parmanoia Skrevet 17. september 2022 #1181 Del Skrevet 17. september 2022 ludden skrev (2 timer siden): Når dere diskuterer og snakker nedsettende om en annen kvinne,så blir jeg ikke veldig overrasket......kvinner er kvinner verst. Hun er ei dyktig dame som kanskje overgår de fleste av de som er her inne, det blir ofte mislikt av andre kvinner. Når dere har lange diskusjonstråder om ei dame, det er faktisk lavmål.....sikkert de samme som skriver her som i andre fora kritiserer folk som mobber. Mange av dere driver faktisk med mobbing, bak noen feige anonyme navn! Gjesp. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 17. september 2022 #1182 Del Skrevet 17. september 2022 ludden skrev (3 timer siden): Om senneset navngir folk hun kritiserer så er det noe annet. Jeg kan kritisere mye og forskjellig,men når en kritiserer navngitte personer bør en være mer varsom. De som slenger seg med i denne mobbetråden mot en navngitt kvinne er rett og slett noen feige mobbere, jeg håper dere ikke har barn som blir opplært til å bli mobbere. Utrolig lite reflekterende å kalle tråden for en «mobbetråd». Ganske provoserende i grunn. Sett bort fra navnet hennes, så ville enhver i samme posisjon som var med på å bryte barn og unges psykiske helse fått samme kritikk. Dette er en person som selv har stått frem som mobber, hatt utallige svertekampanjer mot andre aktører, en som bruker sykdommen sin som skalkeskjul for å tjene penger gjennom mange år og som vet hvordan hun påvirker unge i dag. Synes du helt ærlig at unge fortjener slike folk trykket i trynet sitt i sosiale medier? Bare les i tråden hvor mange som blir påvirket negativt av henne. Hvordan fagpersoner kritiserer og mener det er fryktelig usunt det hun driver med og hvordan hun snur det døve øret til når hun får konstruktive tilbakemeldinger. Senneset er det jeg i hvertfall ville advart mine barn mot. Når folk kaller henne smart, vet jeg ikke om jeg skal gråte eller le. En smart person ville hatt evne til å reflektere over sin egen oppførsel, sine egne verdier og være åpen for forandring. Senneset fremstår som motsatt av alt dette, og heller som utspekulert og kald. Så lenge det er for egen vinning. Mulig det er sykdommen som gjør at man stagnerer i tankerekka og mangler utvikling, men det gjør det ikke rett av den grunn. Dama er godt voksen. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 18. september 2022 #1183 Del Skrevet 18. september 2022 Kanin46 skrev (13 timer siden): Nei jeg gjorde visst 😱 ikke det, men nøyer meg med å se hele tonen i tråden. For et makkverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 18. september 2022 #1184 Del Skrevet 18. september 2022 MiominMio skrev (51 minutter siden): Ikke noe konstruktivt å komme med altså 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 18. september 2022 #1185 Del Skrevet 18. september 2022 Vittig at Senneset nå kritiserer den nye skjønnhetsklinikken. Hun som har ansiktet fullt av Botox og fillers? 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 18. september 2022 #1186 Del Skrevet 18. september 2022 Mildemoses skrev (2 minutter siden): Vittig at Senneset nå kritiserer den nye skjønnhetsklinikken. Hun som har ansiktet fullt av Botox og fillers? Du kan så si. Men hun har tross alt ikke kalt det kvinnehelse. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 18. september 2022 #1187 Del Skrevet 18. september 2022 parmanoia skrev (5 minutter siden): Du kan så si. Men hun har tross alt ikke kalt det kvinnehelse. Neida, men i IG-innlegget gir hun tydelig inntrykk av at hun er mot alle disse stedene som skal «fjerne spor etter levd liv i ansiktet» og «fikse kropper så de passer trange normer». Start med deg selv, Ingeborg! 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 18. september 2022 #1188 Del Skrevet 18. september 2022 Mildemoses skrev (Akkurat nå): Neida, men i IG-innlegget gir hun tydelig inntrykk av at hun er mot alle disse stedene som skal «fjerne spor etter levd liv i ansiktet» og «fikse kropper så de passer trange normer». Start med deg selv, Ingeborg! Man kan også snu på det og si at hun (som så mange andre) er et offer for massiv påvirkning via sosiale medier. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 18. september 2022 #1189 Del Skrevet 18. september 2022 Mildemoses skrev (2 minutter siden): Neida, men i IG-innlegget gir hun tydelig inntrykk av at hun er mot alle disse stedene som skal «fjerne spor etter levd liv i ansiktet» og «fikse kropper så de passer trange normer». Start med deg selv, Ingeborg! Okei, jeg har ikke lest innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 18. september 2022 #1190 Del Skrevet 18. september 2022 Pust skrev (28 minutter siden): Man kan også snu på det og si at hun (som så mange andre) er et offer for massiv påvirkning via sosiale medier. Da kunne hun jo latt være å benekte bruk av fillers helt fram til i år da… (Og ja, hun har benektet det. Blitt konfrontert på leppene sine flere ganger i kommentarfelt, benekta og gått til «angrep» tilbake på «ikke kommentere andres utseende» når kommentarene har gått på henne som forbilde for unge mennesker, ikke utseende per se) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 18. september 2022 #1191 Del Skrevet 18. september 2022 Pust skrev (1 time siden): Man kan også snu på det og si at hun (som så mange andre) er et offer for massiv påvirkning via sosiale medier. Absolutt ikke. Hun fremstår rett og slett som en svært utspekulert hykler (og ganske farlig sådan), med mangel på estiske verdier og moral. Lider så til de grader av ansvarsfraskrivelse, men er rask frem med fingeren for å suge til seg litt oppmerksomhet. Igjen ser man det evige ekkokammeret der hun sparker inn ei dør som allerede er åpen, og hever stemmen for å si «Gjør som jeg sier, ikke gjør som jeg gjør». I tillegg starter hun innlegget sitt med: I hele natt og i dag har det som må være hundrevis av dere, bedt meg om å..» Sure. Er det virkelig noen som kjøper dette? Troverdighet er ikke akkurat hennes sterkeste side. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 18. september 2022 #1192 Del Skrevet 18. september 2022 Mildemoses skrev (2 timer siden): Neida, men i IG-innlegget gir hun tydelig inntrykk av at hun er mot alle disse stedene som skal «fjerne spor etter levd liv i ansiktet» og «fikse kropper så de passer trange normer». Start med deg selv, Ingeborg! Ved å legge igjen penger i disse bransjene er hun med på å opprettholde slike kvinnesyn, og støtte dette markedet. Selv bruker hun både det ene og det andre av injeksjoner. Hun burde egentlig bare holde kjeft! 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 18. september 2022 #1193 Del Skrevet 18. september 2022 Kanin46 skrev (1 time siden): Da kunne hun jo latt være å benekte bruk av fillers helt fram til i år da… (Og ja, hun har benektet det. Blitt konfrontert på leppene sine flere ganger i kommentarfelt, benekta og gått til «angrep» tilbake på «ikke kommentere andres utseende» når kommentarene har gått på henne som forbilde for unge mennesker, ikke utseende per se) Har hun innrømmet bruk av fillers? Jeg har lest kommentarer hvor hun har benektet bruk av fillers. Dobbeltmoralsk og et farlig forbilde for unge jenter. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 18. september 2022 #1194 Del Skrevet 18. september 2022 41 minutter siden, AnnePåLande said: Har hun innrømmet bruk av fillers? Jeg har lest kommentarer hvor hun har benektet bruk av fillers. Dobbeltmoralsk og et farlig forbilde for unge jenter. Hun har postet bilde av seg selv som konfimant som gjør det 100% klart at hun bruker leppefillers, i hvert fall. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 18. september 2022 #1195 Del Skrevet 18. september 2022 ludden skrev (18 timer siden): Når dere diskuterer og snakker nedsettende om en annen kvinne,så blir jeg ikke veldig overrasket......kvinner er kvinner verst. Hun er ei dyktig dame som kanskje overgår de fleste av de som er her inne, det blir ofte mislikt av andre kvinner. Når dere har lange diskusjonstråder om ei dame, det er faktisk lavmål.....sikkert de samme som skriver her som i andre fora kritiserer folk som mobber. Mange av dere driver faktisk med mobbing, bak noen feige anonyme navn! Nå er ikke jeg særlig aktiv i denne tråden, men Senneset lever jo av å kritisere. Kritisere både enkeltpersoner og grupper (i tillegg til å snakke om egen sykdom). Da tipper jeg at hun tåler fint å bli kritisert selv. Du kaller jo ikke Senneset mobber, til tross for at hun også kritiserer enkeltpersoner. Du kaller henne dyktig. Er det fordi hun kritiserer personer du mener er politisk korrekt å kritisere? Jeg er oppriktig nysgjerrig på hvorfor du mener at en person som kritiserer andre er dyktig, mens du mener at andre som kritiserer en person er mobbere og at diskusjonstråden er lavmål. Hun er på mange områder dyktig, men hun gjør og sier også ting som bør problematiseres og diskuteres. Blant annet har denne nye boka hennes fått noe konstruktiv kritikk, og det er viktig. For det er så utrolig viktig at folk ikke bare godtar og hyller alt en person gjør og sier, men klarer å se andre perspektiv på det. Særlig når informasjonen vedkommende kommer med kan være farlig for visse grupper i samfunnet vårt. 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 18. september 2022 #1196 Del Skrevet 18. september 2022 hvalstad45 skrev (21 minutter siden): Hun har postet bilde av seg selv som konfimant som gjør det 100% klart at hun bruker leppefillers, i hvert fall. Ok, det bilde har ikke jeg sett. Da blir det jo ekstra snodig å benekte at hun har fillers. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 18. september 2022 #1197 Del Skrevet 18. september 2022 AnnePåLande skrev (1 time siden): Har hun innrømmet bruk av fillers? Jeg har lest kommentarer hvor hun har benektet bruk av fillers. Dobbeltmoralsk og et farlig forbilde for unge jenter. Jepp, i intervju nå nylig, se noen sider bakover, der har jeg delt screenshot. I melk&honning, Google det og navnet hennes. Hun skriver visst også om det i den nye boka. Og takk for at du bekrefter det jeg har sagt flere ganger, nettopp at hun har benektet dette i kommentarer tidligere! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 18. september 2022 #1198 Del Skrevet 18. september 2022 Kanin46 skrev (På 26.8.2022 den 17.55): Det har vært diskutert her i tråden tidligere om IS har brukt fillers eller ikke, og til dem som var så bestemt på at det hadde hun ikke: dere tok feil. Nå innrømmer hun det selv (igjen). Det vittige er at jeg har sett henne bli konfrontert med dette i kommentarfelt for typ 3-4 år siden, hvor hun blånekta og gikk i klassisk passiv-aggressiv modus. Nå er det derimot greit å være ærlig, når det passer inn i kontekst for øvrig og bok… https://melkoghonning.no/med-nye-beautytrender-angrer-stadig-flere-seg-pa-plastisk-kirurgi/ Her har dere kommentaren min med screenshot fra intervjuet nå i august. Her innrømmer hun det altså klart og tydelig. Mens hun tidligere har blånekta. Passa vel fint inn i narrativet for PR nå da… 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 18. september 2022 #1199 Del Skrevet 18. september 2022 AnnePåLande skrev (4 minutter siden): Ok, det bilde har ikke jeg sett. Da blir det jo ekstra snodig å benekte at hun har fillers. Bare å se på bilder, også i intervjuer, fra hun var på Østmarka og rett etterpå. 10-12 år siden. Veldig tydelig. Eks intervjuet på P3 (Google). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 18. september 2022 #1200 Del Skrevet 18. september 2022 Kanin46 skrev (1 minutt siden): Her har dere kommentaren min med screenshot fra intervjuet nå i august. Her innrømmer hun det altså klart og tydelig. Mens hun tidligere har blånekta. Passa vel fint inn i narrativet for PR nå da… Skikkelig dobbeltmoralsk å lange ut Skjønnhetsklinikkens sponsore.. Det er ikke så lenge siden jeg leste på IG kontoen hennes at hun benektet bruk av fillers. Hun svarte ganske så aggressivt også. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå