Gå til innhold

Anbefal en god, men enkel, symaskin.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken symaskin vil du anbefale meg som både er enkel (behøver ikke hundre funksjoner, må bare kunne legge opp dongeribukser), men som samtidig har god kvalitet? 

 

Anonymkode: 4e5eb...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye ønsker du å bruke på det?

 

Anonymkode: 28b99...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janome. Kjøp noe enkelt uten masse ekstraprogrammer som du aldri trenger. 

Anonymkode: 6b440...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mye ønsker du å bruke på det?

 

Anonymkode: 28b99...515

Jeg har egentlig ikke noe budsjett på det. Jeg var heldig med skatten i år, og dette er noe av det jeg vurderer å bruke pengene på. Men jeg er ikke ute etter en fancy maskin, men den bør likevel ha god kvalitet. 

Anonymkode: 4e5eb...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Denne var kanskje ikke så dum, men er det 12 sømmer som er det minste man kan få på en symaskin? Jeg har ikke behov for så mange alternativer.

Anonymkode: 4e5eb...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Janome. Kjøp noe enkelt uten masse ekstraprogrammer som du aldri trenger. 

Anonymkode: 6b440...2fe

Takk. Jeg skal Google det. Jeg behøver absolutt ikke noen ekstraprogram. Kommer bare til å bruke den til å legge opp bukser, mest sannsynligvis. Jeg er egentlig ingen syerske. 😉

Anonymkode: 4e5eb...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk. Jeg skal Google det. Jeg behøver absolutt ikke noen ekstraprogram. Kommer bare til å bruke den til å legge opp bukser, mest sannsynligvis. Jeg er egentlig ingen syerske. 😉

Anonymkode: 4e5eb...10b

Men «ekstra program» er f.eks lage knappehull, eller nålestopp nede, eller feste tråd. Dette er veldig kjekke ting å ha når man syr. Og en annen ting, hvis med å legge opp bukser, mener du jeans, så trenger du en sterk maskin. Å legge opp jeans - det er mange lag med jeansstoff, i sidesømmen. Det er ikke sikkert en billig symaskin fra elkjøp klarer det. 

Den du fikk anbefalt høyre oppe er sikkert fin. Eller kanskje også denne - https://www.somsenteret.no/husqvarna-viking/100731/husqvarna-viking-h-class-e10-symaskin-mekanisk 

Eller denne https://www.somsenteret.no/singer/100795/singer-heavy-duty-4423-symaskin-mekanisk 

Anonymkode: 28b99...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janome har forholdsvis rimelige modeller som tåler det utroligste. 

Anonymkode: 5edbf...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har omtrent samme behov som meg. Jeg gikk i en skikkelig sybutikk og sa hva jeg skulle ha, dvs en enkel, solid idiotsikker sak uten fancy program som kunne sy i tykt stoff, som jeans. Ekspeditøren fant frem en Janome Easy Jeans. Fornøyd. 

Anonymkode: f4527...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janome easy jeans blir sterkt anbefalt av syersken her i min by. 

Anonymkode: 25498...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling egentlig. Men som andre her foreslår, så har jeg sett Janome Easy Jeans foreslått flere steder. Selv har jeg en basis Singer. Helt grei, men nok ikke så veldig solid når det gjelder tykkere stoffer merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...