Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom med et lite livstegn :)

Gratulerer med toastmaster! Der sliter vi en del, for han vi skulle spørre ga inntrykk av at han egentlig ikke var så veldig interessert... Men er jeg heldig kan jeg overtale en av band-kameratene til sambo om å ta jobben, de er jo tross alt vant til å ha øyne rettet mot seg :grine2:

Du har kommet langt i planleggingen! Føler at jeg bare surrer rundt med masse tanker i hodet jeg...Skal prøver å sette meg ned og lage en liste...snart :)

Koselig å høre om helgen du hadde med din kjære. Det er så hyggelig å gjøre slike ting! Bli litt ekstra forelsket og snakke bryllup sammen... :hjerter:

Håper du får en flott uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!!! Så koselig med nye hilsninger her inne :Nikke: Dagene bare flyr avgårde. Snart er det julebord, julebakstbaking, innkjøp av julekalenderpakker (48 stk), juleklær, julegaver, julekos, juleferie. Det er så koselig med desember måned!!

Har ikke skjedd så mye på bryllupsfronten. Må snart hente brudekjolen, da det er gått snart 3 mnd siden jeg fant den :hoppe: Som jeg gleder meg til å se den igjen!!!!

Ellers ser jeg mye på potensielle bryllupsreiser. Vi kunne godt tenke oss Thailand, men tror ikke vi kan være borte fra hun minste i 2 uker. Så det blir nok noe gresk med havutsikt!! Noen som har noen øyer å anbefale??

Tja, da fikk jeg skrivd en del idag.

Nå er det snart bare et halvt år igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, gleder meg til desember og jula jeg også!! :nisse: Så koselig..

Vi har også tenkt oss til ei gresk øy, nærmere bestemt Kreta.. Har ei venninne som har vært i Plantanias mange ganger, og hun anbefaler det stedet..

Har vært på nettet og sett på forskjellige reiseselskaper de siste kveldene, fant et fint hotell gjennom Saga Solreiser som jeg falt for. Må sjekke litt mer iforhold til priser osv, kan nok variere ganske mye.. Blir spennende å høre hva dere bestemmer dere for!! Tror vi alle får det fint uansett hvor vi drar ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg VELDIG til desember i år! Da blir det :bryllup:. Jeg er veldig glad i jula til vanlig også, men i år blir det nok litt mer spesielt enn vanlig. Dessuten er det jul hos min familie i år, og det synes jeg er litt ekstra stas. (vi kommer fra ulike deler av landet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende og hente kjolen ja :klappe:

Gleder meg også til julen,vi bruker og feire annenhvert år hos mine og hans foreldre ,i år er det hos mine. Eldsta har jo også blitt så stor nå at hun faktisk gleder seg til julen og vi kan starte noen juletradisjoner hjemme her, ååå gleder meg ja,skal bli kosligt med jul . Men håper igrunn på litt snø jeg da,er jo ingen jul som når det er snø...

Ha en suuuper dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er med juleforberedelser ;)

Anbefaler Santorini.. Men er litt dyrere enn de andre stedene.

Skiathos er fint, men litt for mange turister kanskje..

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodos kan anbefalast på det varmaste!!!!!!!!!!!!!!!!! Dersom de hadde budd i Lindos eller noko hadde de nok fått det alldeles fantastisk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en god helg :klem: !

Jøss, så langt du har kommet med juleplanlegging da... Det lengste jeg har kommet er å kjøpe et par kakemenn og bake en runde pepperkaker med lillemor og mine yngre søstre. Selv julebrusen har fått være i fred her.. Er det virkelig snart Desember?? :overrasket:

Jeg får sette meg ned og tenke igjennom juleforberedelsene snart jeg også, så den ikke kommer like fort på meg som den gjorde ifjor! :ler:

Ha en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...