Gå til innhold

Er coronavruset bare et virus for å dekke over noe annet som egt. skjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De må ha et "virus" som dette, for de vet at noen vil dø som følge av noe annet?

 

 

Anonymkode: 3775e...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er planlagt av melodi grand prix deltakerne som ikke vant i de nasjonale finalene i år. Hevn for NRKs stemmekrøll. 

Anonymkode: 3ea18...b80

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

🥳
Hvor er foliehatt-ikonet???

KG må få det inn snarest.

Anonymkode: 1e7bd...419

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bunuel skrev:

Ja. Garantert. 100% sikkert. Jepp.

Jeg for min del tror ikke verden finnes i det hele tatt. Jeg tror vi er brikker i et spill som de sitter og morer seg med i en annen galakse. 

Anonymkode: f0bcb...7ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del tror ikke verden finnes i det hele tatt. Jeg tror vi er brikker i et spill som de sitter og morer seg med i en annen galakse. 

Anonymkode: f0bcb...7ce

Interessant. Hvordan påvirker dette deg i hverdagen?

Anonymkode: 78b9f...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er planlagt av melodi grand prix deltakerne som ikke vant i de nasjonale finalene i år. Hevn for NRKs stemmekrøll. 

Anonymkode: 3ea18...b80

😂😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del tror ikke verden finnes i det hele tatt. Jeg tror vi er brikker i et spill som de sitter og morer seg med i en annen galakse. 

Anonymkode: f0bcb...7ce

Interessant! Sykt, men interessant. 
Kan jeg få være kongen tror du? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rakk ikke bytte batteri på alle fuglene i vinter så de vil at folk skal holde seg inne slik at ingen merker det. De fulgene som er ute nå er de de rakk å bytte batteri på. Det er iallefall det jeg har hørt. 

Anonymkode: 39b99...3a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant. Hvordan påvirker dette deg i hverdagen?

Anonymkode: 78b9f...d8f

Det påvirker meg svært lite. Jeg tenkte en stund på om jeg kunne lure spillet på en måte for å bli helt sikker på at jeg har rett, men da ble jeg redd for å bli utsatt for noe grusomt som hevn så jeg slo det fra meg. Tenker ikke så mye på det nå. 

Anonymkode: f0bcb...7ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De rakk ikke bytte batteri på alle fuglene i vinter så de vil at folk skal holde seg inne slik at ingen merker det. De fulgene som er ute nå er de de rakk å bytte batteri på. Det er iallefall det jeg har hørt. 

Anonymkode: 39b99...3a0

At det var hva?? 🤣😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er planlagt av melodi grand prix deltakerne som ikke vant i de nasjonale finalene i år. Hevn for NRKs stemmekrøll. 

Anonymkode: 3ea18...b80

Selvfølgelig er det det. At vi ikke har tenkt på det før🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🥳
Hvor er foliehatt-ikonet???

KG må få det inn snarest.

Anonymkode: 1e7bd...419

Stemmer for at kg snart får et slikt ikon. Hadde vært artig :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

image.png.905183bcadf1fe8cd241f176703f5b0c.png

Du har rett. Det er en dekkoperasjon for min personlige plan. Røper det ikke før jeg får verdensherredømme 🧐

Anonymkode: 5ed18...447

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at installasjonen av 5G har ført til et uventet toxic fallout og ettersom at 5G har blitt hemmelig installert over hele verden er det farlig og gå ut. Derfor skylder de på Koronaviruset som i grunn er ekte, men ikke mer farlig enn vanlig influensavirus for å få inn strenge lover for å holde flest mulig inne i ly for falloutet, mens de jobber med å løse problemet i skjul. Mange av dødsfallene som registreres som koronadødfall er i realiteten forårsaket av toxic fallout. Om jeg tror på dette? Nei.

Anonymkode: 78b9f...d8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bondo skrev:

At det var hva?? 🤣😂

Ja man merker de jo hvis bare halvparten av fuglene er ute når våren kommer. Dette med batteribytting på fugler er jo også grunnen til at noen fugler er "trekkfugler". De sier at fuglene trekker til varmere strøk men egentlig tas dem inn for å byttes batteri på. 

Anonymkode: 39b99...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De må ha et "virus" som dette, for de vet at noen vil dø som følge av noe annet?

 

 

Anonymkode: 3775e...56a

Selvfølgelig. Romvesener, Kina sender ut virus for å ta over verden, Hitler er tilbake, Gud straffer oss og myndighetene ønsker å sperre oss inne så vi ikke oppdager den store hemmeligheten de bærer på. Mye snacks å ta av. 

Anonymkode: b34da...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...