Boogie Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #301 Del Skrevet 17. oktober 2005 Tusen takk for tilbakemeldingene veslo, Jettes, dark angel, Lúthien og Gika Har prøvd meg litt på bordplasseringen, det er ikke enkelt! Så jeg tror nok at jeg vil sette meg ned å jobbe med den før invitasjonene sendes ut. Syns det var kjekt å få ting skrevet ned. Blir så mye tanker ellers syntes jeg. Jettes, håper det ordner seg med lokale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #302 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ha en kjempekooos dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 17. oktober 2005 #303 Del Skrevet 17. oktober 2005 Så masse du har fått unnagjort Maibrud´06!!! Flink er du! Er litt overrasket over denne hasten med bordplasseringen jeg.. Det er kanskje fordi jeg føler vi har flere langt viktigere ting å fokusere på i planleggingen enda. Bordplasseringen er det jo igrunnen ikke noe stress med da... Men meg om det Nå er det under 9 måneder til vi gifter oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #304 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det er ikkje noko hast med bordplassering!!! Men er fint med alt som kan gjerast i god tid då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 17. oktober 2005 #305 Del Skrevet 17. oktober 2005 ojoj, så flink du er!! Kjekt med ei sånn liste, tror jeg også må lage en.. Leste at rosa er en av fargene deres, hvilken rosafarge tenker dere på? Vi har også rosa (+hvitt og sølv) sånn gammelrosa tror jeg det heter..ganske fin farge ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 19. oktober 2005 #306 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #307 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Så koselig med tilbakemeldinger Vi lander vel på lyserosa, offwhite og gull. Har funnet mange fine ting på Glassmagasinet som er i den lyserosa fargen. Mye lekkert å kjøpe!! Idag har jeg vært i Oslo. Måtte innom Panduro. Der var det så mye jeg ville ha. Kjøpte mange sakser med forskjellige klippemønster, det endte jeg opp med... Skal til Oslo igjen i helgen med min kjære. Vi skal ha barnefri!!!! Vi skal bo på suite i 2 dager. Det skal bli deilig å bare være kjærester, og ikke bare foreldre!! Ønsker alle en riktig god helg Endret 20. oktober 2005 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 21. oktober 2005 #308 Del Skrevet 21. oktober 2005 Alene-helg på suite høres jo helt fantastisk ut da! Kooooooos dere God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. oktober 2005 #309 Del Skrevet 21. oktober 2005 Åååå,jeg misunner deg litt vennen Nyyyt det i fulle drag,og koooos dere med barnefi helg og ikke minst suiten Ja,jeg tenkte og sette meg ned og bestille litt på panduro over helgen,så jeg får startet på innvitasjonene . Vi skal på hytta sammens med mamma og pappa,samboer skal til tyskland og kommer ikke hjem før til neste helg Ha ei suuuper helg,vi snakkest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 21. oktober 2005 #310 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hørtes veldig stilig ut med de fargene assa..delikat! Kooos dere med barnefri i helga, håper du får ei super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #311 Del Skrevet 21. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 21. oktober 2005 #312 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kos deg i masse i helgen. Sikkert ikke hver dag dere har barnefri en hel helg. Herlig å bare kunne tenke på seg selv og hverandre og bare pleie kjærligheten, det er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2005 #313 Del Skrevet 21. oktober 2005 Vedder på dere har det helt suuuper romantisk.. Det må være herlig å slappe av og bare nyte hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 23. oktober 2005 #314 Del Skrevet 23. oktober 2005 Regner med at dere har hatt en deilig alene-helg! Kom det noen nye bryllupsplaner ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 24. oktober 2005 Regner med at dere har hatt en deilig alene-helg! Kom det noen nye bryllupsplaner ut av det? ← Åja, vi har hatt en så romantisk helg . Vært i Vigelandsparken, gått i Slottsparken, og vi var 3 timer på Ikea!!! De 3 timene gikk fort. Kjøpte masse til huset, blir så fint Vi var også innom brudesalongen Brudekjolen som ligger rett ved Karl Johan. Der så vi på klær til han. Fant ut at han skal ha Sjakett. Koster 1900,- å leie, og 5.500,- å kjøpe. Vi skal leie!! Kjempedeilig med en slik helg, kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 24. oktober 2005 #316 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hørtes ut som en fantastisk helg ja Ønsker meg også en slik helg Er det en vanlig pris på sjakkett? Er det for hele dressen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Usikker på det med prisen Jettes. Vi har nemlig ikke sjekket ut andre steder og priser. Skal høre med den salongen hvor jeg kjøpte kjolen min. De leier også ut herreklær. Forsto det slik at prisen var for alt som en Sjakett består av ja! Kan velge fargen på vesten og "slipset" (heter noe spesielt akkurat det "slipset" på Sjaketten, men det husker jeg bare ikke ) Hva skal din kjære ha på seg? Og skal dere også leie til han? Endret 24. oktober 2005 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 24. oktober 2005 #318 Del Skrevet 24. oktober 2005 Høres ut som en deilig helg! Og dere var jammen effektive også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 24. oktober 2005 #319 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja,vi skal nokk også leige,er kjempe stiligt med sjakett da og spesielt det slipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #320 Del Skrevet 24. oktober 2005 Høres ut som en deilig helg! Og dere var jammen effektive også! ← Ja, vi hadde bestemt oss for å se litt av byen. Så selvom været ikke var på vår side, så fikk vi jo sett litt da. Neste er å vise sambo Holmenkollen, det ble litt for surt vær til å gjøre det på lørdagen.. Kjempetrivelig tur Nå ligger hele familien med forkjølelse. Vi har hanglet alle sammen, men nå er det ikke bra med meg eller sønnen. Men sånn er det på denne tiden, går heldigvis over etterhvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg