Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enhver som hadde skrevet det like generaliserende om afrikanere eller asiater, hadde blitt stemplet som en rasistisk taper.

Og enhver mann som hadde skrevet det like generaliserende om kvinner hadde blitt stemplet som en kvinnehatende dust.

Vel ...

Anonymkode: 7e8d4...bab

Life......is a bitch and then you die... 🙈

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og kan si meg enig. Men snakker om mennesker generelt.  Hu eller han spiller liten rolle. Utrolig mange fæle folk.

Løsninga er å ta seg veldig god tid med å bli kjent før man tar ting videre fra bekjent til et forhold... Hvis andre parten ikke er interessert i det så var det ikke meant to be.

Anonymkode: 1b1b8...3ee

Enig. Sunn fornuft med andre ord. Noe som er mangelvare blant mange.

Anonymkode: 1b1b8...3ee

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så utrolig lei av menn. Det er så mange egoistiske drittsekker at jeg har ikke ord! Så mange som er utro og fulle av dritt. Og så mange som er overdrevent kresne og storforlangende og mener de er guds gave til kvinnen. Så mange menn som tror de fortjener en dame som er mye yngre enn dem. Så mange menn som tror de ser bra ut, men som ser ut som en dass. Og de prøver ikke en gang å forbedre utseendet sitt. Nei, nå er jeg så drittlei menn at jeg ikke orker mer. Tror jeg bare skal gi totalt faen i menn resten av livet! Så slipper jeg hvertfall mange problemer og faenskap!

Anonymkode: f4ead...8dc

5 bittre mannehatere likte innlegget ditt gratulerer

slutt å sutre. du er kvinne og har det mye lettere på datingmarkede enn menn generelt. Skal du ha draget blandt menn må du være fysisk attraktiv og ikke feit. mer krever vi ikke av deg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å gå for noen andre menn enn de du nevner? Du skyter deg selv i foten om du går for samme type menn om og om igjen.

Anonymkode: c6ad9...8d4

går for badboisa vettu og friendzoner de snille men gode kjærestematrialene. da brenner man seg. 

mgtow.jpg

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så utrolig lei av menn. Det er så mange egoistiske drittsekker at jeg har ikke ord! Så mange som er utro og fulle av dritt. Og så mange som er overdrevent kresne og storforlangende og mener de er guds gave til kvinnen. Så mange menn som tror de fortjener en dame som er mye yngre enn dem. Så mange menn som tror de ser bra ut, men som ser ut som en dass. Og de prøver ikke en gang å forbedre utseendet sitt. Nei, nå er jeg så drittlei menn at jeg ikke orker mer. Tror jeg bare skal gi totalt faen i menn resten av livet! Så slipper jeg hvertfall mange problemer og faenskap!

sånn går det når du går for badboiza vettu

mgtow.jpg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, DonKing skrev:

Skal du ha draget blandt menn må du være fysisk attraktiv og ikke feit. mer krever vi ikke av deg

Ikke rart du ikke har dame, hvis det er tilfelle. Du mener vel at du er en nice-guy?

Anonymkode: 9705c...f67

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, DonKing skrev:

Skal du ha draget blandt menn må du være fysisk attraktiv og ikke feit. mer krever vi ikke av deg

Hva er det for noe bullshit? Overvektige kvinner har ingen problemer med å få en mann. 

Anonymkode: 17139...68e

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det for noe bullshit? Overvektige kvinner har ingen problemer med å få en mann. 

nei, de stiller bakerst i køen.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart du ikke har dame, hvis det er tilfelle. Du mener vel at du er en nice-guy?

hei , jeg har hatt kjæreste i 3 år. før det har jeg vært rundbrenner siden jeg var 16. så jeg klarer meg veldig fint. er overhodet ikke en nice guy. tidligere var jeg vell det motsatte, men vi blir vell alle voksen :)

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, DonKing skrev:

hei , jeg har hatt kjæreste i 3 år. før det har jeg vært rundbrenner siden jeg var 16. så jeg klarer meg veldig fint. er overhodet ikke en nice guy. tidligere var jeg vell det motsatte, men vi blir vell alle voksen :)

Javel, fint for deg at du er stolt av deg selv. Din egen definisjon på voksen skal du også få ha.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, DonKing skrev:

nei, de stiller bakerst i køen.

Høres veldig rart ut. Ingen overvektige kvinner jeg kjenner har hatt problemer med å finne både kjekke og greie menn. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får titte litt i de nedre 80%, for der er det en så stor begivenhet å få napp hos en kvinne at de fleste vil gjøre mye for å få på plass et langvarig forhold. De som rennes ned av kvinner blir fort miljøskada, med nevnte utroskap osv. som resultat.

Anonymkode: 6c7a5...b6a

Hvor finner man disse 80%-ene ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor finner man disse 80%-ene ?

De er usynlige for deg. Tror ikke du ville fått øye på dem om du prøvde engang. Hold deg heller til det du gjør best. 

Anonymkode: 9f9fd...58b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er usynlige for deg. Tror ikke du ville fått øye på dem om du prøvde engang. Hold deg heller til det du gjør best. 

Wow. Den var dagen sureste. Hva er ditt problem? Incel?

• Liker 7
Skrevet

Til TS! Du er møkk lei av menn! Men da må du nesten bare la det være da! Vær singel og dyrke det du liker! Glem menn for en tid og lær av alle feilene du har gjort, før du overhodet prøver igjen. Lete etter en god partner krever tid og tålmodighet og det krever faktisk at du justerer hva menn du ser etter. Så må du gi det tid! Bommer man noen ganger går man lei, men alle gangene man bommer er det nok av "faresignaler" der som burde gitt et hint. Når jeg leter etter en kvinne vet jeg at det er mye rart der ute, og kommer aldri til å gå "all inn" med noen før det har gått lang tid. Det er oppskriften på at man står tilbake ribbet når det skjærer seg. Begrens dere,få vet hva dette betyr idag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt TS, hvis det er sånne menn som sitter her hun møter. Ikke hør på noen av rådene til disse ihvertfall. Ikke ta imot råd fra dritt, når du ikke vil ha mer dritt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Wow. Den var dagen sureste. Hva er ditt problem? Incel?

Jeg tror ikke noe på at man kan forandre hvem man tiltrekkes av. Disse mannfolka er usynlige for deg av en grunn, fordi du tenner på det du tenner på. Å gå for en "trygg og stabil mann" nå ville vært å utnytte den mannen, for den eneste grunnen til å gjøre er at du føler du begynner å få dårlig tid. Det ville ikke vært rett for deg, og det ville ikke vært rett for ham.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig rart ut. Ingen overvektige kvinner jeg kjenner har hatt problemer med å finne både kjekke og greie menn. 

din erfaring er snever og har lite å si iforhold til verdensbildet

Anonymkode: 9b786...824

AnonymBruker
Skrevet
On 4/12/2020 at 7:45 PM, AnonymBruker said:

Du skylder altså på halve befolkningen for din egne dårlige dømmekraft? Hvis du vil treffe gode menn så begynn med deg selv.

Anonymkode: d5da4...3df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er de gode menna alle snakker om?

Anonymkode: d8cef...66c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...