Ninaen Skrevet 23. desember 2024 #2301 Del Skrevet 23. desember 2024 Og så var det tid for årets «sorte får». 😴 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 26. desember 2024 #2302 Del Skrevet 26. desember 2024 «Sorte får», er det noe hun bruker å ha hvert år? Men hva skjer med nesering og vocal fry, er det noe nytt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 26. desember 2024 #2303 Del Skrevet 26. desember 2024 parmanoia skrev (2 timer siden): «Sorte får», er det noe hun bruker å ha hvert år? Men hva skjer med nesering og vocal fry, er det noe nytt? Mener hun snakket om sorte får i fjor også, da i meningen å være den som ikke er med på å spise all den gode julematen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 26. desember 2024 #2304 Del Skrevet 26. desember 2024 Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): Mener hun snakket om sorte får i fjor også, da i meningen å være den som ikke er med på å spise all den gode julematen. Nå synes jeg definisjonen på sort får begynner å bli litt vel vid. Men men. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 26. desember 2024 #2305 Del Skrevet 26. desember 2024 parmanoia skrev (1 time siden): Nå synes jeg definisjonen på sort får begynner å bli litt vel vid. Men men. Enig i det. Mulig hun skrev noe om å føle seg som et sort får, fordi man ikke greier å kose seg med all den gode maten. Husker ikke ordrett, og gidder ikke søke det opp. Men måten hun fronter pro-ana er både trist og uakseptabelt og uansvarlig 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 26. desember 2024 #2306 Del Skrevet 26. desember 2024 parmanoia skrev (4 timer siden): «Sorte får», er det noe hun bruker å ha hvert år? Men hva skjer med nesering og vocal fry, er det noe nytt? Jada…vært en gjenganger. Det er jo da «til deg som føler deg som familiens sorte får». Og så blir hun bejublet da, så klokt og så bra og halleluja. Og i går var det symbolsk restirkulering av «min artikkel fra Ari Behns tragiske bortgang». Det er resirk og selvfokus på høygir som aldri før om dagen. Og menigheten ligger i nesegrus beundring 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 26. desember 2024 #2307 Del Skrevet 26. desember 2024 Ninaen skrev (5 minutter siden): Jada…vært en gjenganger. Det er jo da «til deg som føler deg som familiens sorte får». Og så blir hun bejublet da, så klokt og så bra og halleluja. Og i går var det symbolsk restirkulering av «min artikkel fra Ari Behns tragiske bortgang». Det er resirk og selvfokus på høygir som aldri før om dagen. Og menigheten ligger i nesegrus beundring Jeg så det. Og bare: gjesp… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meretejensen Skrevet 27. desember 2024 #2308 Del Skrevet 27. desember 2024 Frisk Frosk skrev (19 timer siden): Mener hun snakket om sorte får i fjor også, da i meningen å være den som ikke er med på å spise all den gode julematen. Hun har gjort det i en del år og det er like forutsigbart som at vinteren byr på snø. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meretejensen Skrevet 27. desember 2024 #2309 Del Skrevet 27. desember 2024 parmanoia skrev (19 timer siden): Nå synes jeg definisjonen på sort får begynner å bli litt vel vid. Men men. Hun har en tendens til å strekke definisjoner på ganske mye bare for å få det til å passe inn i et budskap hun vil spre og som hun vet vil gi mye klikk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå