Gå til innhold

Ikke hørt noe fra barnehagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer bare på om det er jeg som reagerer på dette? Jeg har et barn på 1,5 år i barnehage, som jo nå er stengt. Men vi har ikke hørt noen ting, annet enn en fellesmelding fra styrer den dagen barnehagen ble stengt og den dagen Erna sa på pressekonferansen at barnehagene åpner den 20 april. Er det fler enn oss som ikke har hørt noe mer?
 

Jeg har snakket med fler med barn i barnehage og alle har fått melding av ped.leder, blitt oppringt på mobil eller FaceTime, de har lagt ut samlingsstunder, ordnet påskeegg eller en aktivitetspose eller ett eller annet. Jeg kjenner jeg synes dette er skikkelig dårlig. Også med tanke på barn som har det vanskelig hjemme, hvordan skal de ha mulighet til å fange opp noe av dette? Avdelingen barnet mitt går på har 20 barn i alderen 0-2 år. Det må jo bli en voldsom tøff første uke om alle får ny tilvenning? Så små barn barn glemmer vel de ansatte og barna på 5-6 uker?

Tanker?

Anonymkode: 2ee06...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk en felles melding av ped leder at hun hadde ringt rundt,jeg fikk ingen ubesvarte av dem. Enten så er der noe med min tlf eller så har ped leder ringt noen få. Ellers ikke hørt så mye mer.

Anonymkode: 3f28d...c6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du tar kontakt med pedagogisk leder eller styrer selv, og legger frem dine tanker og bekymringer som du har i forhold til oppstart nå etter påske. Du kan også si at du har savnet å få litt oppmerksomhet fra barnehagen. 

Anonymkode: 5d874...7b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare fra "andre siden". Vi har vært rundt i postkassene og lagt igjen hyggelig påskehilsen samt bursdagskroner til de barna som ikke har fått feiret. Sendt videoer til barna fra oss voksne så de ikke skal glemme oss helt mtp på oppstart (jobber på småbarn). Vi har sendt ut mail med aktiviteter og tips til de ulike alderstrinnene.

Anonymkode: 683c5...75d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt oppringt hver uke, fått påskeegg med litt snacks pluss aktiviteter. Samlingsstunder og påskesamlinger på nett. 

Synes det er rart om dere ikke har fått noe oppmerksomhet. Kan det ha skjedd en glipp? 

Endret av Forundret..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kan svare fra "andre siden". Vi har vært rundt i postkassene og lagt igjen hyggelig påskehilsen samt bursdagskroner til de barna som ikke har fått feiret. Sendt videoer til barna fra oss voksne så de ikke skal glemme oss helt mtp på oppstart (jobber på småbarn). Vi har sendt ut mail med aktiviteter og tips til de ulike alderstrinnene.

Anonymkode: 683c5...75d

Jeg må også legge til at jeg ville sendt en klage til styrer og ped. leder. Det er veldig slapt arbeid og ikke gunstig for noen parter mtp oppstart. 

Anonymkode: 683c5...75d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk et par eposter og så ble vi oppringt av ped.leder. en gang for å høre hvordan det går. Men savner mer informasjon selv nå etter meldingen at barnehagene åpner. Jeg tipper det jobbes med detaljene og info kommer når de selv vet mer.

Anonymkode: 48da0...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt fra. Vår barnehage har ringt flere ganger, frøkna fikk nydelig bursdagskrone på døra med sang og flagg, en pose med utstyr til påskeverksted hjemme, videohilsen fra avdelingen og mail fra styrer. 

Anonymkode: 29bfa...327

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Vi har også vare fått noen generelle eposter, ellers helt stille. Ped.leder bor i nærheten av oss da så sønnen min har sett henne innimellom. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kun fått noen e-poster fra styrer (fellesmailer). Ikke telefon eller noe annet. 

Anonymkode: 4755e...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått påskepynt hjem og tlf fra bhg. Ring de å hør. Det er helt normalt å få tlf i disse tider. 

Anonymkode: d0384...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en telefonen og en pose i postkassen med noe påskeaktiviteter. Synes det er dårlig at barnehagen din ikke har gjort noe

Anonymkode: 31280...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare fått en sms for 2 uker siden.

Anonymkode: 876ec...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer dere andre som heller ikke har hørt noe særlig til å gi beskjed om det? Vil ikke være den kjipe mammaen heller..

Sendte melding til ped leder ang adresseendring for barnet for 2 uker siden. Fikk «ok, tommel opp» tilbake, så vet de ikke har glemt oss.

-Ts

Anonymkode: 2ee06...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
5 hours ago, AnonymBruker said:

Kommer dere andre som heller ikke har hørt noe særlig til å gi beskjed om det? Vil ikke være den kjipe mammaen heller..

Sendte melding til ped leder ang adresseendring for barnet for 2 uker siden. Fikk «ok, tommel opp» tilbake, så vet de ikke har glemt oss.

-Ts

Anonymkode: 2ee06...5fa

Nei, hva skal jeg si liksom? Hadde det ikke vært for KG hadde jeg ikke visst at det var noe å forvente. :P barnet mitt er 3 år, så han tåler jo mer tid uten barnehagen uten at han glemmer de som er der særlig. 

 

 

Men hvis du synes det er problematisk er du jo ikke kjip om du sier ifra! Jeg ville kanskje sendt mail til styrer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...