonymkode: f94b1...132 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #51 Skrevet 18. april 2020 Kjempetynne skulle det stå 😂😂 Anonymkode: f94b1...132 1
herzeleid Skrevet 18. april 2020 #52 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Menn: "kvinner er aaaaaltfor kravstore." Også menn: "Kvinner må være ansiktspene,kjempetabbe og aldri bli over 30" Hvem var kravstor igjen sa du? Til TS: Du kommer uansett til å merke at ting blir bedre uten. Du blir lykkeligere og hvis du absolutt MÅ ha barn så finnes det mange løsninger. Ikke la en gjeng kravstore bitre mannfolk fortelle deg noe annet. Anonymkode: f94b1...132 Ja han derre Menn er en skikkelig raring 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #53 Skrevet 18. april 2020 På 12.4.2020 den 19.45, AnonymBruker skrev: Er så utrolig lei av menn. Det er så mange egoistiske drittsekker at jeg har ikke ord! Så mange som er utro og fulle av dritt. Og så mange som er overdrevent kresne og storforlangende og mener de er guds gave til kvinnen. Så mange menn som tror de fortjener en dame som er mye yngre enn dem. Så mange menn som tror de ser bra ut, men som ser ut som en dass. Og de prøver ikke en gang å forbedre utseendet sitt. Nei, nå er jeg så drittlei menn at jeg ikke orker mer. Tror jeg bare skal gi totalt faen i menn resten av livet! Så slipper jeg hvertfall mange problemer og faenskap! Anonymkode: f4ead...8dc Jeg skjønner godt at du er lei av menn. Det er en haug med fjols blant kvinner også, men blant oss menn er det en stor overvekt av dem. Bare det å føre en vanlig, åpen samtale med en mann viser seg ofte være klin umulig. Jeg vet ikke om det er arv eller miljø, men noe har gått galt på veien. Heldigvis finnes det unntak. Anonymkode: 80cb2...e2f 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #54 Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, herzeleid skrev: Ja han derre Menn er en skikkelig raring Ja er jo det...kaller oss kravstore men krever ting som er nesten umulig å oppnå. Man kan ikke være 25 for alltid vettu. Forstår meg ikke på menn til tider..klager over kravstorhet men setter kravliste skyhøy selv.... Anonymkode: f94b1...132 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #55 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja er jo det...kaller oss kravstore men krever ting som er nesten umulig å oppnå. Man kan ikke være 25 for alltid vettu. Forstår meg ikke på menn til tider..klager over kravstorhet men setter kravliste skyhøy selv.... Anonymkode: f94b1...132 Hvor har du opplevd å få dette kravet stilt? Eller er det en analyse du har foretatt på egenhånd? Mitt krav er bare at vi driter i krav og ser hvordan vi har det sammen. Kjemi, ikke matematikk. Anonymkode: 80cb2...e2f 2
herzeleid Skrevet 18. april 2020 #56 Skrevet 18. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja er jo det...kaller oss kravstore men krever ting som er nesten umulig å oppnå. Man kan ikke være 25 for alltid vettu. Forstår meg ikke på menn til tider..klager over kravstorhet men setter kravliste skyhøy selv.... Anonymkode: f94b1...132 Greia med han Menn er at han er litt schizofren. Det er nesten så en skulle tro han ikke var en person, men mange forskjellige personer med forskjellige meninger. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #57 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du opplevd å få dette kravet stilt? Eller er det en analyse du har foretatt på egenhånd? Mitt krav er bare at vi driter i krav og ser hvordan vi har det sammen. Kjemi, ikke matematikk. Anonymkode: 80cb2...e2f Fra menn. Bare les noen innlegg bakover eller i hvilken som helst tråd som handler om kvinner så ser du selv🙂 I en diskusjon kan de være "jeg vil bare ha en å dele livet med jeg, men ingen dame vil ha meg" og i neste tråd er det "hahaha kvinner over 30 er dritt og ingen menn vil ha dere". Virker jo schizofrene alle mann. Anonymkode: f94b1...132 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #58 Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, herzeleid skrev: Greia med han Menn er at han er litt schizofren. Det er nesten så en skulle tro han ikke var en person, men mange forskjellige personer med forskjellige meninger. Helt enig der. Samme mann kan gi uttrykk for 2 forskjellige ting i 2 forskjellige tråder. Så godt du er her for å bekrefte det. Du må jo være lederen på det her inne😉 Anonymkode: f94b1...132 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #59 Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fra menn. Bare les noen innlegg bakover eller i hvilken som helst tråd som handler om kvinner så ser du selv🙂 I en diskusjon kan de være "jeg vil bare ha en å dele livet med jeg, men ingen dame vil ha meg" og i neste tråd er det "hahaha kvinner over 30 er dritt og ingen menn vil ha dere". Virker jo schizofrene alle mann. Anonymkode: f94b1...132 Jeg tror ikke du ville tatt i de guttene med en lang stokk, så det skal du ikke bekymre deg for. De har blitt dumpet for første gang, er sånn 18-19 år, kjempelei seg, vi har alle vært der, men når de blir litt eldre er disse trådene bare et tilbakelagt kapittel. Anonymkode: 80cb2...e2f 2
herzeleid Skrevet 18. april 2020 #60 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt enig der. Samme mann kan gi uttrykk for 2 forskjellige ting i 2 forskjellige tråder. Så godt du er her for å bekrefte det. Du må jo være lederen på det her inne😉 Anonymkode: f94b1...132 Det ville vært veldig rart å ikke gi uttrykk for forskjellige meninger i forskjellige tråder. Det ville eksempelvis vært rart å skrive "dump han" i en tråd om ristet brød. Virker ikke som du hadde tenkt så veldig nøye gjennom dette. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå