Gå til innhold

Skandinaviske menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bemerket meg at det er veldig mange kvinner på tinder fra sydelige strøk. Faktisk ganske mange. Og det tror jeg er pga at Tinder har åpnet opp for at alle kan søke fra steder de ønsker på grunn av epidemien som foregår nå (social distancing). Så hvor er det da damer søke hvis de da skal søke en bra mann? Jeg tror den store rosa elefanten er at at nordlige menn er attraktive. I tillegg så er skandinaviske menn gode på flere områder. Og det går ikke uhørt hen... 

38 k (Chile) 

Anonymkode: a54ca...2e5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neh, tror det har mer å gjøre med at Skandinav = NAV

Anonymkode: 5b6df...e13

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner har tatt seg vann over hode. De føler seg uoppnåelige pga de har en jobb som de tjener bra på. Selvstendige (verden skylder de holdning) De mister helt bakke kontakt. Føler ikke det skjer motsatt. Hvorfor kan en rik mann ha et forhold til ei dame som jobber på gulvet på REMA 1000? Det skjer jo aldri omvendt. En mann tenner ikke mer på ei dame som har lang studie eller en topp jobb. Mens ei dame kan skjelve for en mann som leder en topp firma, som er 168 høy, null sosial intelligens og en som har feil syn på livet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oppskriften er at man tar seg en høy utdannelse. Virke arrogant og da naturligvis banker ridderen i sin høye hest på døren. Og da blir det giftemål, skryte (bilder på Instagram) bilder og ikke minst barn. Med et fin hjem på Stabæk med hvite stakitt gjerder.. Hvor mye likes kan det bli mon tro?? Jeg bir svimmel på tanken av hvor mange det kan bli 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For et ynkelig liv de fleste kvinner må ha da. "Man møter seg selv i døren til slutt", heter det. Og jeg tror sannelig det er noe i det.

Anonymkode: fe676...6f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann tenner ikke mer på ei dame som har lang studie eller en topp jobb. 

Menn tenner ofte mindre på damer jo bedre utdanning/karriere de har. De vil jo at hun skal ts unger og husarbeid.

Anonymkode: 13e62...7c8

Skrevet

Hvis sydlige kvinner vil ha norske menn så er det bare å forsyne seg. Velbekomme!

Gjest Jon Are
Skrevet

Den normale mann vil helst ha en kvinne fra sin egen kultur. Han vil forsøke å unngå konflikter med foreldre/søsken og evt barn fra andre land. Det er ikke til å stikke under en stol at det blir en del kulturforskjeller og muligens store misforståelser når en velger ei fra et annet land.

AnonymBruker
Skrevet

Skandinaviske menn er mest attraktive. De er også mye penere enn menn fra andre verdens deler. Som feks menn fra feks Siri lanka, India, syd Afrika, Thailand o.l. Kvinnene derimot er litt penere så kan forstå at menn kan like dem. Jeg tiltrekkes heller ikke av veldig mørke hud som er nesten svart (som feks folk fra Sudan kan ha) det er noe pent for meg. 

Anonymkode: f6276...e10

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skandinaviske menn er mest attraktive. De er også mye penere enn menn fra andre verdens deler. Som feks menn fra feks Siri lanka, India, syd Afrika, Thailand o.l. Kvinnene derimot er litt penere så kan forstå at menn kan like dem. Jeg tiltrekkes heller ikke av veldig mørke hud som er nesten svart (som feks folk fra Sudan kan ha) det er noe pent for meg. 

Veldig mørk hud er ikke noe pent for meg. Liker kun menn med lys hud.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner har tatt seg vann over hode. De føler seg uoppnåelige pga de har en jobb som de tjener bra på. Selvstendige (verden skylder de holdning) De mister helt bakke kontakt. Føler ikke det skjer motsatt. Hvorfor kan en rik mann ha et forhold til ei dame som jobber på gulvet på REMA 1000? Det skjer jo aldri omvendt. En mann tenner ikke mer på ei dame som har lang studie eller en topp jobb. Mens ei dame kan skjelve for en mann som leder en topp firma, som er 168 høy, null sosial intelligens og en som har feil syn på livet. 

Jaså du! Hvor mange advokater eller leger kjenner du som er gift med ei dame som jobber på gulvet på Rema? Like barn leker best,  og svært ofte finner man partnere på studiesteder, på arbeidsplasser,  eller i vennegjengen.  

Anonymkode: 14355...18a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mange skandinaviske menn skyr jo barn som pesten da. Spørs hvordan det lander i disse sydlige og langt mer tradisjonelle familiene. 

Anonymkode: 4b22f...288

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt sex, men ser at så og si alle prostituerte klart og tydelig sier at de kun tar i mot etnisk skandinaviske menn. Og de aller fleste prostituerte i Norge er fra sydlige strøk, så dette er neppe tilfeldig. Det er en eller annen match mellom skandinaviske menn latinske damer.

Anonymkode: f5f64...7d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange skandinaviske menn skyr jo barn som pesten da. Spørs hvordan det lander i disse sydlige og langt mer tradisjonelle familiene. 

Anonymkode: 4b22f...288

Norske menn skyr barn og familie livet pga hvordan norske kvinner er. En måte å hevne seg på kan du si. Norske damer vil ha alt i pose og sekk. Hun vil ha den tradisjonelle mannen (gentlemanen) og den moderne mannen i en person. Den tradisjonelle som tar ut stolen, åpner dører og som legger jakken sin over en sølepytt og som tar alle regningen i restaurantene. Men også mannen som deler alt av husarbeid og barn etc. De velge ut det beste fra alt. Menn er ikke redd for giftemål med sydligere kvinner fordi de har en fin holdning til familielivet. Det betyr mer enn fine Instagram bilder. De er gifte med samme mannen i 30 år og mer. De skjønner at mannen og kvinnen ikke er helt like og da tar hun mer ansvar hjemme og da gjør naturligvis mannen mer for hun som er meget lik gentlemanen fordi hun fortjener det. Blir en behandlet bra så behandler mann personen bra tilbake. Lett matematikk

• Liker 5
Skrevet

Norske menn skyr barn og familie livet pga hvordan norske kvinner er. En måte å hevne seg på kan du si. Norske damer vil ha alt i pose og sekk. Hun vil ha den tradisjonelle mannen (gentlemanen) og den moderne mannen i en person. Den tradisjonelle som tar ut stolen, åpner dører og som legger jakken sin over en sølepytt og som tar alle regningen i restaurantene. Men også mannen som deler alt av husarbeid og barn etc. De velge ut det beste fra alt. Menn er ikke redd for giftemål med sydligere kvinner fordi de har en fin holdning til familielivet. Det betyr mer enn fine Instagram bilder. De er gifte med samme mannen i 30 år og mer. De skjønner at mannen og kvinnen ikke er helt like og da tar hun mer ansvar hjemme og da gjør naturligvis mannen mer for hun som er meget lik gentlemanen fordi hun fortjener det. Blir en behandlet bra så behandler mann personen bra tilbake. Lett matematikk

Alikavel så får vi norske kvinner masse oppmerksomhet fra norske menn som vil ha noe mer med oss. 

Selvfølgelig vil de fleste kvinner ha en mann som tar sin del av oppgavene hjemme. Skulle bare mangle. Voksne mennesker rydder og vasker etter seg. Menn styrer ikke samfunnet alene lenger slik de gjorde før.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om dette er en generell holdning blant norske menn (noe jeg egentlig ikke tror) så er det egentlig ganske patetisk, men du skal få ha glansbildet ditt av utenlandske kvinner. Tror ikke at det alltid er like fint og flott i de ekteskapene heller.

Merkelig at menn alltid snakker på vegne av andre menn. "Slik er det for oss".

Anonymkode: ac32a...dc9

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om dette er en generell holdning blant norske menn (noe jeg egentlig ikke tror) så er det egentlig ganske patetisk, men du skal få ha glansbildet ditt av utenlandske kvinner. Tror ikke at det alltid er like fint og flott i de ekteskapene heller.

Jeg tror at hvis du snakker med menn fra andre land så vil sikkert mange av dem klage på damene sine også, tror du ikke? Ingen er bare flotte, hverken kvinner eller menn og uansett hvor man kommer i fra.

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, vedkommende snakker ikke på vegne av meg og alle andre menn jeg kjenner. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det er så få giftemål og barn som blir født i Norge i dag kontra 1970 tallet? Lysten på familieliv har ikke sunket hos kvinnene. Det er norske mennene som har forandret tanken på familieliv og giftemål. Men i sydligere land har tallene vært det samme. Ingen store nedgangen på antall fødsler og giftemål hos dem? Hva skyldes det mon tro? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det er så få giftemål og barn som blir født i Norge i dag kontra 1970 tallet? Lysten på familieliv har ikke sunket hos kvinnene. Det er norske mennene som har forandret tanken på familieliv og giftemål. Men i sydligere land har tallene vært det samme. Ingen store nedgangen på antall fødsler og giftemål hos dem? Hva skyldes det mon tro? 

Nåja .... jeg syns det blir fler og fler kvinner som velger bort barn og familieliv til fordel for karriere. Så ... like før det er for sent angrer de seg, og det blir "panikktur" til Danmark og småbarnsmor i 40-årene.

Anonymkode: 0548d...f7b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...