AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #61 Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, Love&Hate skrev: Jaaa ikke bare 10 barn de har flere koner. Liksom skilsmisser og flere koner og flere barn. Hva faen liksom. Staten sover Alle sover 😴 Anonymkode: a54c7...7c9
Love&Hate Skrevet 11. april 2020 #62 Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle sover 😴 Anonymkode: a54c7...7c9 Bare staten kan gjøre noe med det. Kom ned et lov. Skal du ha flere enn 2 barn da må du vise frsm til at du klarer å forsørge det barne også. Fast jobb eller eget firms eller no. Livet er ikke herlig. Men jo for somalere i Norge så er livet herlig
Isambard Skrevet 11. april 2020 #63 Skrevet 11. april 2020 På 10.4.2020 den 9.10, AnonymBruker skrev: Veldig mørk hud er ikke noe pent for meg. Liker kun menn med lys hud. Anonymkode: f6276...e10 Greit at du mener det, men er det nødvendig å skrive direkte hva man ikke synes er pent? Jeg får meg ikke til å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #64 Skrevet 11. april 2020 Jeg forsto likevel ikke helt hva innlegget til TS var om... Hva er dette med at Tinder har åpnet noe for hele verden? Hva vil det si? Og hvorfor?? Det er jo helt borktastet fordi ingen kommer til å få reise nå lol. Nei, hold skandinaviske mennene til oss som bor her, vi trenger dem nok mere enn dere som bor i land med 100 millioner mennesker... Anonymkode: a54c7...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #65 Skrevet 11. april 2020 7 minutter siden, Isambard skrev: Greit at du mener det, men er det nødvendig å skrive direkte hva man ikke synes er pent? Jeg får meg ikke til å gjøre det. Nei det var nok ikke ok å skrive det. Men jeg har ikke preferanser for svart hud som de har i feks Sudan. Det blir for mørkt for meg. Men synes at menn med lys hud fra midtøsten og asia kan være veldig pene. Anonymkode: f6276...e10
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #66 Skrevet 11. april 2020 På 10.4.2020 den 9.24, AnonymBruker skrev: Jaså du! Hvor mange advokater eller leger kjenner du som er gift med ei dame som jobber på gulvet på Rema? Like barn leker best, og svært ofte finner man partnere på studiesteder, på arbeidsplasser, eller i vennegjengen. Anonymkode: 14355...18a Jeg har vært gift med en overlege. Jeg har ingen utdannelse, ingen jobb. Men jeg har arvet stort og klarer meg økonomisk mer enn fint. Anonymkode: f2eb0...c06
Brunello Skrevet 11. april 2020 #67 Skrevet 11. april 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Gud jeg blir så lei "IkKe GEneERALIsER Daaa" innlegg. Finn noe bedre å si. Generaliseringer er helt innafor. Selv i forskning bruker man generalisering for å trekke konklusjoner, men man tar også med at det finnes avvik. Avvikene er bare ikke store nok til å kunne påvirke generaliseringen godt nok Det du hevder at norske menn ikke er som han hevder kommer av en ting: norske menn blir fortalt hva de skal like og hva de skal finne seg i det. Mye strider imot naturen til menn og kvinner overkjører menn så det holder. Det man ser med fallende fødsels og ekteskapsrater kommer av at flere menn (ikke alle, ikke de som går på autopilot) nå vurderer situasjonen ut fra logikk og finner ut at norske kvinner ikke er verdt det for dem. Så hører de på andre som har funnet lykken i en kvinne fra utlandet og prøver det istedet Anonymkode: e6aec...435 Lavere fødselsrate skyldes i det alt vesentlige at kvinner tar utdannelse og deltar i arbeidslivet i langt større grad nå enn tidligere. At norske menn vurderer situasjonen og på logisk grunnlag gifter seg med utenlandske damer er noe av det dummeste jeg har lest. Det finnes en del oppegående menn som helt tilfeldig, eller ut fra jobbsituasjon eller andre forhold finner seg utenlandsk dame. Men de fleste som bevisst finner utenlandske damer er «taperne» som ikke får norsk dame. 1
wintergirl Skrevet 11. april 2020 #68 Skrevet 11. april 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: det burde funnet en lov på det, det er jo sykt at noen skal ha 10 barn i dagens verden. Bare... Nei. Det er ikke sånn det skal være. Vi er allerede overbefolket. Ugh... Anonymkode: a54c7...7c9 Helt enig! Det går utover barna også. Og verden trenger faktisk ikke å bli så mange flere. Det går utover naturen og dyrelivet. 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, noen ganger er det sykt hvor naivt dette landet kan være. Føler folk trenger en brå oppvåkning Anonymkode: a54c7...7c9 Det går lissom ikke an å si det før man blir beskyldt for å være rasist. Det er utenlendinger her i landet som også mener Norge er et folkeslag uten ryggrad og at vi ikke må finne oss i alt. Men blir de hørt da? Nei. Norge altså!
Njord Skrevet 11. april 2020 #69 Skrevet 11. april 2020 Er ikke på Tinder, men er en skandinavisk mann som har jobbet her og der. Hatt intime relasjoner med norske og utenlandske kvinner med svært ulike kulturer. Gode og flotte damer hele gjengen. Nå er jeg kanskje ikke den normale skandinaviske mannen skal man tolke denne tråden. Men min moral, oppdragelse og kvinnesyn er noe som positivt overrasker en del utenlandske kvinner. I de fattigste delene av verden er det viktig å være bevisst på at man fort bare kan fremstå som en lommebok og en lett vei til penger. Sånn alt i alt vil jeg tro vi skandinaviske menn stiller bra hos utenlandske damer.
AlkoMann Skrevet 11. april 2020 #70 Skrevet 11. april 2020 6 minutter siden, Njord skrev: Er ikke på Tinder, men er en skandinavisk mann som har jobbet her og der. Hatt intime relasjoner med norske og utenlandske kvinner med svært ulike kulturer. Gode og flotte damer hele gjengen. Nå er jeg kanskje ikke den normale skandinaviske mannen skal man tolke denne tråden. Men min moral, oppdragelse og kvinnesyn er noe som positivt overrasker en del utenlandske kvinner. I de fattigste delene av verden er det viktig å være bevisst på at man fort bare kan fremstå som en lommebok og en lett vei til penger. Sånn alt i alt vil jeg tro vi skandinaviske menn stiller bra hos utenlandske damer. Du trenger bare å si hei til en phillipinsk dame i Frognerparken . Du kan da gifte deg innen kort tid. Utgiftene kommer når ringen er kommet på fingeren .
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #71 Skrevet 11. april 2020 1 minutt siden, AlkoMann skrev: Du trenger bare å si hei til en phillipinsk dame i Frognerparken . Du kan da gifte deg innen kort tid. Utgiftene kommer når ringen er kommet på fingeren . 🤣 Anonymkode: a54c7...7c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå