Sarah93 Skrevet 5. september 2022 #1121 Del Skrevet 5. september 2022 Det er jo mye reklame for den nye boka hennes, og etter det jeg kan se, virker jo den også som noe i retning av en selvbiografi. Jeg lurer på når temaet Ingeborg Senneset er uttømt, men det er visst et helt bibliotek. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 5. september 2022 #1122 Del Skrevet 5. september 2022 Hun lever på sykdommen sin, det ser man jo tydelig. Derfor kan hun jo ikke bli "frisk". 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 5. september 2022 #1123 Del Skrevet 5. september 2022 Alice123 skrev (8 timer siden): Årsaken til at hun ikke driver med seriøs gravejournalistikk er fordi det er krevende, mens å rable ned noen personlige anekdoter og sette dem i sammenheng med selvfølgeligheter er veldig enkelt. I tillegg krever gravende journalistikk om et seriøst tema at hun skriver om noe annet enn seg selv, så jeg forstår at det ikke frister all den tid hun har bygget seg en ganske stor karriere på å... skrive om seg selv og vagt sette det i sammenheng med semi-dagsaktuelle temaer. Bingo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 5. september 2022 #1124 Del Skrevet 5. september 2022 Sarah93 skrev (4 timer siden): Det er jo mye reklame for den nye boka hennes, og etter det jeg kan se, virker jo den også som noe i retning av en selvbiografi. Jeg lurer på når temaet Ingeborg Senneset er uttømt, men det er visst et helt bibliotek. Jeg vet ikke med alle dere andre, men jeg begynte å kjenne det var nok allerede før den første boka kom ut. Men da var det i alle fall ikke stuerent å være skeptisk! Det har jo andre som deltok i fb-diskusjon skrevet om her inne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eple2 Skrevet 5. september 2022 #1125 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) Mye kan sies om den rappkjeftede Liz Nor (Elizabeth Norheim) men hun tør i alle fall gå mot strømmen (fra Aftenpostens facebookside, kommentarfeltet til Durek-artikkelen). Endret 5. september 2022 av Eple2 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 5. september 2022 #1126 Del Skrevet 5. september 2022 Har hun skaffet seg et levebrød som gjør henne sykere? Kanskje ikke helt godt for henne med all denne eksponeringen i sosiale media, selfies, kritiske blikk, osv. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eple2 Skrevet 5. september 2022 #1127 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) Nei, det kan umulig være sunt å leve slik. Endret 5. september 2022 av Eple2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 5. september 2022 #1128 Del Skrevet 5. september 2022 Og selv klarer hun ikke svare ordentlig på et eneste kritisk spørsmål. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 5. september 2022 #1129 Del Skrevet 5. september 2022 kvinneguide skrev (1 time siden): Har hun skaffet seg et levebrød som gjør henne sykere? Kanskje ikke helt godt for henne med all denne eksponeringen i sosiale media, selfies, kritiske blikk, osv. Har tenkt noe lignende selv,hun er utrolig god på å pleie sykdommen sin..og derav kanskje ikke så rart at hun aldri blir frisk. Hun trenger den. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 5. september 2022 #1130 Del Skrevet 5. september 2022 Elsker Liz Nor sin kommentar sitert her oppe!!! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 5. september 2022 #1131 Del Skrevet 5. september 2022 Det er mye saklig og velfundert kritikk av Ingeborgs virke både som journalist og som influenser her. Det hun imidlertid ikke skal kritiseres for, er at hun jobber i kommentaravdelingen, og ikke i graveavdelingen, til Aftenposten. Hun er ansatt for å skrive kommentarer, og ikke musikkanmeldelser, fortløpende oppdatering av nyhetsbildet, krimsaker, gravesaker, eller noe annet. Det er fullstendig meningsløst å kritisere henne for at hun ikke søker om å få skifte avdeling i avisa. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 5. september 2022 #1132 Del Skrevet 5. september 2022 On 9/3/2022 at 10:13 PM, Sam Jones said: Innlegget er snork. Nok en gang sparker hun inn åpne dører. Det et temmelig ufarlig å kritisere Durek. Både for standpunktene hans og fordi omtrent 200 stykker har gjort det før henne. Hvis hun vil være en Viktig Stemme i denne debatten; skriv heller om Kongefamiliens taushet rundt Durek og det problematiske i dette. Det hadde i allefall vært NOE. Ja, dette er jo bare flaut. Hun skriver de mest selvsagte og ukontroversielle kommentarene i Norge. Tror aldri hun hadde fått den jobben om det ikke var for at hun hadde så stor følgerskare. Tekstene hennes er alt annet enn nytenkende eller særlig intelligente eller kunnskapsrike. Undrer meg over at Aftenposten syns dette er noe de skal assosieres med. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 6. september 2022 #1133 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg får bare vondt å se dere prøver å nedvurdere , skittsnakke ei jente som gir alt av seg selv! Og gir hundreogti til oss andre som trenger henne❤️ Fy f på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 6. september 2022 #1134 Del Skrevet 6. september 2022 Gossip1 skrev (3 timer siden): Jeg får bare vondt å se dere prøver å nedvurdere , skittsnakke ei jente som gir alt av seg selv! Og gir hundreogti til oss andre som trenger henne❤️ Fy f på dere! Å være kritisk til et menneske som dyrker egen sykdom i all offentlighet, er ikke skitsnakk. Er det bare IS som har ytringsfrihet i sosial medier og media? 38 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 6. september 2022 #1135 Del Skrevet 6. september 2022 Gossip1 skrev (6 timer siden): Jeg får bare vondt å se dere prøver å nedvurdere , skittsnakke ei jente som gir alt av seg selv! Og gir hundreogti til oss andre som trenger henne❤️ Fy f på dere! Jeg synes det må være lov å komme med en motkommentar til innleggene til en som defineres som «en av de viktigste samfunnsdebattantene». 25 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 6. september 2022 #1136 Del Skrevet 6. september 2022 Sam Jones skrev (10 minutter siden): Jeg synes det må være lov å komme med en motkommentar til innleggene til en som defineres som «en av de viktigste samfunnsdebattantene». Og det hadde vær vært greit men gå igjennom innleggene å se. Er ikke bare motkommentar her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 6. september 2022 #1137 Del Skrevet 6. september 2022 Gossip1 skrev (Akkurat nå): Og det hadde vær vært greit men gå igjennom innleggene å se. Er ikke bare motkommentar her. Hvilke er det du reagerer på? Synes det meste her er saklig og velbegrunnet, spesielt de som går på skadepotensialet som ligger i å være så åpen om den type sykdom. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 6. september 2022 #1138 Del Skrevet 6. september 2022 Gossip1 skrev (9 timer siden): Jeg får bare vondt å se dere prøver å nedvurdere , skittsnakke ei jente som gir alt av seg selv! Og gir hundreogti til oss andre som trenger henne❤️ Fy f på dere! Hva er hun gir og hva er det dere "trenger" fra henne? Jeg ser bare et livsfarlig "forbilde" med potensiale til å ødelegge massevis av liv ved å fronte sin egen psykdom til tusenvis av sårbare unge. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 6. september 2022 Populært innlegg #1139 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Gossip1 skrev (14 timer siden): Jeg får bare vondt å se dere prøver å nedvurdere , skittsnakke ei jente som gir alt av seg selv! Og gir hundreogti til oss andre som trenger henne❤️ Fy f på dere! "Jenta" er en 37 år gammel voksen kvinne med en massiv rekkevidde og Aftenposten som mikrofonstativ, som har brukt store deler av voksenlivet med å fortelle om egen sykdom, pro-anaposeringer og å vise til hvor vellykket livet hennes som syk utenfor helsevesenet likevel er. Endret 6. september 2022 av Revenge o'Cavatina Smør på flesk 43 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 6. september 2022 #1140 Del Skrevet 6. september 2022 Akvarium85 skrev (3 timer siden): Hva er hun gir og hva er det dere "trenger" fra henne? Jeg ser bare et livsfarlig "forbilde" med potensiale til å ødelegge massevis av liv ved å fronte sin egen psykdom til tusenvis av sårbare unge. Kanskje brukeren trenger noen til å fortelle seg at vaksiner er lurt, at medaljonger og sukkerpiller ikke fungerer mot sykdom, at rasisme er slemt og at kroppspress er dumt…? For det er vel mest sånne ting IS skriver om? 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå