AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Del Skrevet 9. april 2020 Hvilken symaskin vil du anbefale meg som både er enkel (behøver ikke hundre funksjoner, må bare kunne legge opp dongeribukser), men som samtidig har god kvalitet? Anonymkode: 4e5eb...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Del Skrevet 10. april 2020 Hvor mye ønsker du å bruke på det? Anonymkode: 28b99...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Del Skrevet 10. april 2020 Janome. Kjøp noe enkelt uten masse ekstraprogrammer som du aldri trenger. Anonymkode: 6b440...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Del Skrevet 10. april 2020 Denne mente jeg https://www.symaskiner.no/symaskiner/janome-symaskiner/kampanje-janome-symaskin-920-idun-m-gratis-bonuspakke Anonymkode: 6b440...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Del Skrevet 10. april 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mye ønsker du å bruke på det? Anonymkode: 28b99...515 Jeg har egentlig ikke noe budsjett på det. Jeg var heldig med skatten i år, og dette er noe av det jeg vurderer å bruke pengene på. Men jeg er ikke ute etter en fancy maskin, men den bør likevel ha god kvalitet. Anonymkode: 4e5eb...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Del Skrevet 10. april 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Denne mente jeg https://www.symaskiner.no/symaskiner/janome-symaskiner/kampanje-janome-symaskin-920-idun-m-gratis-bonuspakke Anonymkode: 6b440...2fe Denne var kanskje ikke så dum, men er det 12 sømmer som er det minste man kan få på en symaskin? Jeg har ikke behov for så mange alternativer. Anonymkode: 4e5eb...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #7 Del Skrevet 10. april 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Janome. Kjøp noe enkelt uten masse ekstraprogrammer som du aldri trenger. Anonymkode: 6b440...2fe Takk. Jeg skal Google det. Jeg behøver absolutt ikke noen ekstraprogram. Kommer bare til å bruke den til å legge opp bukser, mest sannsynligvis. Jeg er egentlig ingen syerske. 😉 Anonymkode: 4e5eb...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Del Skrevet 10. april 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Takk. Jeg skal Google det. Jeg behøver absolutt ikke noen ekstraprogram. Kommer bare til å bruke den til å legge opp bukser, mest sannsynligvis. Jeg er egentlig ingen syerske. 😉 Anonymkode: 4e5eb...10b Men «ekstra program» er f.eks lage knappehull, eller nålestopp nede, eller feste tråd. Dette er veldig kjekke ting å ha når man syr. Og en annen ting, hvis med å legge opp bukser, mener du jeans, så trenger du en sterk maskin. Å legge opp jeans - det er mange lag med jeansstoff, i sidesømmen. Det er ikke sikkert en billig symaskin fra elkjøp klarer det. Den du fikk anbefalt høyre oppe er sikkert fin. Eller kanskje også denne - https://www.somsenteret.no/husqvarna-viking/100731/husqvarna-viking-h-class-e10-symaskin-mekanisk Eller denne https://www.somsenteret.no/singer/100795/singer-heavy-duty-4423-symaskin-mekanisk Anonymkode: 28b99...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #9 Del Skrevet 10. april 2020 Janome har forholdsvis rimelige modeller som tåler det utroligste. Anonymkode: 5edbf...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #10 Del Skrevet 10. april 2020 Høres ut som om du har omtrent samme behov som meg. Jeg gikk i en skikkelig sybutikk og sa hva jeg skulle ha, dvs en enkel, solid idiotsikker sak uten fancy program som kunne sy i tykt stoff, som jeans. Ekspeditøren fant frem en Janome Easy Jeans. Fornøyd. Anonymkode: f4527...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #11 Del Skrevet 10. april 2020 Jeg har denne: https://www.symaskiner.no/symaskiner/singer-symaskiner/singer-simple-3232-symaskin Har sydd jeans til både voksen og barn på den. Rent imponert over den, som den amatøren jeg er Anonymkode: aa434...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #12 Del Skrevet 11. april 2020 Janome easy jeans blir sterkt anbefalt av syersken her i min by. Anonymkode: 25498...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 13. april 2020 #13 Del Skrevet 13. april 2020 Har ikke peiling egentlig. Men som andre her foreslår, så har jeg sett Janome Easy Jeans foreslått flere steder. Selv har jeg en basis Singer. Helt grei, men nok ikke så veldig solid når det gjelder tykkere stoffer merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå