Boogie Skrevet 17. november 2005 Forfatter #361 Del Skrevet 17. november 2005 Heisan, og takk for koselige hilsninger Tia den flyr. Og da jeg er tidlig oppe hver morgen(05.30), så blir det tidlige kvelder.. Men nå måtte jeg ta en tørn her inne, og ble da veldig overrasket at jeg ikke var glemt. Så koselig Lite bryllupsting som er gjort den siste tia. Skal i løpet av mnd hente brudekjolen min. Skal prøve den i salongen før jeg tar den med meg. Må nemlig bare prøve den enda en gang. Også må jeg prøve noen sko til også!!! Gleder meg max til det Kjolen skal henge hos ei venninne. Hun syr, så hun har fått i oppgave å flytte armhempen på kjolen littegrann. Så da blir den der hos henne til jeg skal bruke den... Som jeg gleder meg til dagen!! Ang bryllupsreise så er jeg veldig takknemlig for tips. Kom gjerne med flere!!! Vi kan godt tenke oss en gresk øy hvor vi kan bo med havutsikt fra balkongen! Vi blir borte en uke, så vi har blitt anbefalt og ikke reise til de øyene som det er timers båttur til. Håper dere alle får en riktig fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #362 Del Skrevet 17. november 2005 Ååå, så gøy da!! Gresk øy med utsikt fra balkongen.... Wow,., Høres jo heeeerlig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. november 2005 #363 Del Skrevet 18. november 2005 Ja,det hørtes veldig romantisk ut Jeg har ikke noe erfaring med slike turer jeg,har aldri vert i syden. Så spennende og få kjolen i hus da Ha ei suuuuper helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 18. november 2005 #364 Del Skrevet 18. november 2005 Innom med en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
methea Skrevet 21. november 2005 #365 Del Skrevet 21. november 2005 Innom en snartur og hilser på :rosasmil: Kan anbefale Parga på det varmeste. Ligger på fastlandet i Hellas, en liten og sjarmerende by, masse koselige og romantiske restauranter, fine strender og alt du kan ønske deg.. Vi vurderte sterkt å reise til Hellas selv, men endte opp med Egypt - gleder meg! Ellers har vi fått toastmaster i boks allikevel, han vi opprinnelig spurte hadde veldig lyst, og gleder seg til jobben. En byrde er falt fra mine skuldre Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #366 Del Skrevet 30. november 2005 Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 1. desember 2005 #367 Del Skrevet 1. desember 2005 Pssst!! Gjettetråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 1. desember 2005 #368 Del Skrevet 1. desember 2005 Stund siden du har vært her nå , håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 2. desember 2005 #369 Del Skrevet 2. desember 2005 Da er gjetteleken igang, og jeg teller ned 1 døgn fra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #370 Del Skrevet 4. desember 2005 Så koselig at jeg ikke er blitt glemt da, selvom det er en god stund siden jeg har vært her Siden sist har jeg hentet brudekjolen. Prøvde den igjen da jeg hentet den med forskjellig slør og diadem. Fant ut at jeg må ha langt etlags tyllslør med litt stener i. Ellers så blir det nok et diadem med roser i ivoryfarge med stener innimellom. Har leid et underskjørt med flere lag med tyll. Dette for å få fram broderiene i kjolen, og for å slippe å legge kjolen opp 3 cm. Så nå er det bare å få tak i diademet og slør brukt. Sløret kosta jo 2.600,-. Alt for mye syns jeg, så jeg håper jeg finner et lignende brukt. Sko har jeg. Må se etter en fin veske også! Har bestilt frisørtime, da jeg var superfornøyd med henne.(klipte meg hos henne sist uke) Har allerede funnet ut hvordan frisye jeg skal ha. Blir så fin atte!!! Det ble jo en lang rapport. Sånn går det når man blir ivrig Ønsker alle en riktig god uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 4. desember 2005 #371 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei Maibrud, kjekt å ha deg tilbake igjen Det var jaggu dyrt for et slør, men nå vet ikke jeg hva prisene ligger på . Gruer meg til å begynne og plukke ut tilbehøret hvis ting skal bli så dyrt. Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. desember 2005 #372 Del Skrevet 4. desember 2005 Oj,du har jo allt under kontroll Deili og få kjolen i hus tenker jeg,men det var ett dyrt slør Jeg kunne også ha tenkt meg ett med slør i,men får se hva kjole jeg ender opp med først Ha en super uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2005 #373 Del Skrevet 4. desember 2005 Har du bilde av kjolen? Uff ja, det sløret jeg vil ha koster 3000! Finner nok noe andre steder som er billigere Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. desember 2005 #374 Del Skrevet 5. desember 2005 På ebay har dei mange,tenkte jeg skulle se der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 5. desember 2005 #375 Del Skrevet 5. desember 2005 Grattis med kjole i hus!! Må være godt å få den hjem tenker jeg! Hehe, har du bilde av kjolen her ett sted? Surrer litt jeg Sikker på at du blir fin ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2005 #376 Del Skrevet 5. desember 2005 Hatt en fin dag? Vil se bilde!! Skal du se Tufte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #377 Del Skrevet 5. desember 2005 Skal prøve å legge inn bilder av sko og kjole. Sko Bak Forfra Epica; Tufte er laget mitt!!! Så synd at de er ferdige. Håper på enda en ny sesong med den gjengen. Herlig underholdning spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. desember 2005 #378 Del Skrevet 6. desember 2005 Har visst dessverre ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg i det siste jeg, men jeg følger med altså Blir nok bedre når vi får bredbånd hjemme (i løpet av uka) og det blir litt mindre hektisk på jobb. Får ikke opp linkene dine... Må ha bruksernavn og slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2005 #379 Del Skrevet 6. desember 2005 Fikk ikke opp linkene jeg heller.. Må logge meg inn. Lurer på om en ny sesong er planlagt ja!! Hva du gjør på ikveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #380 Del Skrevet 6. desember 2005 Så rart at dere må logge dere inn.. Ja, ja. Da får jeg dessverre ikke lagt inn bilder,det var jo synd!! Prøvde å finne den på nett, men får opp at det er en feil på siden. Kan nok være at de har tatt bort 05 modellene, siden 06 modellene har kommet. Noen som vet hvordan jeg ellers kan legge inn bilder her, uten å være supermedlem?? Tips mottas med stor !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg